Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg går i klasse med to tvilling jenter og jeg liker hun ene. så jeg klarer å skille dem fra hverandre :cool: jeg har ingen erfaring med tvillinger så hvor vanskelig er det når de er så close??

Lenke til kommentar

jeg går i klasse med to tvilling jenter og jeg liker hun ene. så jeg klarer å skille dem fra hverandre :cool: jeg har ingen erfaring med tvillinger så hvor vanskelig er det når de er så close??

Det er godt mulig de ser ganske like ut, men de er jo likevel to vidt forskjellige personer :)

Lenke til kommentar

Det er godt mulig de ser ganske like ut, men de er jo likevel to vidt forskjellige personer :)

ja, hva tenkte du på? jeg snakka om at de er close som betyr at de har et tett bånd. ahh, hun fine eller hun jordnære? :p

Lenke til kommentar

Er det rart å bli litt småertet av jentene i klassen. Jeg vet at de bare tuller og erter dem tilbake. De kaller meg ''bad boy'' osv, siden jeg har begynt å være mye ute og på fester

Det er null stress så lenge det går begge veier, og det ikke bare er de som gjør narr av deg og driter deg ut.

Lenke til kommentar

Er dette riktig sted å poste, mon tro? Håper det.

Kjæresten min har bursdag i dag, men han bor dessverre for øyeblikket langt vekke, og jeg har heller ikke råd til å besøke ham atm. Jeg har lyst å gjøre noe spesielt for ham, men siden nett og telefon er de eneste kommunikasjonsmulighetene vi har nå er jeg en smule rådløs. Har begynt på en liten novelle (vi elsker begge å lese), men jeg får den nok ikke ferdig i dag, dessverre. Jeg vil så gjerne gjøre et eller annet spesielt for ham. Noen tips til hva jeg kan finne på?

Lenke til kommentar

Ring og syng bursdagssang?

Personlig føler jeg ikke det er så viktig at det må skje på akkurat bursdagen. Du kan jo si dere tar igjen feiringen en gang dere er sammen med kebab og bowling eller noe?

Selv var jeg bortreist under min bursdag, og møtte ikke kjæresten før litt etterpå. Da tok vi gaver og alt sånn da.

Lenke til kommentar

Hm, joda. Men nå har det seg slik at det er hans første bursdag siden vi kom i lag (har vært sammen i nesten et halvt år), og jeg ville liksom gjøre noe spesielt på dagen hans. Kommer jo til å feire skikkelig når vi møtes igjen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...