Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, jeg er så skuffa over meg selv nå! Jeg har enda ikke greid å få meg selv til å snakke med ei jente på skolen som jeg er keen på.

Tre dager har gått siden mandag nå. :nei:

Og i dag sto hun der! Med bare ei venninne like ved. Det var den beste sjangsen jeg har hatt hittil, men jeg turte ikke :mad: .

Faen!

Dette her.

Har gått i 5 uker og sett denne jenta på skolen. Vet at hun er ett år yngre.

Og hun tok faktisk samme buss som meg hin dagen til hvor jeg bor.

Så jeg slengte meg på samme buss som henne som tar en omvei i forhold til den jeg vanligvis tar.

Huff, så betatt jeg er :p

Lenke til kommentar

[bla bla bla, klippet bort]

Dette her.

Har gått i 5 uker og sett denne jenta på skolen. Vet at hun er ett år yngre.

Og hun tok faktisk samme buss som meg hin dagen til hvor jeg bor.

Så jeg slengte meg på samme buss som henne som tar en omvei i forhold til den jeg vanligvis tar.

Huff, så betatt jeg er :p

Det er vanskelig å være så betatt. Har aldri vært så interessert i noen jente i hele mitt liv. I motsetning til alle forelskelsene i ungdomsskolen er det ikke bare seksuelle fantasier det går ut på. :thumbup: På skolen blir jeg alltid fraværende når jenta sitter i det samme rommet i pausene. Kompisene mine begynner vel å lure litt på hvorfor jeg er så rar for tida :whistle:

Har du planer om å snakke med hun du liker? Har du noen som helst peiling på hvordan, annet enn det å presentere deg og sånt?

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å være så betatt. Har aldri vært så interessert i noen jente i hele mitt liv. I motsetning til alle forelskelsene i ungdomsskolen er det ikke bare seksuelle fantasier det går ut på. :thumbup: På skolen blir jeg alltid fraværende når jenta sitter i det samme rommet i pausene. Kompisene mine begynner vel å lure litt på hvorfor jeg er så rar for tida :whistle:

Har du planer om å snakke med hun du liker? Har du noen som helst peiling på hvordan, annet enn det å presentere deg og sånt?

Har absolutt ingen anelse :p

Sitter å vurderer om jeg skal starte det hele på bussen.

"Hei! Bor du på *****? Har aldri sett deg der ute før" osv.

Plassen jeg bor på er veldig liten så alle vet hvem alle er osv.

Lenke til kommentar

Åårhh.. er blitt så betatt av en utrolig flott fyr. Ble kjent med han gjennom en god kompis(de er bestevenner). Vi har danset to ganger på byn ilag, de eneste gangene jeg har truffet han. Nå på lørdag når jeg traff han ble han så utrolig glad for å se meg, og bare klemte meg i en evighet og dro meg med ut på dansegulvet :love:

Vi danset lenge og kysset nesten, men ble avbrutt av at vi måtte springe til nattbussen. Han er så fantastisk.. Vi satt på bussen ilag og pratet mye, så skulle han egentlig være med meg hjem, men kunne ikke pga jeg hadde to venner sovende der :/ Følte jeg ødelagte en GOD sjangs der!

Vet ikke hvordan jeg skal gå frem videre, vi har ikke snakket noe særlig etterpå, bare litt småprating. Jeg ser han heller ikke til vanlig, kun når han spiller konserter. Ja, han spiller i to band og er altfor opptatt. Han spiller konsert nå på torsdag, og kompisen min skal gå der. Men føler jeg trenger meg sånn på om jeg bare spør om jeg kan være med, jeg kjenner ikke de andre som kompisen min skal gå med. Forresten så syns kompisen min det er veldig koslig om det blir noe mellom oss :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åårhh.. er blitt så betatt av en utrolig flott fyr. Ble kjent med han gjennom en god kompis(de er bestevenner). Vi har danset to ganger på byn ilag, de eneste gangene jeg har truffet han. Nå på lørdag når jeg traff han ble han så utrolig glad for å se meg, og bare klemte meg i en evighet og dro meg med ut på dansegulvet :love:

Vi danset lenge og kysset nesten, men ble avbrutt av at vi måtte springe til nattbussen. Han er så fantastisk.. Vi satt på bussen ilag og pratet mye, så skulle han egentlig være med meg hjem, men kunne ikke pga jeg hadde to venner sovende der :/ Følte jeg ødelagte en GOD sjangs der!

Ser du det jeg uthevet? Han vil ligge med deg. Punktum. Han blir glad for å se deg, fordi da vet han at han kan få snøret i bånn.

Det som er streket under, er feil. Du har en GOD sjans hvis du IKKE ligger med han. Hva med å holde litt på godene? Er han ikke keen på å vente, så er han jo totalt ikke verdt det.

Dating med folk du møter på byen er jo lost case. De fleste gutter er jo på byen for å få seg et ligg. Du skriver jo at dere snakker lite sammen ellers, hvor interessert er han egentlig da?

Overhode ikke meningen å ødelegge gleden, men ikke la deg lure.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...