Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

"Det har du sagt før, og jeg har sagt at jeg er uenig flere ganger. Slutt å fisk etter sympatikomplimenter nå."

Faktisk en smart ting å si :) Jeg merka med eksen at hver gang hun sa "åh så feit jeg er" så pleide jeg å si "neida, du er ikke det". Men det var helt forferdelig feil, for hun var jo feit som hun selv mente. Når jeg så begynte å si "tja, du har kanskje lagt deg ut litt" så var alt så mye bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er et tveegget sverd, egentlig. Enten sier dama det for å fiske etter kompliment, eller så mener hun det, og da blir hun forbanna hvis du sier "neida du er ikke tjukkere" og lurer på om du er stokk blind som ikke ser at hun har gått opp 5 kg de siste to ukene, hva slags kjæreste du er som ikke bryr deg og ikke ser noenting.

Lenke til kommentar

Det der er et tveegget sverd, egentlig. Enten sier dama det for å fiske etter kompliment, eller så mener hun det, og da blir hun forbanna hvis du sier "neida du er ikke tjukkere" og lurer på om du er stokk blind som ikke ser at hun har gått opp 5 kg de siste to ukene, hva slags kjæreste du er som ikke bryr deg og ikke ser noenting.

Ellers så mener man det, men vil helst ikke få bekreftet at man har gått opp 5 kg. Det er da man sier man er glad i en for den man er, og ikke går inn på å diskutere vekta.

Lenke til kommentar

Ellers så mener man det, men vil helst ikke få bekreftet at man har gått opp 5 kg. Det er da man sier man er glad i en for den man er, og ikke går inn på å diskutere vekta.

Hadde damen min klaget over at hun hadde lagt på seg 5 kg, og jeg hadde svart "jeg er glad i deg for den du er" så regner jeg med det hadde blitt rabalder.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noen store problemer med at dama synes hun er feit, jeg. De gangene jeg har blitt spurt om jeg synes hun er feit eller har lagt på seg, har jeg bare sagt "Vet ikke jeg, jeg blir like glad for å se deg uansett, jeg." og så gitt henne en stoor, god klem og kysset henne ømt :)

... Faen, nå ble jeg kosesyk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er så fullstendig overveldet av følelser nå at jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg de neste timene. Jeg er rastløs og paralysert. Og det er først nå det virkelig har gått opp for meg at i dag er dagen jeg har telt ned til de siste 99 dagene. Jeg er allerede sliten i kjeven fordi jeg ikke klarer slutte å smile og jeg er på nippet til å gråte fullstendig ukontrollert av pur lykke. Sukk. :love:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kjenner jeg blir så glad på dine vegne :p Er utrolig godt å se kjæresten igjen når man har vært borte fra hverandre en stund, men så lenge som dere har vært fra hverandre så må det jo være helt ubeskrivelig.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt noen store problemer med at dama synes hun er feit, jeg. De gangene jeg har blitt spurt om jeg synes hun er feit eller har lagt på seg, har jeg bare sagt "Vet ikke jeg, jeg blir like glad for å se deg uansett, jeg." og så gitt henne en stoor, god klem og kysset henne ømt :)

Den kan funke bra.

Ellers er det jo verdt å nevne at enkelte jenter ikke er mulig å tilfredsstille uansett hva man svarer.

Hvis jeg never noe sånt sier kjæresten min bare sannheten, dog.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar

meh, hater at eksen er så ufølsom og kald og får det til å føles ut som om hun aldri brydde seg de 1.5 åra vi var sammen. Er ikke verdens mester i å takle sånt heller. sist gang så pulte jeg 1 kjerring noen ganger så gikk det over. Nå har jeg pult rundt på 2 stk, blir en 3. på lørdag, fortsatt ikke hjulpet noe. What to do? se om den 3. jenta hjelper? og hvis ikke bare fortsette?

Lenke til kommentar

Den kan funke bra.

Ellers er det jo verdt å nevne at enkelte jenter ikke er mulig å tilfredsstille uansett hva man svarer.

Hvis jeg never noe sånt sier kjæresten min bare sannheten, dog.

Hvis kjæresten min kommer med et lurespørsmål, altså der jeg blir eid uansett hva jeg svarer, så sier jeg til hun at jeg ikke svarer fordi uansett hva så vil det være galt svar. Funket greit hittil.

Lenke til kommentar

meh, hater at eksen er så ufølsom og kald og får det til å føles ut som om hun aldri brydde seg de 1.5 åra vi var sammen. Er ikke verdens mester i å takle sånt heller. sist gang så pulte jeg 1 kjerring noen ganger så gikk det over. Nå har jeg pult rundt på 2 stk, blir en 3. på lørdag, fortsatt ikke hjulpet noe. What to do? se om den 3. jenta hjelper? og hvis ikke bare fortsette?

Altså, er det nærheten og kjærligheten til ex'en din du savner eller er det kun sexen deres? For om det er nærheten og kjærligheten hjelper det vel som du ser ikke å pule rundt...? Burde jo få deg en kjæreste istedet. Men kanskje det å pule rundt kan gjøre at du får kontakt med en bra dame og ta kontakt med henne senere, finnes dog andre måter også. ><

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...