Gjest Forelsket Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Vi går på samme skole, og har mange felles venner. Jeg snakker med henne i friminuttene. Men aldri lenge og om noe spesielt. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Som en Doktor Peterson i Uten en tråd så fint sa, litt forkortet; Det finnes ingen spesiell seksualmoral, så lenge du ikke skader noen med det. Å avstå fra seksuelle fornøyelser er ikke mer moralsk enn å avsta fra å plukke blomster eller lese bøker. Hvorfor skal ikke jenter få lov til å ville ligge med noen, om så de bare blir tiltrykket av det fysiske først? De kan da være helt greie mennesker likevel, men som faktisk liker sex og liker å kunne utfolde seg seksuelt? Jenta som venter 2 uker er like bra, og kan være like bra kjæreste, som jenta som venter 1 time. Dumt å bli dømt fordi man tør å vise at man liker sex. Endret 8. oktober 2010 av Isilme Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Som en Doktor Peterson i Uten en tråd så fint sa, litt forkortet; Det finnes ingen spesiell seksualmoral, så lenge du ikke skader noen med det. Å avstå fra seksuelle fornøyelser er ikke mer moralsk enn å avsta fra å plukke blomster eller lese bøker. Hvorfor skal ikke jenter få lov til å ville ligge med noen, om så de bare blir tiltrykket av det fysiske først? De kan da være helt greie mennesker likevel, men som faktisk liker sex og liker å kunne utfolde seg seksuelt? Jenta som venter 2 uker er like bra som jenta som venter 1 time. Dumt å bli dømt fordi man tør å vise at man liker sex. Det er ingen her som sier at hun er noe "dårligere", men det er ikke usannsynlig at man mister lysten på henne. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) At hun mister sjansen sin som kjæresteemne er litt kjedelig, uansett Ikke for det, jeg kan vel skjønne hvorfor man kan ende opp med å miste lysten litt. Det er jo lett å få tanker om hvordan jenta kanskje er da. Endret 8. oktober 2010 av Isilme Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Liker tankegangen. "Om hun gjør det med meg, så gjør hun det sikkert med alle andre òg". Lenke til kommentar
Gjest Kindly Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har et STORT problem! Igår kveld var der to jenter å en kompis som var og så film med meg, der den ene jenta har kjæreste, å den andre er ganske ute etter meg. Jeg liker da mest den jenta som allerede har kjæreste da hun er helt utrolig søt å vi har ganske samme humor å mye til felles. Problemet oppstår da når vi setter på filmen og jeg setter meg ned i sofaen at hun jenta med kjæreste setter seg helt inntil meg. Jeg får da ikke med meg noe av filmen da jeg ikke kan tro at jeg faktisk sitter helt tett med drømmedama. SÅ etter omtrent 20min inn i filmen begynner hun å holde rundt meg på en måte jeg aldri har blitt holdt før. (jeg har aldri hatt en kjæreste) hun har ene hånden bak ryggen min, og den andre på brystet mitt å stryker den opp og ned mens hun lener hodet på skuldren min. Jeg trodde der og da jeg skulle komme av glede! Hun andre jenta(som liker meg) utbryter da "Du må huske at du har en kjæreste nå da." på en ganske så sjalu måte. Da svarer hun som holder rundt meg " Men han er ikke her". Vi ble mer og mer intime og jeg kunne fortsatt ikke tro det som skjedde. Vi hadde hodet mot hverandre og jeg luktet på den fine parfymen hennes. Men da begynte jeg å tenke. "er dette egentlig rett?" hun har jo kjæreste, en kjæreste jeg er venn med i tillegg. Å jeg vet ikke helt hva for en person ville gjøre noe sånt mot kjæresten. tenk visst hun gjør no sånt mot meg visst vi blir kjærester? Vi så en film til. Skrekkfilm denne gangen. Hun hold meg hardere å hardere, og jeg bare gledde meg til neste skumle scene for da ville hun holde rundt meg ekstra hardt. Etter vi var ferdig, sa alle hade til hverandre å jeg stod igjenn å kunne ikke tro hva jeg nettopp hadde oplevd. Jeg trenger veiledning! hva skal jeg gjøre nå? hva blir det neste steget? Jeg trenger hjelp!!! Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Liker tankegangen. "Om hun gjør det med meg, så gjør hun det sikkert med alle andre òg". Yeah. Var noe sånt jeg tenkte og. Men folk har jo lett for å forhåndsdømme, desverre. Og når man tenker slik, er det vel ikke alltid like fristende å fortsette med den dama. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Rimelig enkelt. Vil du beholde kompisen din, hold fingrene unna, og si klart ifra. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Dette var vel ikke kjæresten til kompisen? EDIT: lære seg å lese alt før man svarer..... Jeg ville absolutt holdt meg unna, spesielt om kjæresten hennes er venn med deg! Endret 8. oktober 2010 av 900i Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Synes det kom ganske klart frem at det var akkurat det det var. Kjip situasjon du er i. Lenke til kommentar
Gjest Kindly Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja jeg burde vell egentlig holde meg unna. Skal prøve å nå tak i hun på msn så kanskje vi får snakket litt ut om det. Problemet er bare at jeg liker henne så innmari mye, å det er ganske vanskelig å be hun om å holde fingrene unna. Men for kompisen min sin skyld må jeg nesten det ja. Huff... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Nei, enkelt er det ikke Jeg har det sånn jeg også, nå, bare at kjæresten hennes ikke er kompisen min... Endret 8. oktober 2010 av 900i Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Den her er ganske enkel, men først må du finne ut om du vil være drittsekk og drite i kompisen din eller ikke. Hvis du bestemmer deg for å være drittsekk, må du ha det klart for deg at hun ikke er kjærestemateriale. Jeg hadde droppet henne, jeg tviler på at det du vil få ut av det vil veie opp for konsekvensene. Endret 8. oktober 2010 av Lekr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fordi verden er urettferdig. Og godt er egentlig det. Tenk om verden var rettferdig. Det hadde betydd at vi hadde fortjent all dritten vi får. well said! Hvis du ikke har noe i mot det, setter jeg kanskje det der i signaturen min som en quote. Har itt'no probblem med det vettu. Ikke helt Lars, man skal ha litt flaks også, og ta riktige valg. Jeg tapte ikke en nydelig jente fordi verden er urettferdig, mye var min egen skyld. Han har bare hatt uflaks. Det gjelder bare å være på rett plass til riktig sted i dette livet, og utforske det ukjente. Siden verden er urettferdig så må man lage sin egen flaks noen ganger. På den måten stemmer både min og din teori. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja jeg burde vell egentlig holde meg unna. Skal prøve å nå tak i hun på msn så kanskje vi får snakket litt ut om det. Problemet er bare at jeg liker henne så innmari mye, å det er ganske vanskelig å be hun om å holde fingrene unna. Men for kompisen min sin skyld må jeg nesten det ja. Huff... Styr unna! Kanskje dumper hun typen, men neste gang er det kanskje du som er kjæresten hennes, mens hun sitter i sofaen med en annen fyr.. 4 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg personlig syns det er respektløst å gå etter mennesker man vet er opptatt. Har opplevd at ei kjerring siklet på kjæresten min, klenget på ham hele kvelden og foreslo at han skulle slå opp med meg. Skulle gjerne slått inn ansiktet hennes herfra og til månen, men jeg er snill jente og nøyer meg med fantasien om det. Og dere som sier at det kunne vært deg neste gang. Vel, pluss 1. Endret 8. oktober 2010 av Zerda 5 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg personlig syns det er respektløst å gå etter mennesker man vet er opptatt. Har opplevd at ei kjerring siklet på kjæresten min, klenget på ham hele kvelden og foreslo at han skulle slå opp med meg. Skulle gjerne slått inn ansiktet hennes herfra og til månen, men jeg er snill jente og nøyer meg med fantasien om det. Og dere som sier at det kunne vært deg neste gang. Vel, pluss 1. Som jeg skulle sagt det selv! 2 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg personlig syns det er respektløst å gå etter mennesker man vet er opptatt. Har opplevd at ei kjerring siklet på kjæresten min, klenget på ham hele kvelden og foreslo at han skulle slå opp med meg. Skulle gjerne slått inn ansiktet hennes herfra og til månen, men jeg er snill jente og nøyer meg med fantasien om det. Og dere som sier at det kunne vært deg neste gang. Vel, pluss 1. Som om at jeg også skulle sagt det... Respektløst er det! HELT enig! 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Liker tankegangen. "Om hun gjør det med meg, så gjør hun det sikkert med alle andre òg". Yeah. Var noe sånt jeg tenkte og. Men folk har jo lett for å forhåndsdømme, desverre. Og når man tenker slik, er det vel ikke alltid like fristende å fortsette med den dama. Nei, de er jo glad i å sammenligne seg selv med nøkler og oss jenter med låser: "Hvis en lås åpner seg for alle nøkler er det en drittlås, mens en nøkkel som kan åpne mange låser er en supernøkkel". Trist at det alltid skal være jentene som må holde tilbake for å ikke bli sett på som løse. 3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Jeg snakker med henne i friminuttene. Men aldri lenge og om noe spesielt. Da er det bare å begynne å flørte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå