Oda Tornerose Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 OMG! Første date på leeeeenge for min del denne helga, og dette med ei jente som faktisk er veldig søt! Kjære Gud, ikke la jobben ødelegge dette! Lykke til ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) *snip* jeg er litt enig i Freebird at du bør sondere terrenget litt med hvor dere står med hensyn til vennskap/dating. Sier du til henne direkte at du har følelser for henne med en gang tror jeg løpet er kjørt så det gjelder å finne en gylden middelvei. edit: rettet en skrivefeil. Endret 15. oktober 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 @Guest_FMX_ jeg ville nok fortalt henne at du begynner å få følelser, trenger kanskje ikke å si at du er stormforelske, men at det er noe der. Treffes dere på tomannshånd i dag? Hvis ikke kan du jo invitert henne med på en kaffe eller noe i den duren. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Vis henne at du liker henne, ikke fortell det. Som ilpostino sier, da er løpet ofte kjørt. Lenke til kommentar
Gjest FMX Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tusen takk for svar, folkens. Hvordan viser jeg at jeg liker henne uten å bli for innpåsliten? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Flørt med henne på en naturlig måte? Jeg skjønner ikke helt hva du mener med miksede signaler. For meg ser det ut som om hun sender ut signaler om at hun liker deg Lenke til kommentar
dkny Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 DMX: hun høres veldig interessert ut. Du trenger ikke fortelle at du liker henne enda, men inviter på kino eller noe? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) DMX: hun høres veldig interessert ut. Du trenger ikke fortelle at du liker henne enda, men inviter på kino eller noe? Endret 15. oktober 2010 av dkny Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Med tanke på at hun kommer med unnskyldninger på å ta på deg og lignende, er det ikke bare å kjøre på med en tilsvarende flørtende tone tilbake? Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Gah, jeg vil ha kjæreste!! Men jeg vil ikke date. Dilemma. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har aldri vært på en "date" i mitt liv. Det er ikke nødvendig for å få seg kjæreste. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Gah, jeg vil ha kjæreste!! Men jeg vil ikke date. Dilemma. Ikke dra på date, finn på no morsomt istedenfor. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvordan har du skaffet deg da? Kan jo selvfølgelig ta en tur på byen, men er litt skeptisk til hvor mange seriøse det er å finne der... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvordan har du skaffet deg da?Bare blitt kjent med folk og så har det utvikla seg. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Men det tar lang tid!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Vel, du sitter på norges største nettforum. Det er bare å kaste seg over alle de kjekke guttene som sitter her. Noen er jo tilogmed i nærheten! 1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Vel, du sitter på norges største nettforum. Det er bare å kaste seg over alle de kjekke guttene som sitter her. Noen er jo tilogmed i nærheten! Det har jeg god erfaring med. Funker meget bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Enklere for jentene dog. Ikke så mange jenter for gutta å hoppe på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 kjærste hadde vært no ja Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 For en jente med ok utseende, så er det vel bare til å skrive ned de egenskapene du er ute etter i en gutt og vente på at Innboksen din blir fylt relativt raskt =) 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå