Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest oslothespot

Heisann.

Egentlig bare interresert i noen synspunkt her. Det er ei jente på skolen jeg har fått et øye for nå. La ikke noe spesielt merke til hun først, men så på klasseturen vi hadde for en stund siden tok hun kontakt på eget initativ og småflørtet og ville bli kjent. Vi fant tonen og har nå flere fester på skuldrene i ettertid, hvor for det meste hun eller vennina hennes har tatt initativet og invitert meg.

Har oppdaget flere indikasjoner (som jeg oppfatter det) på at hun er interresert. Ser ofte på meg på skolen, smiler alltid når jeg snakker til hun (hun virker sjenert på skolen og jeg må alltid ta initativet der), og ler ofte av tørre "vitser" jeg ikke hadde noen formoning om at skulle være morsomme engang. Når vi fester (stortsett der vi møtes utenom skolen) har vi en veldig god tone, og flørter; leier hverandre når vi går, hviler seg intil meg i sofaen, erter hverandre osv osv. Hun blir som regel fullest først og da begynner hun å flørte med mange og jeg (og vennene) må ofte stå på sidelinjen og passe på så hun ikke roter seg bort osv.

Nå nylig dog, har hun mens vi småvorset, på kun kødd selvsagt, "lagt" opp date mellom meg og lillesøstera hennes. Jeg responderte med å si jeg ville legge opp dates med flere andre på skolen (gjerne "populære") og hun avslo disse (jeg køddet også selvsagt). Selvom det bare er erting / tull har jeg ikke noen erfaring med å tolke hva slik oppførsel betyr. Hun har også, mens vi satt på buss etter vors og snakket med noen tilfeldige folk, sagt hun ikke var interesert i meg når en av personene spurte om hun var dama mi.

- Så er det noen som kan gi noen pekepinner om hva som egentlig er sitasjonen? Hva betyr de signalene og bør jeg gjøre noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, for en tid tilbake begynte jeg å chatte med ei jente jeg har vært interessert i, over flere år, og jeg føler egentlig at jeg har dummet meg ut ved flere annledninger når jeg har snakket med henne, men allikevel har jeg nå klart å fått nr hennes... Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre videre. Jeg skrev noe lignende dette " her har du nr mitt, så send meg en mld når du vil finne på noe ;)112" Idiotisk, jeg vet, men hun svarte bare ja : )) og gidde meg sitt nr... Hva skal jeg gjøre videre ? Jeg føler det blir litt kleint å sende en mld helt uten videre, og da virker jeg jo helt desperat ?

Lenke til kommentar
Gjest guest_endelig

Tror ikke det problemet blir gjeldende for han ;)

Hvorfor tror du ikke det? :)

Ligger nå på senga. Fortsatt våken. Fjerde natta på rad jeg ikke får sove pga jeg tenker på henne...

Til dere andre som svarte; joda, skjønner at det virker litt desperat. Det værste er at jeg er jo egentlig ikke det. Skulle bare ønske jeg visste om jeg har en sjanse. For å sitere noe jeg hørte i dag: "the worst feeling is when you think you got a chance, when you really don't".

Joda jeg kan spille cool. Er ikke så vanskelig bortsett fra at det blir mye tanker. Liker hun meg, gjør jeg noe galt, sa jeg noe galt, er jeg for påtrengende, er jeg for lite engasjert. Spørsmålene er mange. Samtidig som jeg tenker på det utrolig søte ansiktet hennes... Altså jeg har hatt sosial angst siden ungdomsskolen. Derfor har jeg så lite erfaring menesker generelt egentlig og har alltid vært redd for å snakke med (pene) jenter. Jeg overtenker det aller meste.

I dag har jeg brukt halve dagen på senga med rolig musikk og bare tenkt. Resten av dagen gikk til filmer av den litt mer romantiske typen...

I really like her...

En ting jeg ikke helt skjønner. Hun tar ofte iniativet til å starte samtalene mellom oss, men når jeg sier fine ting om henne så virker hun liksom litt avvisende. Prøver å lure det inn og si det når det er passende. Jeg håper hun bare kanskje er litt sky.

Igjen; jeg tar fortsatt i mot tips på hvordan jeg skal fortsette. :)

Forøvrig er det veldig deilig å kunne snakke litt om det. Har liksom ingen venner jeg kan snakke om ting som dette. :)

Lenke til kommentar

Jøss, er det virkelig så lenge TheMartine. Syns ikke det er lenge siden du satt og fortalte om at dere hadde blitt sammen :)

Enig der. Tida flyr, kan du si. Og 16. november hadde han allerde vært sammen med meg et par måneder, mens jeg var litt tregere :b

Sussebassen? Haha, minner meg om den gamle sangen "Sussebass".

Det er der jeg har det fra. For han er jo sussebassen ^^

Lenke til kommentar

Har vært med ei jente noen uker nå. Har overnattet flere ganger og vi har hatt sex flere ganger da. Hun har gitt uttrykk for at hun vil "bli sammen", men vi har liksom aldri tatt det opp. Åssen vet man at man er sammen? :p Jeg er lei av å være singel og vil også fortsette med denne jenta

Åssen kan man ta det opp, er livredd for å høres desp ut

Jeg vil da egentlig at det skal bli "offisielt" at vi er sammen :p er glad i hun og lei av å lure på om vi er sammen eller ikke

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Har vært med ei jente noen uker nå. Har overnattet flere ganger og vi har hatt sex flere ganger da. Hun har gitt uttrykk for at hun vil "bli sammen", men vi har liksom aldri tatt det opp. Åssen vet man at man er sammen? :p Jeg er lei av å være singel og vil også fortsette med denne jenta

Åssen kan man ta det opp, er livredd for å høres desp ut

Jeg vil da egentlig at det skal bli "offisielt" at vi er sammen :p er glad i hun og lei av å lure på om vi er sammen eller ikke

Tja ... Du kan jo spørre om "vi" er en "oss".

Lenke til kommentar

Eller man kan la være :) Om man plutselig finner seg i en situasjon der man har barn løpende rundt, privatlivet ditt er ikkeeksisterende og dama ser ut til å tro hun bor der, da... kan man begynne å spørre.

Det er et ræva råd :p

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Jeg fikk oss innpå temaet en dag etter halvannen måneds tid og spurte hva vi/jeg skulle se på oss som eller noe sånt. Da hadde vi jo allerede kjent hverandre i fem og et halvt år, så bli kjent-fasen var på en måte litt overstått.

Det er nok viktigere hvordan du sier det, enn akkurat hvilke ord du bruker. Og om hun ikke vil være kjæresten, er det nok ikke bare fordi du spurte eller tok det opp på feil måte.

Lenke til kommentar
Gjest guest_endelig

Ja, så gikk vel ting slik "det måtte"... :(

Hadde en lengre samtale idag. Stort sett en slik samtale vi har hatt tidligere. I det vi var i ferd med å snakke ferdig, spurte hun om noe jeg hadde sagt tidligere. Ja jo. Tenkte at hun nå endelig skulle si at hun følte det samme som meg. Men nei...

Syntes det var teit at hun brukte så lang tid på å skjønne at jeg var interessert.

Er jo selvfølgelig satt ut ganske mye nå, også pga andre dårlige nyheter idag. Men syntes vel i bunn og grunn at "it's better knowing, than don't".

Så det var vell alt fra meg i denne omgang.

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...