Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det suger litt veldig Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 *snip* kjipern det. for et par uker siden prøvde jeg meg på en dame og hun svarte med å vifte med fingeren hvor gifteringen satt..... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 3 uker til neste gang. Jeg tror jeg dør. Men det er verdt ventetida, da. Hadde nettopp den beste helgen jeg har hatt noen sinne. *sukke* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) *snip* kjipern det. for et par uker siden prøvde jeg meg på en dame og hun svarte med å vifte med fingeren hvor gifteringen satt..... Hva skjedde med å si ifra på en skikkelig måte, liksom? Endret 29. oktober 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Synes det var en fin måte jeg. Nå vet kanskje ilpostino at man alltid skal se litt på hendene etter giftering eller lignende for å unngå slike ting Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kanskje en dårlig vane at jeg har en sølvring på høyre ringfinger Kan ikke noe for det, er så vant til det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 *snip* pleier vanligvis å gjøre det men synes ikke det lignet på en "typisk giftering" så jeg tok sjansen. så lenge de har ring på den fingeren i det hele tatt tror jeg at jeg skal ta løpefart og hoppe over hele opplegget. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gjør det du, fra nå av skal jeg spørre om jeg kan se på hendene deres først før jeg innleder en samtale. Sjanse for å bli stemplet som sprø, men det får så være Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Et raskt handshake burde vel kunne klarere om motparten har giftering eller annet advarseltegn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er jo mange som går med ringer som KAN være giftering eller det kan være noe helt annet... Tvetydige ringer er noe dritt det også Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg prøvde meg på ei i sommer, men hun fikk plutselig ring på fingeren helgen etter jeg begynte å bli kjent med henne. Uken etterpå så prøvde jeg meg på ei annen ei, til tross for at hun hadde ring på fingeren. Det gikk heller ikke så greit. ^^ Har aldri gått så raskt å bli avvist før. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hadde nettopp den beste helgen jeg har hatt noen sinne. *sukke* Jeg og. Dumme tre uker.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vil at noen skal like meg Ensomheten er en tispe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg vil at noen skal like meg Ensomheten er en tispe. jeg har også vandret i ensomhetens dal og har endelig funnet ei hvor følelsene er gjengjeldt. det er verdens beste følelse. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hmm..det er en følelse jeg tror jeg må prøve å få fram hos ei jeg liker. Dog, litt vanskelig siden hele greia minner om et tvangsekteskap i mild form :!: . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hvorfor er det ingen som liker meg? føler karma hater meg.. skjer det en bra ting med meg skjer 20 dårlige ting . Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 skjer det en bra ting med meg skjer 20 dårlige ting . Da er vi to Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 kanskje det er lett for meg å si men slutt å whine nå.... når tiden er inne og dre minst venter det dukker det opp noe. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 kanskje det er lett for meg å si men slutt å whine nå.... når tiden er inne og dre minst venter det dukker det opp noe.Rart hvor mye lettere det er å si sånt når man har funnet noen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 vet. vet jeg ikke hadde sagt det for 3 uker siden. da hadde jeg garantert vært en av dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå