Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg har et stort ønske med å komme igang med livet mitt sammen med kjæresten min. Jeg elsker henne og kunne godt tenke meg å bo med henne, men for å få det til må man ha penger og når man fortsatt går på skole så er ikke det spesielt innbringende økonomisk sett. Og da blir ting litt vanskelig.

Dessuten er hun utvekslingsstudent i utlandet for tiden, noe som ikke akkurat gjør ting lettere. Jeg savner henne, veldig! Og det er ekstra vanskelig når vi ikke får snakket sammen så ofte. Jeg håper virkelig vi kommer oss gjennom de siste 9 månedene. Akkurat nå føler jeg meg ensom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har så lyst å flytte sammen med kjæresten, kjenner selv etter noen timer etter jeg har vært med ham, savner jeg ham så sykt. Men det går ofte gale når kjærester som har vært sammen i noen måneder flytter inn sammen, har jeg hørt :ohmy:

Ja, også har du dem som er sammen i mange år, flytter sammen, og oppdager en helt ny person i kjæresten.

Min kjære og jeg hadde vært offesielt sammen i 2mnd når vi flyttet sammen, men før vi ble sammen hadde det vel ligget i kortene i ca 1mnd. Vi er forlovet, i full gang med bryllupsplaner, og har en liten frøken som snart runder året. =) Gikk flott for oss. ^^

Herregud! Enn at det har gått et år allerede! Vil se bilde av tulla :)

Lenke til kommentar

Hvor gammel eller ung kan du flørte med? Jaha? Matematikk-tid!

Din alder / 2 + 7

F.eks:

23 år / 2 = 11.5 + 7 = 18.5

18-19 åringer er minimum for en 23-åring, mens en 23-åring er minimum for en 32-åring.

Yes, matematikk løser alle verdensproblem!

Lenke til kommentar

Har så lyst å flytte sammen med kjæresten, kjenner selv etter noen timer etter jeg har vært med ham, savner jeg ham så sykt. Men det går ofte gale når kjærester som har vært sammen i noen måneder flytter inn sammen, har jeg hørt :ohmy:

Jeg og kjæresten flytta sammen med en gang vi ble sammen. Fungerer veldig fint det :D

Lenke til kommentar

Jeg er forelsket, hva skal jeg gjøre?

15 år. Paralellklasse.

Du kan gå i butikken og kjøpe snaks, og tenke hvor deilig det er å være forelska. :thumbup:

:tease: Hm? Ikke det svaret du lette etter?

Hvis du ser at du ikke vil greie å gjøre noe med det/ikke har sjangs, kan du jo bare drite i det og bare nyte synet av henne når du ser henne. Sånn har jeg måttet gjøre mange ganger fordi jeg har lenge vært helt totalt inkompetent sosialt sett.

Hvis du tror du skal kunne greie å gjøre noe med det, kan du jo prøve å snakke med henne. Hvis du ikke er den som bryr seg mye med alkoholforbud, og er svært aktiv på fester, kan du jo sikkert prøve å få henne med på en fest eller noe. Så drikker dere dere klin fulle, og lar det gå derfra.

Endret av MækkTævvish
Lenke til kommentar

Jeg er forelsket, hva skal jeg gjøre?

15 år. Paralellklasse.

og der var Wendelinho igjen! :)

Men følg rådet til MækkTævvish, l4r5 og bytex. Spesielt bytex sitt.

Spør henne ut, spør om hun føler det samme, spør henne på kino, kjøp sjokolade til henne (enten hemmelig eller ikke) om du går på skolen kan du jo legge sjokoladen på pulten hennes / i skapet hennes med en rose og et kort! Da får du credz :cool:

Hørt om ølbriller, forresten? Om dere drar på fest og blir drita har du scoret! :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Jeg fester ikke. Virker ikke som om hun er den typen heller.

Og jeg er ikke sosial.

Og jeg blir bare stående og se på henne.

Jeg fikk vite at hun er singel, men vil veldig gjerne ha en kjæreste.

Lenke til kommentar

Du snakker med folk. Det er nesten litt vanskelig, skal innrømme det, men jeg kan gi deg noen tips:

1. gå til "google.no"

2. søk etter "hvordan bruke stemmen" eller "hvordan snakke"

Du blir sosial av å snakke med folk. Det er det som er å være sosial!

Bli med vennene dine på kino, og grow som balls og be ut den jenta di på lunch / kino!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...