Eplefe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Vel, jeg elsker Douglas Adams og HHGTTG, så det er nok derfor det ikke er noe galt med denne datoen her. Endret 10. oktober 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Blir farlig om du vinner 42kr nå, Eple. Gratulerer. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Det var jo et genialt valg av dato, både for vanlige personer og for Hitchhiker-elskere. Kjører på med en gratulasjon selv, slik det er gjort. Endret 10. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk, takk. Jeg er kjempelykkelig over at han bryr seg nok om mine interesser (han er ikke kjempeinteressert i HHGTTG selv) til å legge datoen til en som betyr noe for meg. :') Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jeg har alltid vært ganske sikker på min seksualitet (hetro). Men nå har det skjedd ting som får meg til å tro at jeg er bi, vanskelig å ta inn over seg. Du er midt i puberteten, du kan ikke forvente noe annet – sånt skjer helt uten kontroll. Kan godt hende at du er bi, altså, men hvis du ikke har følt det slikt tidligere, kan det kun være et typisk tilfelle av midlertidig supplement til følelsene. @Eplefe: Gratulerer! Endret 10. oktober 2010 av Ishq Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har alltid vært ganske sikker på min seksualitet (hetro). Men nå har det skjedd ting som får meg til å tro at jeg er bi, vanskelig å ta inn over seg. Du er midt i puberteten, du kan ikke forvente noe annet – sånt skjer helt uten kontroll. Kan godt hende at du er bi, altså, men hvis du ikke har følt det slikt tidligere, kan det kun være et typisk tilfelle av midlertidig supplement til følelsene. Ja, noe ala det jeg tenkte også. Men så sier en av mine nærmeste venninner at hun er ganske sikker på at jeg er bi. Og ja, jeg er forvirret. Men det er vel slik det skal være. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Slutt å tenke i båser. Det gjør ting mye lettere. Og så tar du det som det kommer. Om det er en onetime-thing eller om det er noe du ikke var klar over om deg selv har lite å si. Bare gjør det du føler for. 2 Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg kom hjem i går fra tre fantastiske dager sammen med kjæresten min der hun bor, hun bor fortsatt med foreldrene sine. Så jeg bodde der noen dager å hadde det utrolig bra. Da jeg da kom hjem å skulle legge meg på kvelden alene virket senga utrolig stor og tom Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har alltid vært ganske sikker på min seksualitet (hetro). Men nå har det skjedd ting som får meg til å tro at jeg er bi, vanskelig å ta inn over seg. Vel, det kan faktisk bare være hormonene, og ikke at det er galt i å være bi, jeg er det selv så. Men om du virkelig er bi, så venner du deg til det etterhvert, og det vil følels like normalt! :- ) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 At man har lyst til å eksperimentere betyr ikke at man nødvendigvis er bi. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Spesielt ikke når man er 15. Mange gutter som eksperimenterer med kompiser i den alderen, som blir 100% hetero når de blir eldre. Og noen av dem blir vel også bifile og homofile. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte ta samtalen med damen idag.. Først var det 3 timer med drittslenging til meg, før jeg fikk en melding ala dette: passet bra det ble idag, for da drar jeg nemlig til "insert guttenamn" idag.. Deet var vell å synke litt lavt? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Høres ut som du har vunnet, og denne gutten tapt? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vil no ikke si han taper noe på dette.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Måtte ta samtalen med damen idag.. Først var det 3 timer med drittslenging til meg, før jeg fikk en melding ala dette: passet bra det ble idag, for da drar jeg nemlig til "insert guttenamn" idag.. Deet var vell å synke litt lavt? Haha, hun prøver å late som hun ikke bryr seg, men viser det helt motsatte. Jeg hadde bare svart noe ala "Hehe, greit det ". Da blir hun nok forbanna. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Haha, håper for hennes del at dere er 14 :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Typisk jentegreier. Hun vil selvfølgelig gjøre deg sjalu. Du skal se hun ikke gjør noe galt, for hadde hun tenkt til det så hadde hun ikke sagt i fra. Be the better man, ikke klag på det og vær litt romantisk (kjøp en blomst eller gi henne massasje eller noe) neste gang dere møtes. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Typisk jentegreier. Hun vil selvfølgelig gjøre deg sjalu. Du skal se hun ikke gjør noe galt, for hadde hun tenkt til det så hadde hun ikke sagt i fra. Be the better man, ikke klag på det og vær litt romantisk (kjøp en blomst eller gi henne massasje eller noe) neste gang dere møtes. Jeg tolket det som at han hadde gjort det slutt med henne. Hun fortjener uansett ikke at han skal gjøre noe romantisk. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har ikke masert eksen min dagen etter vi hadde slått opp jeg ivertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå