McBitch Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg personlig hadde ventet lenger enn én uke. Hadde føltes veldig feil å ligge med noen andre så fort. Og jeg synes det ville vært snillere mot eksen om du hadde ventet litt. Så fremt dere hadde et bra forhold. Var hun en kjerring så spiller det ikke noen rolle. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg personlig hadde ventet lenger enn én uke. Hadde føltes veldig feil å ligge med noen andre så fort. Og jeg synes det ville vært snillere mot eksen om du hadde ventet litt. Så fremt dere hadde et bra forhold. Var hun en kjerring så spiller det ikke noen rolle. Vi hadde et bra forhold, som døde ut sakte men sikkert, ble offesielt slutt sist uke, men vært "slutt" lengre enn det. Kom til det pointet der vi begge måtte anstrenge oss for å i det hele tatt bry oss litt om hverandre. Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har seg sånn at en jente jeg har hatt et godt øye til, plutselig ble interessert i meg. Vi skulle egentlig ha date idag, men vennen min som skulle kjøre henne hit tok med seg 2 venner, så det endte opp med at vi satt i stua, 4 gutter og henne. Alt gikk i vasken, og han ene vennen som på død og liv skal være kirsten giftekniv, prøvde å gå ut, mens han antydet til at jeg og jenta skulle være igjen. Lang historie kort, alt ble bare flaut og kleint, og de dro etter 2 timer hvor jeg ikke engang fikk snakket med hun noe spesielt. Jeg aner ikke hva hun tror om meg nå, men tenkte jeg skulle unnskylde på en måte, eller sende en søt melding. Men ANER ikke hva jeg skal skrive noen tips? Det var godt å få ut! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 "dumt at vi ikke fikk vært alene da:P Det hadde jo vært enda mer koselig! Kanskje bare du og jeg skal se en film alene neste gang?" ? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 "dumt at vi ikke fikk vært alene da:P Det hadde jo vært enda mer koselig! Kanskje bare du og jeg skal se en film alene neste gang?" ? Akkurat det tror jeg vil funke veldig bra, om hun er interessert og vet at du er det. Om det fortsatt er litt på utprøving-av-følelser-stadiet bør du være litt mer diskret, og ikke nevne alene så mye. Isåfall ville jeg sagt "Synd vi ikke fikk pratet så mye! Visste ikke at jeg måtte være vert for [navn] sine venner og . Vil du se en film til helgen istedet?" Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Sitter å prater med ei fin jente jeg liker myee .. Hun sier selv at hun er stygg ovs hva bør jeg si til henne ? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Sitter å prater med ei fin jente jeg liker myee .. Hun sier selv at hun er stygg ovs hva bør jeg si til henne ? Jeg vil anbefale å si at hun ikke er det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Si at du liker henne og ignorer det om at hun er stygg. Hun er ute etter selvbekreftelse. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg tror, med hånda på hjertet at alle jenter jeg har snakket med i en lengre periode, har sagt at de er stygg ganske mange ganger, bare for å forvente ett: "Neida du er ikke stygg, jeg synes du er fin jeg" det er vel for å lure ut informasjon om hva du føler for henne, eller selvbekreftelse på at hun er slik hun føler seg Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 doh ! sa at hun var dritt støgg jeg -.- Neida men ting som får henne til og like meg Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Vil gjærne bli sammen med hu .. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 "Det har du sagt før, og jeg har sagt at jeg er uenig flere ganger. Slutt å fisk etter sympatikomplimenter nå." 6 Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 For den kommentaren over får ikke deg sendt på dør før du skjønner hva som har hendt Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 kan noen fortelle emg hva jeg skal si ? Hun heter Daniela .. Jeg er sykt dårlig med damer .. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Si at hun ser bedre ut enn deg.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) "Det har du sagt før, og jeg har sagt at jeg er uenig flere ganger. Slutt å fisk etter sympatikomplimenter nå." Også har du jo de av oss som faktisk synes vi er oppriktig stygge. Mange år med mobbing vil nok aldri viske ut det for min del ihvertfall. Det tok ganske lang tid før jeg i det hele tatt innså at kjæresten min syntes jeg var nydelig, og jeg trengte mange bekreftelser. Og det handler ikke nødvendigvis om å fiske etter sympatikomplimenter, men heller det å i det hele tatt høre at man er vakker, flott, pen etc. For enkelte er ikke akkurat dét vanlig å høre. Så jeg synes du skal si hva du mener, at hun er flott og pen. Enkelt og greit. Endret 4. september 2010 av yvonne2 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ei feit bløtkake med "jeg elsker deg/du er det vakreste som fins for meg/du er deilig snuppa/kom å gi meg et kjøss!" e.l. på, som du har i kjøleskapet, og når dere er ferdig på restauranten, spør du om dere skal dra hjem og spise dessert? Hehe, kreativt men kanskje litt voldsomt? Uansett, vi gikk ut å spiste på en rolig fin restaurant, der vi kunne sitte på samme side av sofaen. Mat og vin, 2,5 bare forsvant. Så kino etterpå å så "Salt" (Ganske ulogisk film). Så dro vi hjem til meg, tok med oss ei dyne ut på terrassen, tente en HAUG med lys å drakk vin mens vi hørte på litt koselig musikk. Det var PERFEKT 2 Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 HEI Har på de siste fester fått masse damer, men er redd jeg snart blir byens neste store horebukk! Har nesten aldri drevet på med damer som nå! De siste tre helgene har det vært tre forskjellige damer.. Og alle er visst fortsatt kjempeforelska i meg! Den første var på en stor fest med masse folk.. Hu hadde visst hørt at jeg hadde sagt at jeg syns hu var dritfin og "drømmedama" og full som jeg var sa jeg at det stemte.. Selv om det var mange år sia jeg hadde sagt noe sånt om hu. Helt grei fin dame, og vi klina hele kvelden. Dagene etterpå begynte hu å sende meldinger til meg men jeg svarte bare no sånt som "ok" og "jepp".. Jeg er dårlig til å avvise damer så jeg bare ga faen på en måte og sendte aldri melding først til hu, men hu sendte stadig vekk til meg! Så etter ei uke med dette var det klart for lokal-fest igjen og der drakk jeg meg like drita igjen! Og første-dama var på festen og vi snakka litt før jeg ble altfor full, om uninteressante tørre ting. Jeg bare spilte med men hu klenga seg inntil og ville hjem til meg med en gang! Så jeg sa greit også skiltes vi og senere på kvelden var jeg så drita at jeg nesten ikke huska noe som helst dagen etter.. Da hørte jeg av en kompis at jeg hadde drevi med ei vennine av hu som jeg synes er dritfin! Og vi hadde drevi på som faan hele kvelden midt i festen, og dette hadde første-dama sett så hu tok med seg bestekompisen min innpå et rom og der hadde dem visst vært i litt over en halvtime! Må si jeg lo godt da jeg hørte dette selv! Og nå sist helg dreiv jeg med vennina av hu andre-dama igjen! Samme greia igjen! Enda så ville første dama som var på samme fest ha meg og prøvde seg igjen hele kvelden de få gangene jeg ikke var med tredje-dama! Vet ikke hva denne plutselige eksplosjonen av damer helg etter helg skyldes, men jeg nyter det! Er jeg en horebukk? Åssn ville dere takla sitasjonen karer? Og hvordan ville dere damer reagert om dere hadde vært en av disse damene? 2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 I mine øyne ja, men i andres øyne kan det gode hende du ikke er det. Folk har ulike oppfatninger om dette som alt annet. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nei, jentene som ikke tar signaler.. og forresten, avstand suger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå