Sameboe Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fortell sjefen sannheten. Om han er under 30 vil han forstå og godta. Edit: spørs hvilken jobb du har, selvfølgelig.. Dama er over 50. Jobber på kiosk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Men jeg er stygg. Det tror 99% av alle femtenåringer. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 15 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Men jeg er det. Jeg kan jo sammenligne meg med andre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Veldig få mennesker er stygge. Jeg føler meg ikke som verdens peneste, og jeg har kjæreste. Uansett, om man lærer å kjenne en person ser man forbi slikt. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så må du huske at man ikke blir forelsket fordi den jenta/gutten er den heiteste av alle, men fordi det er noe spesielt med den personen. Både utvendig og innvendig. Og ikke tro at det er umulig å være sosial bare fordi du (tror du) er stygg. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Men jeg er stygg. Skerp deg. Nå får du slutte å trolle her. Er ikke tvil en plass om at du troller! og uansett; slutt å si sånt til deg selv.. Det drar iallfall ikke damer, det skal jeg love deg! Skaff deg selvtillit! Endret 14. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Men jeg er det. Jeg kan jo sammenligne meg med andre. Nei, du er ikke stygg. Problemet er at du har sett samme person i speilet i alle år og kjenner enhver liten feil og ujevnhet på deg selv. Ingen andre kjenner til disse, så de ser ikke det samme som deg. Om man snur dette så ser heller ikke du disse små ujevnhetene hos andre og du blir dermed automatisk "stygg" om du prøver å sammenligne deg med andre. Ergo; alle lurer seg selv og ingen er fornøyde. Ikke gjør denne feilen. Du har det så mye bedre med deg selv om du gir faen i utseendet, for du er langt fra så stygg som du tror. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Såklart er noen stygge. Alt annet er bullshit. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2010 det er vel egentlig veldig subjektivt. noen synes for eksempel du er stygg/ekkel/whatever mens andre igjen synes du er søt/kjekk/attraktivt/whatever. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 15 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 OPPDATERING Idag satt hun med den samme vennegjengen. Jeg gikk bort dit å bare så på samtalen, uten å være medvirkende. Jeg tenkte, at utifra dette, så skjer det ingenting. Så jeg gikk bort i ca 3-4 minutter, så kom jeg tilbake igjen. Og da begynte denne jenten å snakke med meg. Hun virket også i bedre humør, enn før (noe jeg egentlig ikke kan si noe om ford jeg ikke vet hvordan hun er når jeg ikke er der. Bare når jeg er der vet jeg hvordan hun er.) Skal jeg se på henne som en interresert jente, så kan jeg tenke at hun var så glad for at hun snakket med meg. Hun sa også på en sånn lengtende måte at hun ikke hadde kjæreste, men sa at hun veldig ville ha en. Dette sa hun ikke til meg, men til vennene sine. Men skal jeg være saklig. Så var hun bare glad fordi hun snart skulle på Ferie til Skottland ellerno, og hun har dette lengtende blikket som standard. Jeg er litt usikker nå. Hun er i hvertfall ikke interressert sånn, ennå... Men hun tok initiativ til samtalen, der flere ble med etterhvert, og jeg forsvant mere ut fordi jeg ikke hadde noe å snakke om... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Wendelinho, hvis du absolutt må lage slike poster opptil flere ganger om dagen, så hold deg hvertfall til din egen tråd. eller lag deg en blogg. Det hadde vært en god ide. "Wendelinho's kjærlighetsblogg: hvordan overanalysere det meste" tro meg, jeg hadde lest den... 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Wendelinho, hvis du absolutt må lage slike poster opptil flere ganger om dagen, så hold deg hvertfall til din egen tråd. eller lag deg en blogg. Det hadde vært en god ide. "Wendelinho's kjærlighetsblogg: hvordan overanalysere det meste" tro meg, jeg hadde lest den... Tro meg, det hadde ikke jeg. Når jeg først var kvitt den i ALLE andre tråder, leser jeg den ikke i en blogg også... 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Såklart er noen stygge. Alt annet er bullshit. Noen er stygge, men heldigvis finnes det personer av motsatt kjønn som også er stygge, da går det opp i opp. Det finnes uansett måter å kompensere på om man mangler utseende. Kler man seg fint og bryr seg om hvordan man ser ut, spiller dette en massiv rolle. En person som i utgangspunktet kanskje ikke er av de peneste, gjør det ikke bedre ved og ikke bry seg om hvordan han går kledd, ser ut på håret, oppfører seg o.l. Dersom han gjør det motsatte, ser andre en helt annen person, og alt det andre gjør opp for eventuelle mangler ved utseende. Og hva som er stygt / ikke stygt, varierer fra person til person. Det man selv kanskje ikke liker ved seg selv, er ikke alltid den oppfattningen andre har. Alt ligger i hodet. Står man opp hver morgen og sier til speilbildet sitt at "du er stygg", ja da er det ikke rart du har problemer med sitt eget utseende. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen er stygge, men heldigvis finnes det personer av motsatt kjønn som også er stygge, da går det opp i opp. yes, der har du den rette innstillingen (or not) Lenke til kommentar
Gjest Gutt 15 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå må det også sies at hun er veldig sjelden på face. Hva kan det være av grunn? Hun er stort sett med de samme folkene etter skolen. Men hun kan da umulig leve ett mere sosialt liv enn meg. Hun er som meg, hun er med folk på skolen, men hun hører bare på samtalene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå må det også sies at hun er veldig sjelden på face. Hva kan det være av grunn?Av samme grunn som jeg sjelden er på face. Jeg ser ikke vitsen. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå må det også sies at hun er veldig sjelden på face. Hva kan det være av grunn? Må det være en spesiell grunn for å ikke være på Facebook? 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Såklart er noen stygge. Alt annet er bullshit. Det er nok en sannhet med modifikasjoner. Dvs: ingen kan være pen i alles øyne, antagelig vil det alltid finnes noen der ute som vil synes du er stygg, men det vil også alltid finnes noen der ute som synes en er pen. Det er jo fordi hva folk mener er pent eller ikke er subjektivt. Uansett. I dag fikk jeg blomster på døra av samboer. Koselig! Lenke til kommentar
Gjest FMX Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Wow. Tror aldri jeg skulle sette meg ned og skrive ned denne posten. Jeg pleier å være relativt selvsikker og cool når det kommer til hvordan man skal oppføre seg rundt ei jente. Men her står jeg midt på slagmarken uten noe gevær og blir skutt ned av fienden. Situasjon: Møtt en fantastisk jente med utstråling som ville fått Steven Seagal til å rødme i kjakan. Hver gang jeg møter henne er det noe som skjer i kroppen. Vi møttes via felles venner på en tur, og begynte å prate sammen mye med en gang. Etterhvert ble det Facebook-add, og utveksling av telefonnummer ved neste anledning vi møttes. Jeg ga henne nummeret mitt, men spørte ikke om hennes. (I know, right.) Klarer ikke tenkte straight når det kommer til denne jenta. Fikk melding senere på kvelden samme dag vi utvekslet numre, der det sto noe slik som "Takk for at jeg fikk være så mye med deg i dag, du er herlig!" Dagene som kom ble det mye teksting frem og tilbake, men ikke noe håndfast. Bare løsprat om livet, hvordan det gikk o.l Hver gang vi møtes lyser hun opp, og gir miksede signaler til meg. Hun bruker unnskyldninger til å oppnå fysisk kontakt, hun gir komplimenter og diverse. Jeg prøver å ikke være innbilsk (Jeg har tendensen til det ofte), men er ikke lett å holde tankene unna når hun oppfører seg slik. Jeg trenger seriøst hjelp, jeg står uten noe anelse på hvordan jeg skal takle det her. Vi har fått et godt vennskap, men jeg vet ikke hva intensjonene hennes er. Vil hun noe mer? Men på den andre siden klarer jeg ikke å spørre om det, for det første vet jeg ikke hvordan jeg skal gå frem og for det andre så har jeg ikke lyst til å "ødelegge" vennskapet ved å spørre. Fordi jeg kjenner at jeg tror jeg begynner å føle noe for denne jenta. Derfor jeg står her rådvill. Setter stor pris på om dere er keen på å lese dette her og gi meg feedback. Vi er begge 18, btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Vel, hva har du å tape på å fortelle henne det? Honestly, et vennskap der du går rundt og er betatt/forelsket vil aldri kunne være et godt vennskap. Du vil alltid ha et håp om at det skal bli noe mer og hun vil slå seg til ro med det dere har. Kjør på og fortell henne hva du føler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå