Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du aldri sier til henne at du har tenkt på henne e.l. så kommer du heller aldri noe lenger enn du er nå.

That's why they call it a leap of faith.

Oversett til Norsk?

Og hvordan ville du reagert hvis en vilt fremmed mann på gaten sa at han hadde fulgt etter deg overalt, men her alene i smuget så kan han si i ro at han liker deg? Utseende basert...

Jeg hadde blitt redd og ringt politiet.

Lenke til kommentar

Åpne kjeften og prate med kjerringa. Eventuelt skulke skolen og sitte i en mørk krok og grine mens du hører på My Chemical Romance og kutter deg selv. Gjør det av de alternativene du synes er best.

Endret av L4r5
  • Liker 6
Lenke til kommentar

- Hvordan bli kjent med jenten?

- Hvordan vise interresse?

- ...men ikke for avslørende interresse?

- Hvordan/Hvaslags tegn viser hun tilbake, og hva betyr tegnene?

Leste at jenter du snakker med, som liker deg, forandrer på seg selv, f.eks. slikker seg om munnen, retter på håret, ser på klokken, setter seg i en annen stilling, osv. osv.? Riktig?

Lenke til kommentar

Prate med hu.

se forrige svar

Er du interresert i å stalke henne eller "bli sammen med" henne? :roll:

Hun svarer at hun liker deg også når du forteller henne at du liker henne.

Leste at jenter du snakker med, som liker deg, forandrer på seg selv, f.eks. slikker seg om munnen, retter på håret, ser på klokken, setter seg i en annen stilling, osv. osv.? Riktig?

Det tror jeg ikke du skal tenke over. Det er tydeligvis altfor langt over din kompetanse ATM.
Lenke til kommentar

Du får begynne med 'hei'.

Prøve å vise at du er interessert ved å f.eks spørre hvordan hun har det. Og rett og slett ta det derfra.

Med mindre du sniker deg inn i huset hennes og eventuelt fotfølger henne tror jeg ikke det blir et problem. Tenk på et problem av gangen: nemlig å i det hele tatt bli kjent med henne.

Vel, hvis hun ikke vil prate med deg eller ha noe med deg å gjøre så er det jo rimelig klart. Hvis ikke får du hoppe ut i det.

Ikke tenk så mye, hopp ut i det.

Lenke til kommentar
Gjest xXWOOTXx

Hey, jeg har kommet inn i noe jeg vil si er god kontakt med en jente på skolen. Vi snakker mye i friminuttene osv, og så har jeg merket at hun alltid kommer bort til meg! Jeg tror jeg begynner å like henne, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram. Jeg vet ikke helt om hun liker meg og ... ja ... er veldig usikker. Har forresten aldri hatt noen kjæreste før (har prøvd og komme i kontakt med jenter før, men fikk det aldri helt til, her er det jenta som tar kontakt)så dette er nytt, jeg synes det er vanskelig å vise følelser tilbake og som sagt vet ikke hvordan jeg skal gå fram ... noen tips? Har adda henne på Facebook, men hun har ikke vært pålogget enda.

Lenke til kommentar

Lars: Hva er Stalker? Jeg tror jeg vil bli sammen med hun, men hva er Stalker?

Lars: Er det andre tegn å finne? Eller må jeg gå til hun og si at jeg liker hun og håpe på samme svar?

Lars: Hva betyr ATM?

Jeg prøver å unngå å forfølge jenten. Jeg er egentlig med alt og alle fra trinnet, og noen ganger går jeg bort til hun og vennegjengen. Men snakker med alle utenom hun...

Hva mente du med at hun ikke viste interresse? Hun har ikke vært avvisende?

I natt igjen så drømte jeg om forskjellige måter å bli sammen med folk, når jeg legger meg mye opp i ett tema, så kan det hende jeg drømmer en løsning. Forrige jente jeg likte, der drømte jeg at Zarac ga meg ett svar, det fulgte jeg dagen etter (når jeg våknet) men jenten var tydeligvis opptatt). Det er tydeligvis ikke denne.

Og det jeg drømte var kort fortalt:

Begynn å gi jenter klemmer.

Begynn å gi jenten du liker klemmer.

Gi hun komplimenter, men ikke for ofte.

Håp at hun blir syk, og når hun kommer tilbake, så går du ''random'' bort å sier; ''Åh... Er du tilbake? Jeg har savnet deg :-)''. *Kosemoseoverdose*

Ok, det er på en måte det siste jeg drømte. At jeg ga jenter klem uten at det skulle virke for unormalt til meg å være, noe det er nå. Og dermed gjøre det med henne på riktig tidspunkt.

Jeg vet ikke om jeg er venn med henne nå eller ikke. Fordi jeg vil ikke havne i Friendzone. Men jeg vet som sagt ikke om vi engang er venner, eller bare beskjente...

Lenke til kommentar
Gjest xXWOOTXx

Visst hu kommer bort til deg, så viser hu en form for interesser allerede ;) du må bare jobbe videre med henne nå

Okai :) våkna opp nå og logga på face: siste aktiviteten hennes var for 8 min siden, men er hun pålogget? nope :(

Lenke til kommentar

Wendelinho, jeg har lest mye av det du har skrevet, både her og i tidligere tråder. Jeg skal gi deg det beste rådet du noen gang kan komme til å få. Dette er ikke ment som et flåsete eller frekt svar, men i full oppriktighet og sympati: Gå til psykolog. Du trenger profesjonell hjelp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud Wendelinho. Bare ta deg sammen og spør hun ut. Det er mer eller mindre det eneste som funker. Du kan ikke sitte på ræva og håpe jentene kommer til deg, du må vise litt initiativ.

Jeg har selv sitti på ræva en stund, men bestemte meg for å ta sjansen og spurte på fredag om hun hadde lyst til å møte meg på lørdag (i går). Joda, hun sa ja og vi hadde en kjempekoselig kveld og nå er vi sammen. :love:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...