Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg irritert. For en stund tilbake måtte jeg kutte ned på festingen min fordi damen ikke likte det (skal sies at på det tidspunktet hadde jeg vært ute 3 ganger på 3 uker, mindre ellers). Måtte kutte ned for å redd forholdet. Nå går jeg sjelden ut, har andre prioriteringer. Men nå går hun ut 1, 2, 3 ganger i uken. Hvordan kan hun gjøre det etter at jeg måtte nesten slutte? Hun sier forøvrig at jeg kan bare gå ut, men det er vel fordi det passer hun bra nå, og hun vet dessuten at jeg ikke går noe særlig ut og at jeg heller ikke drikke noe særlig.

Har snakket med hun om det, men hun tar det ikke til etterretning. Går like mye ut. Ser hun ikke problemet her? Hun prioriterer også å stikke på byn fremfor å være med meg. Vi ses sjeldnere nå enn før.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har flere følt det er som oftest de som tar initiativet til å sende melding/ringe/kontakte sin kjære?

Jeg fikk snakket med kjærsten min om det, og fortalte jeg det har det slik at jeg savner ham ganske ofte siden vi får ikke vært med hverandre ofte(pga problemer med familien min) og vel skulle gjerne snakket oftere med ham og bare hørt stemmen hans(er nokså et nytt par). Så dum jeg var sa jeg jeg kunne godt snakket i hele dag med ham selv om det er uviktige ting, men...hans svar var heller "jeg føler ikke samme. Greit å snakke med deg når du sender melding osv. men føler ikke jeg må snakke med deg i hele dag". Greit jeg respketerer det men føles litt som at han savner meg ikke like mye(og kanskje er heller ikke like glad i meg? føler når man savner en person så mye så viser det hvor glad du er i den personen). Og vel nå har vi ikke snakket på flere dager og føler han er for sta til å ta kontakt. Mens jeg er nokså sta selv. Og vi har hatt kranglet av og til pga staheten vår og fordi vi begge ser annerledes på ting.

Jeg legger for mye opp i det gjør jeg ikke?

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Jeg håpet på at jeg skulle ta feil.

Får vel sette meg ned med ham og snakke ut av dette for det er absolutt noe som jeg blir lei meg av.

RedLegend: enig med bazukh. Du får bare vente og se til dere møtes igjen. Håper på det beste for deg:)

Lenke til kommentar

Takk for oppløftende ord.. Halvannen måned til neste gang, teller fuckings dager :)

Kjenner den følelsen. Er så overlykkelig over å være ferdig med det for en stund.

In other news: Kjæresten min er det fineste mennesket i hele verden og det er så utrolig fint å ha han her igjen. :wee: Mer enn verdt ventetiden.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Ingenting er som å feire bursdagen til kjæresten med hjemmelagde pizzarundstykker, The IT Crowd (bursdagsgave fra meg til han), øl/brus og kake (som jeg har laget). Veldig kos, og romantisk. :)

w00t? skulle hatt en kjæreste som deg. du er vel den første jenta jeg har hørt om som liker The IT crowd.

Lenke til kommentar

Ingenting er som å feire bursdagen til kjæresten med hjemmelagde pizzarundstykker, The IT Crowd (bursdagsgave fra meg til han), øl/brus og kake (som jeg har laget). Veldig kos, og romantisk. :)

w00t? skulle hatt en kjæreste som deg. du er vel den første jenta jeg har hørt om som liker The IT crowd.

Im disabled :'D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...