-Léon- Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Han hinter til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1265335, og alle de samme trådene han har laget i denne. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 "Daten" i helga ble bra, det ble med en kaffekopp før jeg måtte dra på jobb, men var koselig! Skal møte henne igjen imorgen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 frevild: Hyggelig å høre at du er forelsket. Håper de gode følelsene deres varer! Men bare vær obs på at det å ikke krangle ikke nødvendigvis bare er en bra ting. Lenke til kommentar
Gjest espen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 jeg går i klasse med to tvilling jenter og jeg liker hun ene. så jeg klarer å skille dem fra hverandre jeg har ingen erfaring med tvillinger så hvor vanskelig er det når de er så close?? Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 jeg går i klasse med to tvillingjenter og jeg liker hun ene. så jeg klarer å skille dem fra hverandre jeg har ingen erfaring med tvillinger så hvor vanskelig er det når de er så close?? Null problem. Det går helt fint. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 jeg går i klasse med to tvilling jenter og jeg liker hun ene. så jeg klarer å skille dem fra hverandre jeg har ingen erfaring med tvillinger så hvor vanskelig er det når de er så close?? Det er godt mulig de ser ganske like ut, men de er jo likevel to vidt forskjellige personer Lenke til kommentar
Gjest espen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 jeg går i klasse med to tvilling jenter og jeg liker hun ene. så jeg klarer å skille dem fra hverandre jeg har ingen erfaring med tvillinger så hvor vanskelig er det når de er så close?? Det er godt mulig de ser ganske like ut, men de er jo likevel to vidt forskjellige personer ja, hva tenkte du på? jeg snakka om at de er close som betyr at de har et tett bånd. ahh, hun fine eller hun jordnære? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, jeg ser bare ikke hvorfor det skulle spille noen rolle? Selv om de er supergode venninner, så har det jo ingenting å si for et evt. forhold. Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Er det rart å bli litt småertet av jentene i klassen. Jeg vet at de bare tuller og erter dem tilbake. De kaller meg ''bad boy'' osv, siden jeg har begynt å være mye ute og på fester Endret 24. oktober 2010 av Spreeky Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er det rart å bli litt småertet av jentene i klassen. Jeg vet at de bare tuller og erter dem tilbake. De kaller meg ''bad boy'' osv, siden jeg har begynt å være mye ute og på fester Det er null stress så lenge det går begge veier, og det ikke bare er de som gjør narr av deg og driter deg ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvor gammel er du? De flørter sikkert med deg Lenke til kommentar
Gjest Nadi Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er dette riktig sted å poste, mon tro? Håper det. Kjæresten min har bursdag i dag, men han bor dessverre for øyeblikket langt vekke, og jeg har heller ikke råd til å besøke ham atm. Jeg har lyst å gjøre noe spesielt for ham, men siden nett og telefon er de eneste kommunikasjonsmulighetene vi har nå er jeg en smule rådløs. Har begynt på en liten novelle (vi elsker begge å lese), men jeg får den nok ikke ferdig i dag, dessverre. Jeg vil så gjerne gjøre et eller annet spesielt for ham. Noen tips til hva jeg kan finne på? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ring og syng bursdagssang? Personlig føler jeg ikke det er så viktig at det må skje på akkurat bursdagen. Du kan jo si dere tar igjen feiringen en gang dere er sammen med kebab og bowling eller noe? Selv var jeg bortreist under min bursdag, og møtte ikke kjæresten før litt etterpå. Da tok vi gaver og alt sånn da. Lenke til kommentar
Gjest Nadi Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hm, joda. Men nå har det seg slik at det er hans første bursdag siden vi kom i lag (har vært sammen i nesten et halvt år), og jeg ville liksom gjøre noe spesielt på dagen hans. Kommer jo til å feire skikkelig når vi møtes igjen uansett. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg liker en. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg liker en. Hva skal jeg gjøre? Legg en lapp i sekken hennes. Lenke til kommentar
chris Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Åh.. det er bare så sykt, når man møter jenter som bare treffer deg mitt i hjerte. Ofte så tror man bare ikke på det, men når det skjer så er det bare så helt utrolig =) Måtte bare meddele det =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg liker en. Hva skal jeg gjøre? Gammel er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå