Splashii Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fått min første seriøste kjæreste og vært sammen i snart 3 måneder. Har vært jævlig mye drama før vi ble sammen, men vi klarte det endelig! Skal på hyttetur nå til helgen uten strøm og vann, små skeptisk men blir sikkert hyggelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det blir dyyyyyyyyyrt, mener du? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 1 oktboer flytter jeg og min kjære Vi har bodd sammen i 3.5 år fra før av da, men skal nå flytte fra knappe 60 kvm til 200. Det blir niiice Så koselig :) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kos dere med husvasking Det er 140kvm mer å vaske Gratulerer med hus. Lenke til kommentar
Gjest Forvirragutt17 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tja, kan vel konstatere at jeg er rimelig forvirra for tida. Slitt en del med depresjon dei siste månadane, men nå har ei jente begynt å vise noe som jeg både tror og håper kan være interesse for meg. Tenker vel dag og natt på henne, da jeg lenge har følt at jeg mangler en kjæreste i livet mitt, og er vel litt sånn småforelska i henne? Vet dog ikke om hun liker meg, hun er av typen som er veldig vennlig med alle, så er veldig forvirrende. Men i de siste 2 ukene så har hun spurt meg om å sitte med henne, så da ender det med at meg og en kompis sitter med henne og en venninne, men dette er muligens også fordi jeg er veldig god i faget hun ber om hjelp i, selv om hun slettes ikke er dårlig selv. Nå vil hun at vi skal ha en dag der vi øver på dette faget i lag, forberedelse til prøve om 2 uker, men kan jeg i det hele tatt forstå dette som at hun liker meg? Er mildt sagt uerfaren med jenter, hehe. Dagen før drev hun og snakket om at hun visste ikke med hvem hun skulle øve til prøven med da, og jeg var dum nok til å ikke foreslå meg, heldigvis tok hun initiativ til å foreslå det dagen etter igjen. Kan jo også meddele at jeg har hatt et godt øye for henne i nesten 3 år nå Følte også hin dagen da jeg satt og snakket med henne at hun satt og lente seg forover, litt mot meg, selv om jeg satt bare sånn 1 meter til siden av henne, som jeg selvfølgelig i etterkant overtenker og håper er et tegn på at hun kan like meg. Samtidig som jeg sikkert leser altfor langt inn i desse få tegna, så går hun på fest så å si hver helg, og ser blant annet på Facebook at hun skal delta på mange fester fremover, og dette gjør meg litt trist da jeg er et noe asosialt menneske som ikke drikker/går på fest etc... Føler meg ubekvem i slike sosiale situasjoner men gidder ikkje begynne å drikke før eg er 18 iallefall, i russetida elns. Hun har også hatt noen typer før, som begge to var festtyper etter hva jeg forstår, og one night stands etc, som da svekker tilliten min til teorien om at hun liker meg. Men men. Hva kan man gjøre? Kanskje hun liker en litt annerledes person Unnskyld ustrukturert innlegg sånn by the way, er litt vanskelig å sette ord på alle tankene og digresjonene mine uten å gå inn for det. Hun er jo bare så himla søt. Lurer dog på om jeg ikke skal prøve altfor hardt med henne, da jeg kunne trenge en jentevenn, har så å si ingen Selv om det ville vere rimelig trist i etterkant å finne ut at hun kanskje likte meg Hvordan skulle jeg gått frem for å finne ut om hun liker meg? Skulle gjerne skrivd meir men har noe jeg må gjøre, skal heller fylle inn litt meir seinare, måtte bare få det av hjertet mitt og vil heller at dere forteller den brutale sannheten enn at jeg ender opp med å ødelegge vennskapet vårt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Merker det kribler litt i magen. I løpet av 3-4 dager vet man hvor man står på kjærlighetsfronten. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Go for it. Snakk mye med hun på skolen, prøv å ha en litt flørtete tone. Kos deg på dagen dere skal øve ilag til prøven, disk opp med noe hjemmelaget mat av DEG, ikke mor Og det med at du ikke fester og hun gjør det, ja det kan bli vanskelig, men har mange venniner som har typer som ikke fester i hele tatt og de klarer seg helt fint. Ulike typer tiltrekker hverandre, akkurat som med magneter.. Kjærligheten Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kos dere med husvasking Det er 140kvm mer å vaske Gratulerer med hus. ess.. jeg har muligens planer om å leie vaskehjelp en gang i måneden. vi får se hvor møkkete det blir Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det som er så kjipt med kjærligheten, er at den er så uforutsigbar. Jeg tror jeg har møtt kjærligheten i mitt liv, at alt passer. Vi er så og si perfekte for hverandre. Man bare føler det, men det er umulig. Fordi det kan ikke gjennomføres. Vi bor i forskjellig del av landet, og han har nå dame. Men jeg bare vet at hvis omstendighetene hadde tillatt det, ville det vært annerledes. Og jeg tror han vet det også. Jeg hater kjærlighet noen ganger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg vet dette er mest en tråd for romantisk kjærlighet, men jeg må bare uttrykke min glede for at nie og espen pai m/forumbaby v2 har flytta tilbake til Bergen. Kjempeglad i begge to. For ikke å glemme den lille skjønnheten deres. Det klør nesten i mine imaginære eggstokker av å se henne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Lars: Jo mer du henger her, jo mer tviler jeg på at eggstokkene dine er imaginære. Endret 22. september 2010 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Etter å ha gått og set på antikviteter sammen og spist en bedre middag sammen (les: burgerking) så fant jeg og espen ut at det egentlig er vi to som er et par. Vi har bare et åpent forhold og du og anfall er våre respektive elskerinner. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg gleder meg til helga. Slappe av, se på film og ha det hyggelig med kjæresten. For lenge siden sist. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg ønsker meg barnevakt og tid sammen med mannen min alene. Sukk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg ønsker meg barnevakt og tid sammen med mannen min alene. Sukk. Hadde dere bodd nærmere skulle jeg gjerne sittet barnevakt for dere. Alle trenger litt alenetid. Dere har ikke noen venner/besteforeldre i nærheten som kan passe? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Min kjæreste er best <3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 dating er noe jævla dritt. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Min kjæreste er best <3 Igjen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 dating er noe jævla dritt. Nettopp. Gjør som meg og vær singel i 12 år. And counting. 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 dating er noe jævla dritt. Don't do it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå