Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutt 15 (meg) forelsket i Jente 15 (hun)

Vi går i paralellklassen ovenfor hverandre. Altså, hun går i paralell for meg, og jeg går i en annen klasse for henne.

Så, hva skal jeg gjøre?

Hun er ofte med jentevennegjengen sin i friminuttene, som er på fra 3 til en haug med folk.

Nå får du skjerpe deg!

Du har fått hundrevis av svar allerede! Bokstavelig talt. Husker du en viss tretten siders lang tråd? :hmm: Om ingen av de svarene tilfredsstilte, så er sannsynligheten for at du får et nytt, tilfredsstillende svar, svært liten.

Jeg er betatt av ei jente på skolen. Tror hun er akkurat den typen jeg kunne likt å ha som kjæreste. Og grunnen til at jeg enda ikke kjenner henne er fordi jeg ikke har SNAKKA med henne. Det er det man må få til. Jeg har vært uheldig og feig hittil. Men jeg håper at jeg får prøvd meg snart. Må bare få henne på enmannshånd. :D

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hei!

Ville bare si at ei jente jeg liker bor 5 timer unna meg, men vi drar til hverandre i helgene rundt hver andre uke. Er det noen som har erfaring med et slikt forhold?

Thomas :)

Vel, det første året kjæresten og jeg var sammen bodde vi nesten seks timer unna hverandre med buss/bil. Noe spesielt du lurer på?

Lenke til kommentar

Vel, det fungerte ihvertfall for oss. :) Jeg pendlet mye til ham det siste halve året vi hadde et avstandsforhold, men det gikk veldig bra. Klart, var en del savn, men det styrket oss veldig også. Vi flyttet sammen etter år, etter at jeg ble ferdig med studiene begynte jeg på nye her min kjæreste nå studerte og fremdeles studerer. Vil man det sterkt nok så går avstandsforhold, men jeg tror nok ikke vi hadde orket veldig mange år i avstandsforhold.

Lenke til kommentar

Hu er hawt, you are not. Du får ikke henne. Du får ingen damer av å ikke snakke med dem.

Bruk tiden din på å svare seriøst'a.

Ja, for du er den rette personen til å si noe slikt, siden 100% av alle trådene dine er totalt ******.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Hei!

Ville bare si at ei jente jeg liker bor 5 timer unna meg, men vi drar til hverandre i helgene rundt hver andre uke. Er det noen som har erfaring med et slikt forhold?

Thomas :)

Det gikk fint for oss, men vi flyttet sammen etter noen måneder. Tror avstandsforhold kan fungere en stund, men ikke over lengre perioder hvis man ikke har noe "håp i sikte".

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Trodde alle mannfolk hatet ikea, jeg. Tydeligvis jeg som har vært uheldig :p

Hater å dra på Ikea bare for å se, men er helt greit om du faktisk trenger noe (Når jeg sier trenger så mener jeg ikke en grønn spøkelseslampe og telys). Ikea for å se, det er sånt dere har venninner til :p

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp.

Hva synes dere om dette?

Hei!

Hold deg frampå, vær i nærheten av der hun er. Vis henne at du blir glad når du ser henne,- prøv og få øyenkontakt og smil! Vis henne at du er en kjekk kar det kan være verdt å bli kjent med,- men da må du jo på en eller annen måte vise at du har lyst til å bli kjent med henne. Snakk med henne! Pass henne opp i matfriminuttet for eksempel,- sett deg ved siden av henne når du får anledning,- og si at du har lyst til å bli kjent med henne.

Den som intet våger , intet vinner!

Lykke til!

Vennlig hilsen helsesøster.

Jeg la merke til de to sistnevnte.

Skal jeg bare random gå bort å sette meg ved hun å si: ''Skal vi bli kjent?''?

Innsendt av Helsesøster? En 60+ år gammel kjerring som ikke forstår hvordan 2010 er?

Hjelp.

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp.

Hva synes dere om dette?

Hei!

Hold deg frampå, vær i nærheten av der hun er. Vis henne at du blir glad når du ser henne,- prøv og få øyenkontakt og smil! Vis henne at du er en kjekk kar det kan være verdt å bli kjent med,- men da må du jo på en eller annen måte vise at du har lyst til å bli kjent med henne. Snakk med henne! Pass henne opp i matfriminuttet for eksempel,- sett deg ved siden av henne når du får anledning,- og si at du har lyst til å bli kjent med henne.

Den som intet våger , intet vinner!

Lykke til!

Vennlig hilsen helsesøster.

Jeg la merke til de to sistnevnte.

Skal jeg bare random gå bort å sette meg ved hun å si: ''Skal vi bli kjent?''?

Innsendt av Helsesøster? En 60+ år gammel kjerring som ikke forstår hvordan 2010 er?

Hjelp.

Det enkle er ofte det beste :shrug: Finnes ingen løsning på det svaret der, alle jenter er forskjellige. Noen liker en ting og noen liker noe annet ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...