Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Aldri vært på noen spesiell date for å få meg kjæreste jeg heller. Men det varierer vel veldig, som omtrent alle andre ting.

Og har snart gått 9 mnd med kjæresten nå. :love: Fremdeles nesten like nyforelsket. Eneste forskjellen er at jeg er mye tryggere på meg selv, og trygg på forholdet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ingen kjereste jeg .. jeg er vell for stygg ..

For å få deg kjæreste må du ta initiativ og være frampå. Og om man ikke havner i de miljøene på skolen hvor de jentene man liker, henger, er det ikke så lett å få seg noe. Det har i alle fall jeg erfart. Jeg var altfor anonym og nerdete - blottet for sosiale ferdigheter. Men nå har jeg lært masse etter 10. og vg 1!

Er ikke sikker på hvor gammel du er, men det er svært få som har kjærester i ungdomsskolen. I alle fall var det få på min skole - omtrent 3, max 4 par på 60 elever.

Lenke til kommentar

Vel, hva som pent eller ikke er jo faktisk en smakssak, så nei, det er ikke bare tull. Mange synes Brad Pitt er deilig og kjekk, jeg synes han virker slesk og ikke spesielt pen. Og sånn er det jo med det meste her i verden, at folk har ulike preferanser.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg flyttet til Bodø for å studere i fjor, og nå ser det ut som at jeg har truffet drømmedama. Problemet er bare at jeg ikke vet hva jeg skal si til henne. Jeg har sett henne flere ganger når jeg har vært ute og drukket øl med kompiser, men enda ikke hatt mot til å fortelle henne om mine følelser. Hvordan kan jeg gå fram? Jeg vet bare hun studerer journalistikk og er dødsdeilig :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

omg. omg cff er noen av oss bare stygge. Slutt med masse fine forklaringer, og nei ingen er stygge osv osv. Dere kan kødde dere med alt dere vil om at "beaty is in the eye of the beholder" og at "utseende tells ikke" også videre. De derre visdomsordene og mer kan dere stappe en viss plass.

Ehm, jo personligheten teller MYE. Hvis ikke den hadde talt hadde vel alle guttene gått etter DEN fineste jenten uansett? Og det er forskjell på en gutt som driter i utseendet og gir blaffen i hygiene, enn en gutt som virkelig prøver å bli likt å være "normal" i utseende? Ville heller forelsket meg i en jente som prøvde å se sitt beste (bare ikke for mye.) enn en annen jente som gir faen i alt og alle. For meg teller hvertfall personligheten mye :)

Lenke til kommentar

Kjæresten min er flink og lager mat til meg, mens jeg nerder på pc-en hans. Han vil vel ikke ha meg der etter uhellet med smøffelvafflene vi prøve å lage. "Best at jeg distraherer henne på pc-en så hun ikke får ødelagt maten igjen..", tenker han nok. <3

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

Noen som har tips på hvordan jeg kan opprette kontakt med ei jente jeg aldri har snakka med før?

Hun går i en parallellklasse (vg2), og jeg har aldri snakka med henne eller hilst på henne før.

Jeg gidder ikke å leke uvitende og spørre om hvor ett eller annet er, eller å spørre om å få låne noe, og så bygge en samtale på det.

Jeg har tenkt litt på å bare gå rett til henne og spørre henne: "Hei, hva heter du?" og så håpe at hun kontrer med noe ala "[..navnet hennes.], hvordan det?" Men det kan kanskje virke litt rart når jeg da står der og "Nei, jeg bare lurte, hehe... he..." :ermm: ?

Noen ideer/råd?

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Heisann. Begynte på VGS i år, og har begynt å gå på fester osv. Jeg har faktisk ikke klint med en eneste jente enda, og det syntes jeg er ganske flaut, så det må jeg få gjort noe med. Hvordan skal jeg gå frem? Hvordan gjennomfører jeg selve kliningsen? Er det noe spesielt jeg er nødt til å huske? Tusen takk for alle svar. :p

Lenke til kommentar

Det som er så fantastisk bra (eller dumt, vil noen hevde) er at mennesker er ulike. Det er ikke noen oppskrift som sier at hvis du gjør A, så gjør du B, så gjør du C og du er i mål.

For å relatere det til deg, Guest_gjest_*, så er det svært lite som kan forklares i ord. En fysisk tiltrekning er ulik hver gang og vil oppfattes helt forskjellig blant begge parter. Du må rett og slett bare føle deg fram. Ta oppgaven på strak arm. Selve "kliningsen" er veldig lett og etter et halvt sekund så gjøres det naturlig. Som Nike-reklamer har sagt i alle år; "just do it".

Lenke til kommentar

I dag har vi fått omvisning i lokalene der vi skal vies og ha bryllupsfesten. Steike jeg er fornøyd, og det var samboer også. De er faktisk så store og flotte at vi nesten får problemer med å fylle dem, men det er samtidig deilig å ha luft og rom. Utenfor lokalene er det en nydelig engelsk hage med en liten dam, og der skal vielsen foregå, men blir det dårlig vær kan vi bruke det store stabburet på gården der vi skal gifte oss. Stabburet er et av Norges største, i tre etasjer, hvor hver etasje kan romme minst 100 mennesker.. Uansett, der kunne vi fint ha vielsen. Er kjempefornøyd! :D

Lenke til kommentar
Gjest gutt 17:P

velger å poste det her anonymt så ingen kjenner meg igjen:P

Men det jeg lurer på er, jeg holder på med en jente. Hu er utrolig koselig å jeg er kjempe glad i hu! Å det er hu i meg også. Vi kysser hele tiden når vi er men hverandre, holder hverandre i henda når vi går ute og egentlig det de fleste gjør i forhold. Vi to har ikke hatt sex med hverandre, men syntes det kanskje er best å være sammen først? (ingen av oss er jomfu så dere vet det) Men det jeg lurer på er hvordan jeg lissom skal bli sammen med hu:P? Høres sikkert ut som ett dumt spørrsmål, men jeg har aldri spurt en jente om vil du bli sammen med meg? Vet jeg ikke kunne spurt sånn. Det hadde bare blitt dumt:P Men hu er en jente som liker veldige koslige og romantiske ting heletiden:P Så merker at hu liker å snakke om følelser osv:P Så burde ikke bli ett problem sånn sett:P Men spørsmålet mitt er.

Hvordan skal jeg spørre/gå frem, for å bli sammen. Fordi jeg har lyst at hu skal være min, min jente:P Håper dere kan hjelpe meg:) Setter pris på alle tips:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...