Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Igjen folkens, deres smak er ikke fasiten. Det finnes ingen fasit. Sex inne 5 minutter fungerer for noen, sølibat fungerer for noen andre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Selvfølgelig. Alt som uttrykkes her er jo subjektivt. Og for meg kommer det alltid til å være viktig hvordan jenten fremstiller seg selv når det kommer til sex. Om jeg er interessert i et forhold, så blir det unaturlig for meg å gå kjapt til sengs. Det kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Igjen folkens, deres smak er ikke fasiten. Det finnes ingen fasit. Sex inne 5 minutter fungerer for noen, sølibat fungerer for noen andre. Det er ingen som har kommet med noe fasitsvar som skal gjelde for alle, selvsagt kan sex innen 5 min funke for noen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det var bare slikt jeg fikk inntrykk av når jeg leser diskusjonen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 En jente som drøyer litt med å hoppe til sengs gir hvertfall inntrykket av det krever mer for at det skal skje. Jeg vil heller ha den jenten som er litt krevende. slenger meg på denne. godt skrevet. Prippen dere er da er det ikk egreit å være litt prippen da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Om vi har to identiske jenter som er interessert i meg. Den ene er klar for sengen etter ca én time, den andre etter to uker. Jeg ser poenget ditt, men da er de jo ikke identiske. Folk ser på sex forskjellig. Og jeg skal ikke påstå at jeg tror at noen som hopper til sengs etter en time nødvendigvis er ute etter et forhold i utgangspunktet, men en vet aldri hva som skjer eller hvilke mennesker en treffer på, så jeg syns det blir dumt å utelukke at det kan skje noe mer kun på det grunnlaget at dere allerede har hatt sex. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Om vi har to identiske jenter som er interessert i meg. Den ene er klar for sengen etter ca én time, den andre etter to uker. Jeg ser poenget ditt, men da er de jo ikke identiske. Folk ser på sex forskjellig. Og jeg skal ikke påstå at jeg tror at noen som hopper til sengs etter en time nødvendigvis er ute etter et forhold i utgangspunktet, men en vet aldri hva som skjer eller hvilke mennesker en treffer på, så jeg syns det blir dumt å utelukke at det kan skje noe mer kun på det grunnlaget at dere allerede har hatt sex. Jeg vil ikke utelukke noe som helst. Men jeg foretrekker helt klart den jenten som tar det rolig, og hvis hun er ute etter et forhold så har hun mye å vinne på å være litt "konservativ". Det gir også litt mer spenning. Man begynner i det små og tar små steg fremover. Det skal også sies at jeg fordømmer ikke folk som har tilfeldig sex. Om kjæresten har hatt ONS eller reine seksuelle forhold før så skal ikke jeg bry meg, med mindre antallet blir for høyt for min smak. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har aldri hatt ONS, men har hatt sex på første "daten" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Mulig det, men samtidig så kan man ikke klandre gutten for det inntrykket han har fått av henne og som gjør at han ikke vil ha noen planer om å innlede et forhold med henne. Haha, han må jo dømme seg selv samtidig da. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Mulig det, men samtidig så kan man ikke klandre gutten for det inntrykket han har fått av henne og som gjør at han ikke vil ha noen planer om å innlede et forhold med henne. Haha, han må jo dømme seg selv samtidig da. Det er det ikke noen automatikk i. Han kan helt fint vurdere henne som et ligg og bare ha sex med henne. Endret 7. oktober 2010 av Lekr Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Men den vurderingen må han jo nesten ta FØR han ligger med henne. Hvis hun da bailer, etter at han har vurdert henne som "bare et ligg", vil det være FRYKTELIG hyklersk av ham å først DA vurdere henne som kjæresteemne. (Men det som mest sannsynlig vil skje da er vel ikke at han legger seg langflat, men heller at han gir faen og evt finner seg et annet ligg. Tviler på at vi kan manipulere gutter til å gå inn i forhold ved å knekke den ultimate koden for Hvor Lenge Man Skal Vente Med Sex) Hvis han vurderer henne som kjæresteemne, men er med på sex, og så dumper henne fordi hun lå med ham: Hykleri. Men så er vi alle hyklere, er vi ikke? 3 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Når jeg finner noen jeg liker godt, så har de type! HVORFOR er det ALLTID sånn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fordi verden er urettferdig. Og godt er egentlig det. Tenk om verden var rettferdig. Det hadde betydd at vi hadde fortjent all dritten vi får. 3 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Fordi verden er urettferdig. Og godt er egentlig det. Tenk om verden var rettferdig. Det hadde betydd at vi hadde fortjent all dritten vi får. well said! Hvis du ikke har noe i mot det, setter jeg kanskje det der i signaturen min som en quote. Endret 8. oktober 2010 av MækkTævvish Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ikke helt Lars, man skal ha litt flaks også, og ta riktige valg. Jeg tapte ikke en nydelig jente fordi verden er urettferdig, mye var min egen skyld. Han har bare hatt uflaks. Det gjelder bare å være på rett plass til riktig sted i dette livet, og utforske det ukjente. Lenke til kommentar
Gjest Forelsket Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg er forelsket i en jente i Paralell. Vi er 15 år. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bli kjent med henne, snakk med henne, vær så mye som mulig med henne. Finn ut om kunne vært interessert i en annen jente, fremfor en gutt. Lenke til kommentar
Gjest Forelsket Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hæ? Jeg er gutt og forelsket i en jente det er vanskelig å komme i kontakt med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Woops, da misforstod jeg litt. Men kjør på med det første jeg sa. *edit* Vanskelig, men ikke umulig. En felles fest? en felles venn? Endret 8. oktober 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå