Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ååå, jeg har blitt utrolig betatt/forelska i ei jente jeg traff på skolen (ja vi er begge lesbiske). Jeg har lenge hatt lyst å bli forelsket i noen, men hadde gitt opp, så møtte jeg henne! Vi har funnet på litt sammen (med andre venner tilstede også), og hun oppsøker meg alltid på skolen om jeg er i kantina. Greia er at hun ikke er så lett å snakke med, hun sier ikke stort og det er alltid jeg som starter samtaler på facebook. Da snakker hun en del og svarer selv om jeg ikke spør henne om noe, det samme når vi sender meldinger.

Vi var ute på byen i helgen og hun flørtet med meg hele kvelden, og noe jeg syntes var litt rart var at ene venninnen hennes (ei jeg aldri har møtt før) visste navnet mitt. Da tenkte såklart jeg at hun må ha snakket om meg. Det endte med at jeg ble med henne hjem (det skjedde ingenting, jeg lånte sofaen, hadde ikke lyst å ha sex eller noe med henne i fylla). Vi har sendt litt meldinger etter dette, men som sagt så er hun ikke en så pratsom person.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, liker henne så utrolig godt! Vil ikke snakke for mye med henne på facebook, vil jo ikke mase :/

Dette ble litt langt, men godt å få skrevet det ned. Vi er foresten begge 20 år.

Lenke til kommentar

Gresskar:

Folk ER forskjellige. Om du blir bedre kjent med denne jenta, blir hun sikkert mer pratsom. Det er bare å bli bedre kjent! Men prøv å ikke la facebook bli den eneste arenaen utenom skole og fylla, finn på noe med henne. Det virker iallefall tydelig at hun har et godt øye til deg.

Er lesbisk selv, så kjenner meg litt igjen. Jenter kan virke vanskelig, men bare stå på og vær deg selv, som hun helt sikkert liker godt allerede ut ifra hva du har fortalt :) Lykke til.

Lenke til kommentar

Takk for svar :) Ja, jeg holder på å manne meg opp til å be henne med på noe. Det blir bare så flaut om hun sier nei, siden vi sikkert vil møtes på skolen (hun går ikke i min klasse, men klassen over). Hater virkelig å være den som må ta initiativ! :p

Lenke til kommentar

Bullshit, jeg møtte min nåverende kjæreste på byn, vi hadde sex føste timen. Hvorfor vente med å pule?

Selv om DU synes det er greit er det mange gutter som ser ned på en jente som ligger med dem med en gang. De tenker da at hun er lett å få, og sannsynligvis har gjort det like enkelt og fort med mange gutter på byen før, selv om hun selvsagt sverger til noe annet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

For meg er det helt klart best å vente litt med å hoppe til sengs. Bruke tid på å bli kjent ellers, la ting komme gradvis. Både jeg og kjæresten syntes det var viktig når vi holdt på. Litt av sjarmen hadde også forsvunnet hvis hun ville hoppe til sengs med en gang, det hadde blitt for enkelt.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det ikke noe problem når et forhold starter med sex.

Problemet kommer når forholdet aldri får startet fordi gutten ikke synes en jente som legger seg på rygg etter å ha pratet i med en gutt i en time er drømmedama.

Men om et forhold faktisk starter, ingen problem nei. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet kommer når forholdet aldri får startet fordi gutten ikke synes en jente som legger seg på rygg etter å ha pratet i med en gutt i en time er drømmedama.

Om en gutt dømmer ei jente som gjør det hun har lyst til, uten i det hele tatt å bli kjent med henne, så er det vel kanskje like greit at det aldri starter heller. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om en gutt dømmer ei jente som gjør det hun har lyst til, uten i det hele tatt å bli kjent med henne, så er det vel kanskje like greit at det aldri starter heller. :)

Mulig det, men samtidig så kan man ikke klandre gutten for det inntrykket han har fått av henne og som gjør at han ikke vil ha noen planer om å innlede et forhold med henne.

Endret av Lekr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi har to identiske jenter som er interessert i meg. Den ene er klar for sengen etter ca én time, den andre etter to uker. Den første hopper da til sengs basert på utseende og førsteintrykket, uten å kjenne meg noe særlig, den andre hopper til sengs etter å ha blitt bedre kjent med meg og velger å ligge med meg basert på mer enn jente nummer 1. Jeg velger da klart jente nummer 2.

En jente som drøyer litt med å hoppe til sengs gir hvertfall inntrykket av det krever mer for at det skal skje. Jeg vil heller ha den jenten som er litt krevende.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...