Hashtægg Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lol, makan. Dere finner dere noen vet dere, bare ikke bli helt patetiske og desperate, det er flaut. Føler det er litt fjortis å komme med "Hvorfor er det ingen som liker meg" "Jeg vil ha kjæreste" *whine* (No offence) Det kommer lxzm. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ikke alle finner seg noen. Noen har ikke evnene til det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Enig med hun over meg, det skjer for de fleste. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Evnen? Haha, og med det mener du? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 ..ja, for å finne seg noen krever spesielle evner :!: Tror det fleste leter for hardt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) jeg har også vandret i ensomhetens dal og har endelig funnet ei hvor følelsene er gjengjeldt. det er verdens beste følelse. Second that. Og om nøyaktig 3,5 time så har jeg hånda til hr. Trommis i min. Åh. SMIL! Endret 29. oktober 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vet ikke med dere, men selv har jeg en knapp på undersiden av fotsålen som jeg trykker på hver gang jeg vil noen skal like meg. Seriøst dere, jeg har sett vanvittig mange håpløse tilfeller som finner seg noen til slutt. Det går nok bra skal dere se. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Det er jo sånn at kjærligheten kommer, eller man finner en når man minst venter det. Greia er at man bare ikke må ville det for mye. Kan hende man ender opp med noen bare fordi man vil ha kjæreste. og ikke fordi man er glad i vedkommende. Endret 29. oktober 2007 av Demille Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er en for alle der ute. Men spørs hvor hot det er å møte en person som tenker "alle hater meg / ingen liker meg".. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er en for alle der ute. Men spørs hvor hot det er å møte en person som tenker "alle hater meg / ingen liker meg".. Kan hende man vekker noen beskyttelses-innstikter hos noen da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg hadde aldri blitt tiltrukket av en gutt som hadde gått rundt og syntes synd på seg selv fordi "ingen" liker han. Eneste som blir vekket er tanken "Kom deg vekk så fort du kan", ikkeno beskyttelsesinstinkt. Jeg overdriver kanskje litt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Det er en for alle der ute. Men spørs hvor hot det er å møte en person som tenker "alle hater meg / ingen liker meg".. Kan hende man vekker noen beskyttelses-innstikter hos noen da Nå skal jeg bare snakke for meg selv da, men syns det er litt spesielt om jeg hadde whinet om at jeg bare kan grave meg ned, for så å vekke interesse for en dame som "vil ta vare" på meg. Ok, jeg ser at noen kan like ideen, jeg gjør det ikke. Jeg hadde aldri blitt tiltrukket av en gutt som hadde gått rundt og syntes synd på seg selv fordi "ingen" liker han. Eneste som blir vekket er tanken "Kom deg vekk så fort du kan", ikkeno beskyttelsesinstinkt. Jeg overdriver kanskje litt. Det eneste jeg kommer på etter å ha tenkt meg litt om, er mellomtingen. Personer som er vakre både innvendig og utvendig, men ikke helt vil innse det. De tror jeg er ettertraktet av noen som vil få de til å blomstre. Endret 29. oktober 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg har slått sammen en dobbelpost. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_mordi_* Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lurer på en liten ting. Jeg og en venninne er ofte sammen på fritiden og alltid sammen på skolen. Men det har seg slik at denne venninnen er kjæreste med kompisen min. Greit nok det Jeg og hun sender også veldig mange meldinger til hverandre. Og jeg tror kompisen min begynner å bli veldig misstenksom på meg. Tror han lurer på om jeg er utro med dama hans eller noe. Jeg liker veldig godt denne venninnen min, og vil ikke miste henne som venn. Skal jeg slutte å se henne bare pga av kompisen min, eller hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Han burde stole på dere da. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg ser ikke på det som noen grunn til å kutte kontakt med veninnen din. Det at typen, kameraten din, blir misstenksom er hans problem. Det går over når han begynner å stole mer på dere. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har fått meg sæste. KNIS! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Grattis! Venter fortsatt på noen som vil være sammen med meg. Typisk at den jenta jeg liker bor så laaaaangt unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 gz til Aids for chæste. --- Nå har plutselig en av mindre bedre kamerater blitt sammen med ei av mine beste venninner. Dette har de vært i godt over en uke. Merkelig nok forteller de ingen om dette noe jeg syntes i grunn er litt merkelig når jeg er temmelig god venn med begge to. Uansett, poenget mitt er at dette er en litt småmerkelig situasjon for min del når jeg tenker over det. Jeg er den personen i den vennegjengen som blir kjent med jenter hele tiden, de blir kjent med dem gjennom meg og plutselig blir dem bedre venner med dem enn hva jeg blir. Uansett hva jeg gjør er det det samme resultatet. Jeg blir kjent, vennene mine blir kjent og drar avgårde med dem mens jeg blir stående tilbake og se på. Irriterende! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har fått meg sæste. KNIS! Gratulerer, søta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå