Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Typisk jentegreier. Hun vil selvfølgelig gjøre deg sjalu. Du skal se hun ikke gjør noe galt, for hadde hun tenkt til det så hadde hun ikke sagt i fra. Be the better man, ikke klag på det og vær litt romantisk (kjøp en blomst eller gi henne massasje eller noe) neste gang dere møtes.

Jeg syns ikke han skal være romantisk neste gang. At hun skaper seg og oppfører seg barnslig skal ikke belønnes. Da kan hun jo sutre masse og være urimelig, fordi hun vet han kommer med blomster etterpå. La hun heller kjenne selv hvor ekkelt det er når han "ikke bryr seg".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom hjem i går fra tre fantastiske dager sammen med kjæresten min der hun bor, hun bor fortsatt med foreldrene sine. Så jeg bodde der noen dager å hadde det utrolig bra. Da jeg da kom hjem å skulle legge meg på kvelden alene virket senga utrolig stor og tom :thumbdown:

Kjenner den følelsen. Jeg hadde første natta aleine i natt på en stund og både senga og dyna føles altfor stor.

Lenke til kommentar

Har så lyst å flytte sammen med kjæresten, kjenner selv etter noen timer etter jeg har vært med ham, savner jeg ham så sykt. Men det går ofte gale når kjærester som har vært sammen i noen måneder flytter inn sammen, har jeg hørt :ohmy:

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Jeg ble fridd til i dag. Siden i dag er den ene dagen i milleniumet hvor datoen kan leses som 42 binært, og det er svaret på livet, universet og alt. :love:

Gratulerer så mye til dere begge to! :love:

Til deg som ville flytte sammen med kjæresten:

Jeg flyttet sammen med kjæresten min etter kun 5 mnd sammen, og vi er gift i dag :) Tror at forhold ryker fordi de ikke er ment å vare, ikke fordi man flytter sammen for tidlig :)

Lenke til kommentar

Har så lyst å flytte sammen med kjæresten, kjenner selv etter noen timer etter jeg har vært med ham, savner jeg ham så sykt. Men det går ofte gale når kjærester som har vært sammen i noen måneder flytter inn sammen, har jeg hørt :ohmy:

Ja, også har du dem som er sammen i mange år, flytter sammen, og oppdager en helt ny person i kjæresten.

Min kjære og jeg hadde vært offesielt sammen i 2mnd når vi flyttet sammen, men før vi ble sammen hadde det vel ligget i kortene i ca 1mnd. Vi er forlovet, i full gang med bryllupsplaner, og har en liten frøken som snart runder året. =) Gikk flott for oss. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...