Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens ... jeg sitter å snakker med hun jenta nå ... alt er fint bortsett fra en ting: ALLE som snakker med meg bruker så lang tid på å svare at jeg begynner å tro de synes jeg er kjedelig O.o

Slapp av.. tror de fleste har foelt det saann! Attraktive jenter har ofte mer enn 1 person aa snakke med om gangen ;) Var ei jeg nesten var sammen med for et halvaar siden som var treg ogsaa, men hu hadde jo masse andre venner aa snakke med ogsaa.

Rull inn puppen, slutt aa tenke mye :)

Kommer ikke fra rett kjeft i og med at jeg tenker akkurat som i saanne saker.. Tenker alt for mye! Hold deg opptatt med noe.

Lenke til kommentar

Jeg er så utrolig glad om dagen. Jeg har bare gått rundt og smilt de siste par dagene. Og det er sjeldent med meg. Endelig har jeg funnet min soulmate. Jeg har aldri trodd på kjærlighet ved første blikk før nå, men de siste to ukene har forandret synet mitt helt på akkurat det. Jeg har heller aldri trodd på ekte kjærlighet før nå, nok en ting som har forandret seg.

Han er det første jeg tenker på om morgenen når jeg står opp, og det siste jeg tenker på om kvelden før jeg går til sengs. Og jeg som hadde tenkt å gi helt opp. Han har gitt meg viljen til å leve tilbake. Styrken jeg trengte for å komme meg videre. Han betyr mer for meg enn noe annet i hele universet. Jeg elsker ham, og han elsker meg. Jeg har aldri vært så glad i hele mitt liv.

Feels good, man.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Ja, jeg gjør det. Ikke uten grunn. Det er vanskelig å forklare det hele, men vi begge vet at vi er meant to be. :)

Edit: Blir vel litt feil å si etter to uker. Det er vel rundt en måned, om ikke mer siden vi møttes første gang. Men det er de siste to ukene vi har begynt å innse at vi elsker hverandre. Og det er ikke noe jeg hadde sagt om det ikke stemte. Jeg har aldri brukt ordet "elsker" om noen før, fordi jeg har aldri visst hva det var å elske noen. Men nå gjør jeg altså det. Igjen: Feels good, man. :wee:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Takk. :) Jeg vet jeg er heldig. Jeg er fullt klar over at det ikke er mange som får oppleve dette. Og det er fremdeles vanskelig for meg å tro, men jeg vet det er sant. Og det gjør meg gladere enn noe annet.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Er det i det hele tatt fysisk mulig å elske noen etter så kort tid? Den første tiden er jo forelskelse, og når den gir seg er det enten eller: ingenting eller en veldig god følelse. Den gode følelsen er å elske noen, og jeg mener at det strengt talt tar LITT mer tid enn 1 mnd..

Just my two cents.

Lenke til kommentar

Er det i det hele tatt fysisk mulig å elske noen etter så kort tid? Den første tiden er jo forelskelse, og når den gir seg er det enten eller: ingenting eller en veldig god følelse. Den gode følelsen er å elske noen, og jeg mener at det strengt talt tar LITT mer tid enn 1 mnd..

Just my two cents.

Ja, det er fysisk mulig, tro det eller ei. Jeg kunne selvfølgelig gått inn på akkurat hvordan det er mulig, men jeg tviler sterkt på at utenforstående ville forstå. Det er så vidt jeg forstår det selv engang. Men jeg vet at det er sant, uansett hva andre tror er mulig eller ikke. Jeg vet selv hva dette er, og det vet han óg. Jeg driter i om det høres dumt ut, men dette er bevis på at kjærlighet ved første blikk finnes. Ekte kjærlighet. :love::)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Er for tiden over gjennomsnittet bitter, så klarte ikke la vær. Sowwy

hva hendte? var ikke du forelsket i en som bodde i en annen del av landet som hadde dame els?

jeg har hørt gjeterord om det Therawyn beskriver og jeg synes hun er heldig som får oppleve dette.

Ikke forelsket. Men jeg holdt på med en fyr som plutselig fikk seg dame.

Jeg er bare lei. Sikkert en begynnende høstdepresjon, hører det er vanlig i Bodø :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...