Nymph Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Typisk jentegreier. Hun vil selvfølgelig gjøre deg sjalu. Du skal se hun ikke gjør noe galt, for hadde hun tenkt til det så hadde hun ikke sagt i fra. Be the better man, ikke klag på det og vær litt romantisk (kjøp en blomst eller gi henne massasje eller noe) neste gang dere møtes. Jeg syns ikke han skal være romantisk neste gang. At hun skaper seg og oppfører seg barnslig skal ikke belønnes. Da kan hun jo sutre masse og være urimelig, fordi hun vet han kommer med blomster etterpå. La hun heller kjenne selv hvor ekkelt det er når han "ikke bryr seg". Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hehe, leste ikke innlegget grundig nok, trodde de bare hadde krangla. Da ser jeg ikke helt at det er noe annet enn standard jente-drama, og det må man nesten tåle når man gjør det slutt. Lenke til kommentar
Gjest Hjelpez Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva betyr alle disse forkortelsene dere skrev på de 3-2 sisiste si'ene? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hva betyr alle disse forkortelsene dere skrev på de 3-2 sisiste si'ene? Fint at du stiller et så spesifikt spørsmål. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kom hjem i går fra tre fantastiske dager sammen med kjæresten min der hun bor, hun bor fortsatt med foreldrene sine. Så jeg bodde der noen dager å hadde det utrolig bra. Da jeg da kom hjem å skulle legge meg på kvelden alene virket senga utrolig stor og tom Kjenner den følelsen. Jeg hadde første natta aleine i natt på en stund og både senga og dyna føles altfor stor. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Har så lyst å flytte sammen med kjæresten, kjenner selv etter noen timer etter jeg har vært med ham, savner jeg ham så sykt. Men det går ofte gale når kjærester som har vært sammen i noen måneder flytter inn sammen, har jeg hørt Endret 11. oktober 2010 av Mai Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Men det går ofte gale når kjærester som har vært sammen i noen måneder flytter inn sammen, har jeg hørt Vel. Det går enten bra eller dårlig. Lenke til kommentar
Gresskar Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Forelskelse er noe dritt! Hun jeg liker sendte meg fyllemeldinger om at hun ikke var interessert og bare vil være venner. Synes det var unødvendig av henne å sende melding om det (i fylla)! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg ble fridd til i dag. Siden i dag er den ene dagen i milleniumet hvor datoen kan leses som 42 binært, og det er svaret på livet, universet og alt. Litt sent, men gratulerer! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er jeg forelsket? Kanskje litt betatt? Eller er det bare at jeg savnet noen å holde rundt? Uansett var helga den beste jeg har hatt på lenge Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvor mange år kan en mann på 20 år tillate seg å gå på, egentlig? Tenker da på yngre jenter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Del på to, pluss på sju. 5 Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tror nok du vil få mange forskjellige svar, men jeg vil si at ei 17 åring går an Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg ble fridd til i dag. Siden i dag er den ene dagen i milleniumet hvor datoen kan leses som 42 binært, og det er svaret på livet, universet og alt. Gratulerer så mye til dere begge to! Til deg som ville flytte sammen med kjæresten: Jeg flyttet sammen med kjæresten min etter kun 5 mnd sammen, og vi er gift i dag Tror at forhold ryker fordi de ikke er ment å vare, ikke fordi man flytter sammen for tidlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvor mange år kan en mann på 20 år tillate seg å gå på, egentlig? Tenker da på yngre jenter. 16. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Han kan gå helt ned til 16, men personlig synes jeg det er litt lavmål når man er 20. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvor mange år kan en mann på 20 år tillate seg å gå på, egentlig? Tenker da på yngre jenter. Jeg har alltid pleid å gå etter tre-års-regelen. Trå opp/ned er greit, men ikke mer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 den regelen har blitt mer og mer elastisk dess eldre jeg har blitt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 den regelen har blitt mer og mer elastisk dess eldre jeg har blitt Joda, og det er greit nok. Er en 30 er det okey å være sammen med ei på 25. Men er en 15 er det ikke okey å være med ei på 10. Ei heller 12. Uansett situasjon, må en jo bruke sunt vett i tillegg til reglen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har så lyst å flytte sammen med kjæresten, kjenner selv etter noen timer etter jeg har vært med ham, savner jeg ham så sykt. Men det går ofte gale når kjærester som har vært sammen i noen måneder flytter inn sammen, har jeg hørt Ja, også har du dem som er sammen i mange år, flytter sammen, og oppdager en helt ny person i kjæresten. Min kjære og jeg hadde vært offesielt sammen i 2mnd når vi flyttet sammen, men før vi ble sammen hadde det vel ligget i kortene i ca 1mnd. Vi er forlovet, i full gang med bryllupsplaner, og har en liten frøken som snart runder året. =) Gikk flott for oss. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå