Ljóseind Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 dating er noe jævla dritt. Nettopp. Gjør som meg og vær singel i 12 år. And counting. Jeg har vært singel i 12 år omtrent. Jeg fyller 17 snart. :!: Kremt kremt. Hvis noen skjønner? Nei, jeg må vel si at jeg ikke hadde noe serlig seriøst forhold med henne, unntatt at vi visste at vi skulle få venner som var brannmenn og snekkere så at de kunne bygge hus til oss osv. Merkelig nok ser det ikke ut til å bli noe av det Nei, nå merker jeg at jeg er ekstremt keen, som noen ville sagt det, på å få meg dame! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Don't do it. vil jo ikke leve alene resten av livetheller da. hørt om nødvendig onde? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Med venner og familie kan man komme langt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Med venner og familie kan man komme langt. joda, en kan det men venner og familie gir deg ikke barn, noen å være glad i (på den måten er en glad i em kjæreste. en er jo glad i venner/familie på en annen måte), noen å våkne opp sammen med og ta vare på. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kan jo få seg kjæreste uten å dra på date. Date er awkward. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Kan jo få seg kjæreste uten å dra på date. Date er awkward. date er vel et nødvendig onde for å få seg kjæreste... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Finn på ting sammen med andre, så slipper å bli kleint. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg gleder meg til helga. Slappe av, se på film og ha det hyggelig med kjæresten. For lenge siden sist. Jeg også, kjæresten min. Jeg har det så fint når vi er sammen. Og det føles myer riktig ut enn med noen annen. Gleder meg til i morgen. Jeg elsker deg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kan jo få seg kjæreste uten å dra på date. Date er awkward. date er vel et nødvendig onde for å få seg kjæreste... Neh, kan jo bli kjent med folk uten å dra på date. Mulig det bare er meg, men det å sette "date" som ramme for hele settingen, gjør det hele litt kleint. I hvert fall date-date. Jeg kan godt bruker ordet "date" for en avtale med venner, men en date-date er litt kleint. Så veit ikke jeg din definisjon av date heller da, men date og det å finne på noe er i mitt hode to forskjellige ting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Kan jo få seg kjæreste uten å dra på date. Date er awkward. date er vel et nødvendig onde for å få seg kjæreste... Nei Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har hatt noen kjærester nå, men ingen av de forholdene har startet med dates i tradisjonell oppfatning. Visst har det vært filmkvelder/isspising/gåturer, men aldri noe jeg personlig har ansatt som en klassisk date. Mer sånn "øy, blir du med på fiskebrygga og tar en is?" eller "jeg kommer over og ser en film". Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg ønsker meg barnevakt og tid sammen med mannen min alene. Sukk. Hadde dere bodd nærmere skulle jeg gjerne sittet barnevakt for dere. Alle trenger litt alenetid. Dere har ikke noen venner/besteforeldre i nærheten som kan passe? Det er akkurat det vi ikke har. Dvs, foreldrene hans bor 1,5 timer med kjøring unna, og foreldrene mine bor jo rett utenfor Bergen. Venner har nok med sine egne barn. Live har overnattet hos en lekekamerat et par ganger, men da vi liksom levert henne litt før leggetid og hentet henne om morgenen (de bor rett nedenfor oss) og ikke kommet oss noen sted. Drømmer om et hotellopphold med badekar og spa.. Heldigvis kommer foreldrene mine hit i høstferien. Satser på at vi får kommet oss litt unna da. Har faktisk ikke hatt noe stort behov for barnevakt før nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er akkurat det vi ikke har. Dvs, foreldrene hans bor 1,5 timer med kjøring unna, og foreldrene mine bor jo rett utenfor Bergen. Venner har nok med sine egne barn. Live har overnattet hos en lekekamerat et par ganger, men da vi liksom levert henne litt før leggetid og hentet henne om morgenen (de bor rett nedenfor oss) og ikke kommet oss noen sted. Drømmer om et hotellopphold med badekar og spa.. Heldigvis kommer foreldrene mine hit i høstferien. Satser på at vi får kommet oss litt unna da. Har faktisk ikke hatt noe stort behov for barnevakt før nå. Satser på at foreldrene dine husjer dere av gårde slik at de får være i fred med Live og skjemme henne skikkelig godt vekk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det gjør de helt sikkert Akkurat nå virker det som en evighet til. Hehe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har hatt noen kjærester nå, men ingen av de forholdene har startet med dates i tradisjonell oppfatning. Visst har det vært filmkvelder/isspising/gåturer, men aldri noe jeg personlig har ansatt som en klassisk date. Mer sånn "øy, blir du med på fiskebrygga og tar en is?" eller "jeg kommer over og ser en film". det er vel nettop der mye av feilen med meg ligger tror jeg. jeg er vel opphengt i at det nettop skal være en date og at jeg kanskje overser litt av vi bare skal slappe av, spise is på bryggen og bli kjent. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har aldri vært på en date i hele mitt liv. Så dater er ikke nødvendig for å få seg kjæreste. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Personlig liker jeg godt å bli kjent før det forventes noe mer på en måte. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hva som er en date er et definisjonsspørsmål. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har hatt noen kjærester nå, men ingen av de forholdene har startet med dates i tradisjonell oppfatning. Visst har det vært filmkvelder/isspising/gåturer, men aldri noe jeg personlig har ansatt som en klassisk date. Mer sånn "øy, blir du med på fiskebrygga og tar en is?" eller "jeg kommer over og ser en film". det er vel nettop der mye av feilen med meg ligger tror jeg. jeg er vel opphengt i at det nettop skal være en date og at jeg kanskje overser litt av vi bare skal slappe av, spise is på bryggen og bli kjent. Da driver du jo å gir deg selv prestasjonsangst og forventninger, helt unødig. Stop it Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Min kjæreste er best <3 Igjen? Han er alltid det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå