Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

*Whine whine whine, jeg vil ha jente buhu*

Jesus kristus.

Har du nok selvtillit og faktisk tør å prate med henne (istedet for å sutre på et diskusjonsforum)og heller ikke ser direkte stygg ut så vil hun nok sikkert bare synes det er hyggelig at du tar kontakt med henne. Prat med dama du.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger hjelp.

Hva synes dere om dette?

Hei!

Hold deg frampå, vær i nærheten av der hun er. Vis henne at du blir glad når du ser henne,- prøv og få øyenkontakt og smil! Vis henne at du er en kjekk kar det kan være verdt å bli kjent med,- men da må du jo på en eller annen måte vise at du har lyst til å bli kjent med henne. Snakk med henne! Pass henne opp i matfriminuttet for eksempel,- sett deg ved siden av henne når du får anledning,- og si at du har lyst til å bli kjent med henne.

Den som intet våger , intet vinner!

Lykke til!

Vennlig hilsen helsesøster.

Jeg la merke til de to sistnevnte.

Skal jeg bare random gå bort å sette meg ved hun å si: ''Skal vi bli kjent?''?

Innsendt av Helsesøster? En 60+ år gammel kjerring som ikke forstår hvordan 2010 er?

Hjelp.

Det er vel heller du som ikke forstår hvordan 2010 er.

*I år 2010 kan vi lese, ikke bare skrive.

*I år 2010 kan vi ta ting til oss, ikke bare whine.

*I år 2010 kan man få seg kjæreste uten en guide på hvordan.

*I år 2010 finnes det ingen guide på hvordan man får seg kjæreste.

*I år 2010 får man seg ikke kjæreste hvis man ikke prøver.

*I år 2010 finnes det noe som kalles selvstendighet. (Hint, hint.)

*I år 2010 var det en helsesøster som ga deg et av de beste jævla svarene du noen gang kommer til å få på den jævla masingen din.

Ok, Wendelinho. Jeg er nesten sikker på at du ikke kommer til å svare på innlegget mitt, men vær så snill:

Kan du fortelle oss hva det er du er ute etter?

*Vil du ha en personlig hjelper som kan stå og si hva du skal gjøre hver gang du ser den jenta?

*Vil du ha et par briller, slik at du kan lese et par av de utallige svarene du allerede har fått?

Hva vil du? Du hører ikke på ett forbanna svar du får, men bare gjentar spørsmålet ditt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Angående trollingen til 'you all know who', hvorfor har ikke moderator/admin tatt tak? Hvem kan jeg sende en offesiell klage til?

Det har gått så langt, og det er så klart at vedkommende ikke er seriøs, eller ønsker seriøse svar at jeg ikke skjønner hvorfor ingen har gjort et tiltak. Dette kan ikke være sunt for vedkommende. Det er helt utrolig at brukerene som blir irritert, brukerene trollingen går ut over, er de som får tilsnakk. *oppgitt*

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp.

Hva synes dere om dette?

Hei!

Hold deg frampå, vær i nærheten av der hun er. Vis henne at du blir glad når du ser henne,- prøv og få øyenkontakt og smil! Vis henne at du er en kjekk kar det kan være verdt å bli kjent med,- men da må du jo på en eller annen måte vise at du har lyst til å bli kjent med henne. Snakk med henne! Pass henne opp i matfriminuttet for eksempel,- sett deg ved siden av henne når du får anledning,- og si at du har lyst til å bli kjent med henne.

Den som intet våger , intet vinner!

Lykke til!

Vennlig hilsen helsesøster.

Jeg la merke til de to sistnevnte.

Skal jeg bare random gå bort å sette meg ved hun å si: ''Skal vi bli kjent?''?

Innsendt av Helsesøster? En 60+ år gammel kjerring som ikke forstår hvordan 2010 er?

Hjelp.

Det er vel heller du som ikke forstår hvordan 2010 er.

*I år 2010 kan vi lese, ikke bare skrive.

*I år 2010 kan vi ta ting til oss, ikke bare whine.

*I år 2010 kan man få seg kjæreste uten en guide på hvordan.

*I år 2010 finnes det ingen guide på hvordan man får seg kjæreste.

*I år 2010 får man seg ikke kjæreste hvis man ikke prøver.

*I år 2010 finnes det noe som kalles selvstendighet. (Hint, hint.)

*I år 2010 var det en helsesøster som ga deg et av de beste jævla svarene du noen gang kommer til å få på den jævla masingen din.

Ok, Wendelinho. Jeg er nesten sikker på at du ikke kommer til å svare på innlegget mitt, men vær så snill:

Kan du fortelle oss hva det er du er ute etter?

*Vil du ha en personlig hjelper som kan stå og si hva du skal gjøre hver gang du ser den jenta?

*Vil du ha et par briller, slik at du kan lese et par av de utallige svarene du allerede har fått?

Hva vil du? Du hører ikke på ett forbanna svar du får, men bare gjentar spørsmålet ditt.

Var det ment at siden en Helsesøster ga det beste svaret, var det ment negativt?

Jeg vil ha en personlig hjelper som kan stå og si hva jeg skal gjøre hver gang jeg ser jenten. Eller ønsker.

Lenke til kommentar

Altså. Du vet aldri hvordan et samtale utarter seg, så hvorfor i det hele tatt spørre om en personlig hjelper?

Skal du ha en som står ved siden av deg og hvisker deg i øra? Skal du ha han i en sånn propp i øret der personen sier til deg hva du skal si? Med andre ord at du står der og ser dum ut ettersom du må vente på svar.

Jeg håper at du forstår at dette er latterlig dumt?

Lenke til kommentar

Tror du virkelig folk har det riktige svaret for alle tenkelige situasjoner. Du bare maser og maser om akkurat det sammen, likevel klarer du ikke å komme en cm på veie med det. Enten tørr du ellers tørr du ikke, og sitte på et forum å spørre om det samme om og om igjen i forskjellige versjoner får deg ingen vei. Folk har allerede fortalt deg det beste tipsene du noen gang kommer til å kunne få av en annen person, så om du fortsatt ikke har nok guts til å gjøre noe som helst så er det nok lite håp.

Herers!

(Sorry meg, men dette begynner å bli vel håpløst)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...