Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars: Hva er Stalker? Jeg tror jeg vil bli sammen med hun, men hva er Stalker?

http://www.google.no/search?q=define%3Astalker&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a

prowler: someone who prowls or sneaks about; usually with unlawful intentions

Lars: Er det andre tegn å finne? Eller må jeg gå til hun og si at jeg liker hun og håpe på samme svar?

Du må nok gjøre det siste der, ja.

Lars: Hva betyr ATM?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=atm

Jeg prøver å unngå å forfølge jenten. Jeg er egentlig med alt og alle fra trinnet, og noen ganger går jeg bort til hun og vennegjengen. Men snakker med alle utenom hun...

Der ligger feilen din.

Hva mente du med at hun ikke viste interresse? Hun har ikke vært avvisende?

Sa jeg noe om det?

Jeg vet ikke om jeg er venn med henne nå eller ikke. Fordi jeg vil ikke havne i Friendzone. Men jeg vet som sagt ikke om vi engang er venner, eller bare beskjente...

Hvis du er så redd for friendzone så får du lette på ræva di og gjøre det klart for henne hva du føler. Så får det briste eller bære. Det kan selvsagt gå til helvete. Og, ja, det svir. Men du kommer ingen vei om du ikke gjør noe. Og da er du like langt.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har jeg ingen problemer med det. Men som sagt, når jeg legger mye fokus i noe, så drømmer jeg om det. Og det fungerer veldig bra.

Men som lest i den tråden der jeg skrev drømmen min, så var jeg avhengig av at hun er syk, alene, og riktig timing.

Jeg har lett etter tråden hvor forrige ''drøm'' var, fordi jeg tror den kan virke her. Men har glemt hvilken side i hvilken tråd det var, hjelp, Zarac?

Hun er pen, jeg synes hun er pen, andre synes hun sikkert er pen. Men det er sikkert bare jeg som synes det på denne måten inntill videre. Men det er en tvangstanke at jeg ikke tør å snakke med hun fordi jeg tror hele verden liker henne og da avslører meg og blir mine fiender. Jeg leter fortsatt etter den tråden.. Irriterende, for det som sto der kan være svaret på problemet mitt. Jeg er bare avhengig av å finne den tråden å høre med dere om dere er enige or not.

Og jeg er veldig takknemlig for at dere hjelper meg fortsatt. :-)

PS. Jeg vet ikke helt om jeg gleder, eller gruer meg til i morgen :-(

Forelskelse er noe forferdelig ti' ti'er.

Lenke til kommentar

Dont feed the trolls!

Hvem språk er det setningen på? :ohmy:

--------------

:yes: Jeg så en jente som jeg er interessert i på H&M i går. Hun jobber visst i kassa der. Jeg kjøpte noen klær og tenkte jeg skulle få til litt small talk med henne når jeg betalte.

:( Med hun var borte da jeg kom til kassa. Hun var da blitt erstatta av ei blubbete 50 år gammel kjerring. Sniffle*

goddammit...

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Tok med meg hun jeg holdte på med på fest i helga,skulle presentere henne for kameratene mine. Var så godt som sammen, men hadde tidligere blitt advart over hvor lett hun var. Tar hun på fersken i løpet av kvelden med en annen noe hun selvfølgelig ikke "husker" dagen etter. Jævla sprutludder.

Lenke til kommentar

Tok med meg hun jeg holdte på med på fest i helga,skulle presentere henne for kameratene mine. Var så godt som sammen, men hadde tidligere blitt advart over hvor lett hun var. Tar hun på fersken i løpet av kvelden med en annen noe hun selvfølgelig ikke "husker" dagen etter. Jævla sprutludder.

Godt du fant det ut så fort. Hadde vært verre om du hadde invistert masse i forholdet.

Lenke til kommentar

Sant det, Lars. Jeg har forsøkt å se på det på den måten også, men det verste er at jeg har følelser for hun ennå, selv om jeg har gjort det krystallklart at jeg ikke ønsker å ha noe mer med hun å gjøre. Forsøkte å dra ut med noen kamerater i går, men blir bare sur og lei meg uansett hva jeg gjør. Føles ut som et stort svik. Drikkingen forsterker det bare i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest kjærestetyv

Hei!

Føler at jeg kommer til å virke ut til å være en kjærestetyv når jeg skriver dette, men skitt au.

Er selv rundt de 30, iløpet av de par siste årene har jeg fått god kontakt med en jente som er 5-6 år yngre enn meg selv. Skal ikke nekte for at jeg var interesert i henne som et kjæresteemne når traff henne, men etter å ha adda hu på face fant jeg jo ut at hun allerede hadde kjæreste (typisk).

Etter det så jeg vel helst på hun som en venn, som jeg hadde et veldig godt øye til. Iløpet av sommeren ifjor og ut gjennom høsten fikk vi plutselig enda bedre kontakt, i tillegg til å treffes et par-tre ganger i uken gikk det "noen" meldinger mellom oss, og vi ble sittende å chatte via nett endel. I løpet av vinteren og våren var kontakten litt mer sporadisk, før den økte igjen i sommer. Ikke like hyppige fysiske møter, men den digitale kontakten var omtrent som sommeren før.

Og før moralens voktere hever pekefingeren, hun har på ikke noe tidspunkt vært "fysisk utro". Det har vært noen vennskaplige klemmer og berøring, men ikke noe mer enn det.

MEN, nå i ettertid har jeg fått det for meg at hun kanskje har flørtet endel med meg, og prøvd å hinte litt til at jeg skal ta ting et steg videre. Akkurat pr. nå er vi inne i en tid vi ikke har så veldig mye kontakt, annet enn litt meldinger på face, derfor vil jeg ha en strategi klar til neste gang vi får litt mer kontakt. Jeg har kanskje spillt kortene mine litt dårlig, ikke helt vist hva jeg egentlig vil, der jeg kanskje til slutt har havnet i vennesona.

Alt i alt er dette ei jente med et utrolig glimt i øye, jeg trives såpass i hennes selskap at jeg egentlig kan leve med å "bare" ha henne som venn, men lengre inne er det hu jeg vil ha. :S

Hadde dette vært en jente som ikke hadde hatt kjæreste hadde saken vært litt enklere, men siden hun har type synes jeg det blir heilt feil av meg å kjøre på. Strategien til nå har vært å vente å se om hun blir singel, men det har kanskje ikke vært rett strategi virker det som.

Så, for å oppsummere, hva ville dere ha gjordt, og er det noen som har noen gode tips til meg?

Lenke til kommentar

Sant det, Lars. Jeg har forsøkt å se på det på den måten også, men det verste er at jeg har følelser for hun ennå, selv om jeg har gjort det krystallklart at jeg ikke ønsker å ha noe mer med hun å gjøre. Forsøkte å dra ut med noen kamerater i går, men blir bare sur og lei meg uansett hva jeg gjør. Føles ut som et stort svik. Drikkingen forsterker det bare i tillegg.

For all del, ikke gjør samme feil som meg og gå tilbake til hun! Nå snakker vi om å holde skadene til et minimum, og det beste tidspunktet for det er helt klart nå. Drit i hun, hun er bare en av mange tøs som ikke er verdt å bruke tid på.

Lenke til kommentar
Gjest xXWOOTXx

Folkens ... jeg sitter å snakker med hun jenta nå ... alt er fint bortsett fra en ting: ALLE som snakker med meg bruker så lang tid på å svare at jeg begynner å tro de synes jeg er kjedelig O.o

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...