Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid vært ganske sikker på min seksualitet (hetro). Men nå har det skjedd ting som får meg til å tro at jeg er bi, vanskelig å ta inn over seg.

Du er midt i puberteten, du kan ikke forvente noe annet – sånt skjer helt uten kontroll. ;)

Kan godt hende at du er bi, altså, men hvis du ikke har følt det slikt tidligere, kan det kun være et typisk tilfelle av midlertidig supplement til følelsene.

@Eplefe: Gratulerer! :)

Endret av Ishq
Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært ganske sikker på min seksualitet (hetro). Men nå har det skjedd ting som får meg til å tro at jeg er bi, vanskelig å ta inn over seg.

Du er midt i puberteten, du kan ikke forvente noe annet – sånt skjer helt uten kontroll. ;)

Kan godt hende at du er bi, altså, men hvis du ikke har følt det slikt tidligere, kan det kun være et typisk tilfelle av midlertidig supplement til følelsene.

Ja, noe ala det jeg tenkte også. Men så sier en av mine nærmeste venninner at hun er ganske sikker på at jeg er bi. Og ja, jeg er forvirret. Men det er vel slik det skal være. ^^

Lenke til kommentar

Jeg kom hjem i går fra tre fantastiske dager sammen med kjæresten min der hun bor, hun bor fortsatt med foreldrene sine. Så jeg bodde der noen dager å hadde det utrolig bra. Da jeg da kom hjem å skulle legge meg på kvelden alene virket senga utrolig stor og tom :thumbdown:

Lenke til kommentar

Vel, det kan faktisk bare være hormonene, og ikke at det er galt i å være bi, jeg er det selv så.

Men om du virkelig er bi, så venner du deg til det etterhvert, og det vil følels like normalt! :- )

Lenke til kommentar

Måtte ta samtalen med damen idag.. Først var det 3 timer med drittslenging til meg, før jeg fikk en melding ala dette: passet bra det ble idag, for da drar jeg nemlig til "insert guttenamn" idag..

Deet var vell å synke litt lavt?

Haha, hun prøver å late som hun ikke bryr seg, men viser det helt motsatte. Jeg hadde bare svart noe ala "Hehe, greit det :p". Da blir hun nok forbanna.

Lenke til kommentar

Typisk jentegreier. Hun vil selvfølgelig gjøre deg sjalu. Du skal se hun ikke gjør noe galt, for hadde hun tenkt til det så hadde hun ikke sagt i fra. Be the better man, ikke klag på det og vær litt romantisk (kjøp en blomst eller gi henne massasje eller noe) neste gang dere møtes.

Lenke til kommentar

Typisk jentegreier. Hun vil selvfølgelig gjøre deg sjalu. Du skal se hun ikke gjør noe galt, for hadde hun tenkt til det så hadde hun ikke sagt i fra. Be the better man, ikke klag på det og vær litt romantisk (kjøp en blomst eller gi henne massasje eller noe) neste gang dere møtes.

Jeg tolket det som at han hadde gjort det slutt med henne. Hun fortjener uansett ikke at han skal gjøre noe romantisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...