Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å si "grow a pair" nå, men det blir jo litt feil.

Lat som om du har testosteron i det minste.

Utrolig at han ikke forsto det her. Jeg måper nesten.

Ting kommer ikke til å falle i fanget på deg fordi en eller annen på et forum kom med en magisk løsning. De har gitt deg de beste rådene og tipsene de kan, og du må jobbe for det. Så, mann deg opp eller feig ut. Enkelt og greit.

Endret av Zerda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KAN DU SNAKKE NORSK ZSÅ JEG FORSTÅR!?

Ville det hjulpet? Du har jo INGEN interesse av å forstå. Dessuten er testosteron et norsk ord. Jeg er enig med Neppe her. Du sutrer over det samme men nekter å prøve noe før noen kan garantere deg et gyllent equilibrium som sikrer deg jenten uten at du trenger å gjøre noe du ikke vil. Hvis du virkelig ikke har lyst til å snakke med henne får du begynne å drite i at du liker henne. Hvis du vil snakke med henne men ikke venninnene hennes, drit i hele greien. Folk liker vennene sine mer enn de liker et mulig kjæresteemne.

Sånn som du fremstiller det her så tror jeg du har det best som singel.

Lenke til kommentar

Mann deg opp å snakk med henne.

Og slutt å spam tråden med unødvendigheter, jeg tror de fleste her har forstått spørsmålet ditt og har gitt deg sine beste svar men du hører jo overhodet ikke på dem.

For å være litt on-topic; har enda en gang forelska meg i samme jente. Herlig følelse, skal snart ut å spise med henne :)

Lenke til kommentar

Jeg spurte henne på Face hva hun drev på med i skolen. Hun svarte meg på det, og vi chattet litt. Hun viste mere interresse og spurte meg om ting først. Hun hadde smilies etter alt hun sa. Jeg spurte hva hun skulle i helgen. Og hun sa ''masse''. Hun sa det var så mye at hun ikke ville ramse det opp... Hva mener hun med masse? Hun skriver ingenting om det på Face i statusen sin f.eks. ''Vært på hytta''. ''Vært med venner''. Osv. osv...

Hun spurte hva jeg skulle. Og jeg svarte ''Mye''.

Jeg ville gjerne vite mere hva dtte ''Masse'' var. Men ville ikke mase.

Sååå??

Lenke til kommentar

Så Smilyes skal ikk tas høytidelig?

Og med mye mente jeg nok å være på MANGE forskjellige nettsteder. Men jeg fordypet ikke noe. Jeg skrev bare mye. Likt som hun skrev. ''Masse, men for mye til å fortelle deg alt, og også bare en ting''.

Finnes det Babyface som får seg en kjæreste som er større og ser mer ungdom ut enn han?

Jeg liker veldig godt lange svar og ikke ett ord.

Jeg sa Hei til hun i dag...

Lenke til kommentar

Men når jeg spurte hva hun gjordet, så svarte hun; ''Masse forskjellig''.

Jeg spurte; ''Hva er ''masse forskjellig''?

Hun svarte; ''Det er for mye til å ramse opp.

For å være helt ærlig så er hun med 3-5 folk mest, de fra skolen, hun oppdaterer ingenting på Face'n sin om at hun har vært med noen jeg ikke vet om.

Er det bare tull?

Jeg skrev ''Mye'' tilbake, bare som tull fordi jeg ikke ville at hun skulle avsløre mitt litt kjedelig liv... Tenker hun det samme?

Nå er det helg, og lite å gjøre med den saken.

Jeg håpet i høstferien at jeg skulle få mange lange svar som jeg kunne pugge iløpet av ferien (da hadde vi nok vært sammen NÅ).

Men jeg fikk mange negative lange tilbakemeldinger som bare senker selvtilliten og selvbildet.

Håper at jeg iløpet av Søndag får noen lange gode svar, 5 linjer er egentlig nok. Men det er slik at svar som er på 1 linje seës på useriøst fordi de kanskje ikke har tenkt akkurat hva de skulle si.

Beklager langt innlegg. Men å få noen råd å pugge på (ordentlige råd) innen Mandag hadde vært fint...

Lenke til kommentar

Men når jeg spurte hva hun gjordet, så svarte hun; ''Masse forskjellig''.

Jeg spurte; ''Hva er ''masse forskjellig''?

Hun svarte; ''Det er for mye til å ramse opp.

For å være helt ærlig så er hun med 3-5 folk mest, de fra skolen, hun oppdaterer ingenting på Face'n sin om at hun har vært med noen jeg ikke vet om.

Er det bare tull?

Det kan jo hende at hun ikke vil dele hver eneste lille detalj med deg. Hun kjenner deg vel ikke så godt enda, er det så rart syns du? Og for å være helt ærlig, så begynner du å høres ut som en stalker. Ikke heng deg for mye opp i hva hun gjør. Å vise interesse er greit nok, men ikke mas.

Jeg skrev ''Mye'' tilbake, bare som tull fordi jeg ikke ville at hun skulle avsløre mitt litt kjedelig liv... Tenker hun det samme?

Nå er det helg, og lite å gjøre med den saken.

Jeg håpet i høstferien at jeg skulle få mange lange svar som jeg kunne pugge iløpet av ferien (da hadde vi nok vært sammen NÅ).

Men jeg fikk mange negative lange tilbakemeldinger som bare senker selvtilliten og selvbildet.

Du har allerede fått mange gode svar, som mange her allerede har påpekt. Du kan ikke sitte her og bare vente på at noen skal komme med en slags magisk løsning som vil gi deg det du vil ha uten at du må gjøre noe eller tenke selv. Som Eplefe sa: Grow a pair! Og syns du virkelig det er merkelig at du får negative svar, slik du holder på?

Håper at jeg iløpet av Søndag får noen lange gode svar, 5 linjer er egentlig nok. Men det er slik at svar som er på 1 linje seës på useriøst fordi de kanskje ikke har tenkt akkurat hva de skulle si.

Beklager langt innlegg. Men å få noen råd å pugge på (ordentlige råd) innen Mandag hadde vært fint...

Helt ufattelig at du ikke kan fatte og begripe at du allerede har fått mange fine og gode råd. Det virker som om du ignorerer dem, rett og slett. Om du ikke vil skjønne, så er det ikke noe noen kan gjøre for deg, er jeg redd.

Lenke til kommentar

Hvis dere leste innlegget mitt. Så ser dere at jeg tar svar på 1 linje eller 5 ord useriøst. Og at helg og ferier er ypperlige tidspunkt fordi da kan jg pugge dem til Mandag.

Men dere leser vel ikke innleggene, dere tror vel alt jeg skriver er spam og negativt. Tragisk. Les, dere. :-)

EDIT: Endelig ett bra svar jeg kan pugge 1 svaret. Resten var kjefting...

Hva betyr Grov a Pair?

Endret av Wendelinho
Lenke til kommentar

Det betyr at du kan gro ett par. Herregud, vi kan ikke fortelle deg hva du skal si til henne! Samtalen deres skjer ikke etter manus, vi vet ikke hva hun svarer.

Men ok, jeg har et forslag!

Du: Hei

Hun: [svarer]

Du: Hatt en fin helg?

Du: Jeg tenkte masse på deg i helgen.

Du: Du kunne ikke tenke deg å finne på noe en dag? Vi kan ... gå på kino eller noe? Hva med torsdag?

Du: Okei, jeg møter deg etter skolen på torsdag, da. :)

Jeg droppet å skrive svarene hennes, siden det viktigste åpenbart er hva du skal si. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...