darkness| Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvis jeg sier "steike for en fleskemage" og sikter til meg selv, så er det ikke for å hinte etter komplimenter fra kjæresten min. Det er vel mer en konstantering. Tror ikke jeg hadde bltt lei meg hvis han hadde sagt at "ja, du har vel kanskje lagt på deg litt". Man blir kanskje tryggere på seg selv med årene. Ekteskap hjelper kanskje på at man ikke frykter for at kjæresten skal finne seg en slankere og penere utgave Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Altså, er det nærheten og kjærligheten til ex'en din du savner eller er det kun sexen deres? For om det er nærheten og kjærligheten hjelper det vel som du ser ikke å pule rundt...? Burde jo få deg en kjæreste istedet. Men kanskje det å pule rundt kan gjøre at du får kontakt med en bra dame og ta kontakt med henne senere, finnes dog andre måter også. >< altså, jeg veit ikke hva jeg savner jeg. Ikke hu hvertfall, sexen var ikke sååå bra. fått bedre nå i ettertid. vil ikke ha en kjæreste, jenter er ikke til å stole på. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 altså, jeg veit ikke hva jeg savner jeg. Ikke hu hvertfall, sexen var ikke sååå bra. Om du kun fokuserte på sexen er det ikke så rart hun gikk fra deg. vil ikke ha en kjæreste, jenter er ikke til å stole på. Tullball. Såklart kan man stole på jenter. Du har bare enten møtt feil jente, eller vært feil mann for henne, sånn at forholdet ikke funket. Kanskje det du savner rett og slett er en jente du kan stole på? Men da må du også gi henne en grunn til å bli hos deg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Stole på jenter? Det har jeg gitt opp. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) altså, jeg veit ikke hva jeg savner jeg. Ikke hu hvertfall, sexen var ikke sååå bra. Om du kun fokuserte på sexen er det ikke så rart hun gikk fra deg. vil ikke ha en kjæreste, jenter er ikke til å stole på. Tullball. Såklart kan man stole på jenter. Du har bare enten møtt feil jente, eller vært feil mann for henne, sånn at forholdet ikke funket. Kanskje det du savner rett og slett er en jente du kan stole på? Men da må du også gi henne en grunn til å bli hos deg. (klarte ikke file ut bare det du sa i 2 quoter) Fokuserte så absolutt ikke på sexen, jeg var meget kjærlig og støttende og var oppriktig glad i henne. Og jeg er en kar som er verdt å ta vare på, egentlig. selvom det ikke virker sånn her, tro hva du vil om det Men altså, å pule rundt funka for meg sist, bør vel gjøre det denne gangen også. edit: mulig jeg har møtt feil jente til å stole på, men det føles virkelig som om jenter ikke er til å stole på til syvende å sist. du har sikkert hatt en dame og det har blitt slutt og følt det samme Endret 8. september 2010 av Nstin Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Stole på jenter? Det har jeg gitt opp. Det hjelper jo deg på god vei Endret 9. september 2010 av Neppe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Stole på jenter? Det har jeg gitt opp. Det hjelper jo deg på god vei Veit det er teit å si, men sånn har det blitt nå. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Kjæresten min er fortsatt best <3 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kjæresten min er fortsatt best <3 Litt usikker, men jeg tror jeg så både deg og den beste kjæresten din i byen på torsdag. Og om det stemmer, ble jeg i så fall skikkelig glad fordi jeg visste ikke at det var han ^^ Jeg vet forresten at jeg elsker sussebassen min nå. Og det er bra sprøtt å si til et annet menneske! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg vet forresten at jeg elsker sussebassen min nå. Og det er bra sprøtt å si til et annet menneske! Ååw. Og jaa, ganske bra sprøtt. Forresten bra deilig å få kjæresten hjem igjen. Tror aldri hjertet mitt har banka så intenst som da jeg var på Gardemoen på onsdag. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kjæresten min er fortsatt best <3 Litt usikker, men jeg tror jeg så både deg og den beste kjæresten din i byen på torsdag. Og om det stemmer, ble jeg i så fall skikkelig glad fordi jeg visste ikke at det var han ^^ Jeg vet forresten at jeg elsker sussebassen min nå. Og det er bra sprøtt å si til et annet menneske! Hvem er han da? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Unge Vassdal, I presume? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det er meget riktig Tihi Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jaaa, ikke sant? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Stole på jenter? Det har jeg gitt opp. Jeg har sluttet å stole på folk generelt. 4 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 noe du vil snakke om eller ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tror mer det er en generell uttalelse. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dj_Dark er bare negativ Ser ikke helt greia med å stresse om å "bli sammen" også skal man knipse for å gjøre livet hærlig. Hadde det vært så enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå