darkness| Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hm, joda. Men nå har det seg slik at det er hans første bursdag siden vi kom i lag (har vært sammen i nesten et halvt år), og jeg ville liksom gjøre noe spesielt på dagen hans. Kommer jo til å feire skikkelig når vi møtes igjen uansett. Ikke for å være slem, men du burde kanskje ha tenkt litt på dette før det faktisk er bursdagen hans? 2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg trodde jeg var forelsket i eksen min da jeg var sammen med henne, men det er ingenting sammenlignet med de følelsene jeg har nå. Du verden så deilig det er å sveve på rosa skyer igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så koselig å høre Llandari Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gutt 15 (meg) forelsket i Jente 15 (hun) Vi går i paralellklassen ovenfor hverandre. Altså, hun går i paralell for meg, og jeg går i en annen klasse for henne. Så, hva skal jeg gjøre? Hun er ofte med jentevennegjengen sin i friminuttene, som er på fra 3 til en haug med folk. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vi var på IKEA i går, hvor vi drømte oss bort. Det ble faktisk veldig koselig, vi fant ting vi kunne ønske oss til bryllupet, i tilegg til at vi i grunn fant ut at vi ønsker oss noe eget ganske snart. Eller, må spare litt før den tid, men det var hyggelig. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Romantisk tur på IKEA. Ingenting bedre! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei. Særlig ikke når det er han som drar meg med, og ikke jeg som tvinger ham. :!: Nåvel, måtte jo få med oss denne nyheten når IKEA endelig har kommet til sørlandet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 tar en med kjæresten til Ikea så får timene egne ben å gå på. ei jeg var sammen med kunen jeg glatt bruke 3-4 timer på Ikea sammen med. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Oh yes. Vi brukte vel fire-fem timer. Skal sies, vi spiste middag der også i samme slengen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Ikea har overraskende god mat til å være sånn samlebånds-mat. Har ikke testa biffene da, det må liksom være helt fersk for at det skal være spiselig, ikke ligget på varming i en time. Sjokolademousse+vaniljesaus desserten er sinnssykt god også. Endret 26. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 ei jeg nettop har blitt kjent med har nettop flyttet inn i ny leilighet. kanskje jeg skal dra henne med på date på Ikea sånn etterhvert? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Jepp, fikk en stor porsjon med svenske kjøttboller og poteter i brun saus med tyttebærsyltetøy. Nam nam! Fikk også gratis brus og eplekake fordi jeg er sånn IKEAFamily-medlem. Eller, brusen er ikke gratis, det er egentlig kun kaffe, men hun gav meg brusen gratis fordi jeg ikke drikker kaffe. Bra service! Endret 26. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gjett om jeg skal bli sånn IKEAFamily-medlem etter å ha lest dette! O lykke! Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Gutt 15 (meg) forelsket i Jente 15 (hun) Vi går i paralellklassen ovenfor hverandre. Altså, hun går i paralell for meg, og jeg går i en annen klasse for henne. Så, hva skal jeg gjøre? Hun er ofte med jentevennegjengen sin i friminuttene, som er på fra 3 til en haug med folk. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hu er hawt, you are not. Du får ikke henne. Du får ingen damer av å ikke snakke med dem. 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei. Særlig ikke når det er han som drar meg med, og ikke jeg som tvinger ham. Heldig! Neste gang jeg blir bedt ut på deit skal jeg foreslå IKEA. Jeg kunne bodd der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Trodde alle mannfolk hatet ikea, jeg. Tydeligvis jeg som har vært uheldig Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vel, det var nok med den ene gangen tror jeg (på en stund ihvertfall). Han ble lokket av gratis kaffe og kake, så da var saken avgjort. :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Trodde alle mannfolk hatet ikea, jeg. Tydeligvis jeg som har vært uheldig tror nok du har vært litt uheldig der gitt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har vært på IKEA 3 ganger siden August. Først når jeg flyttet opp hit til Trondheim, så når kjæresten kom opp, og så en gang til i skjul for å kjøpe en stor bamse til kjæresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå