Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo sånn at kjærligheten kommer, eller man finner en når man minst venter det.

Greia er at man bare ikke må ville det for mye. Kan hende man ender opp med noen bare fordi man vil ha kjæreste. og ikke fordi man er glad i vedkommende.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Det er en for alle der ute. Men spørs hvor hot det er å møte en person som tenker "alle hater meg / ingen liker meg"..

Kan hende man vekker noen beskyttelses-innstikter hos noen da :p

Nå skal jeg bare snakke for meg selv da, men syns det er litt spesielt om jeg hadde whinet om at jeg bare kan grave meg ned, for så å vekke interesse for en dame som "vil ta vare" på meg. Ok, jeg ser at noen kan like ideen, jeg gjør det ikke.

Jeg hadde aldri blitt tiltrukket av en gutt som hadde gått rundt og syntes synd på seg selv fordi "ingen" liker han. Eneste som blir vekket er tanken "Kom deg vekk så fort du kan", ikkeno beskyttelsesinstinkt.

Jeg overdriver kanskje litt.

Det eneste jeg kommer på etter å ha tenkt meg litt om, er mellomtingen. Personer som er vakre både innvendig og utvendig, men ikke helt vil innse det. De tror jeg er ettertraktet av noen som vil få de til å blomstre.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_mordi_*

Lurer på en liten ting. Jeg og en venninne er ofte sammen på fritiden og alltid sammen på skolen. Men det har seg slik at denne venninnen er kjæreste med kompisen min. Greit nok det :) Jeg og hun sender også veldig mange meldinger til hverandre. Og jeg tror kompisen min begynner å bli veldig misstenksom på meg. Tror han lurer på om jeg er utro med dama hans eller noe. Jeg liker veldig godt denne venninnen min, og vil ikke miste henne som venn.

Skal jeg slutte å se henne bare pga av kompisen min, eller hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

gz til Aids for chæste.

---

Nå har plutselig en av mindre bedre kamerater blitt sammen med ei av mine beste venninner. Dette har de vært i godt over en uke. Merkelig nok forteller de ingen om dette noe jeg syntes i grunn er litt merkelig når jeg er temmelig god venn med begge to.

Uansett, poenget mitt er at dette er en litt småmerkelig situasjon for min del når jeg tenker over det. Jeg er den personen i den vennegjengen som blir kjent med jenter hele tiden, de blir kjent med dem gjennom meg og plutselig blir dem bedre venner med dem enn hva jeg blir. Uansett hva jeg gjør er det det samme resultatet. Jeg blir kjent, vennene mine blir kjent og drar avgårde med dem mens jeg blir stående tilbake og se på. Irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...