dkny Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 -minicruise -romantisk hotell! (hotell burde generelt vært billigere, bah) -en spesiell restaurant med fin beliggenhet -en fin gave bare? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) -minicruise -romantisk hotell! (hotell burde generelt vært billigere, bah) -en spesiell restaurant med fin beliggenhet -en fin gave bare? Tror ikke det er så mye Minicruise å hive seg på for tida Hotell hadde gått, men da kunne jeg gjerne tenkt meg å kjørt et annet sted enn her. Å det har vi desverre ikke tid nok til i helga Spisested får hun velge, jeg er ikke akkurat lokalkjent her. Hadde det vært opp til meg hadde vi dratt på Graffi En gave går kanskje ann, hun har vel igrunn ikke fått noe spesielt av meg enda. Men hva? Hun er veldig glad i å lese bøker. Men jeg tror sansynligheten for å velge ut ei bok hu har lest er ganske stor.... Endret 2. september 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 jeg har ett lite problem med en jente på skolen som jeg liker veldig godt .. jeg er veldig dårli i dette så kan noen gi meg råd ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 jeg har ett lite problem med en jente på skolen som jeg liker veldig godt .. jeg er veldig dårli i dette så kan noen gi meg råd ? Spør om hun vil bli med ut! Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 yngre en Du bli med meg ut på middag ? ... = ungdomsskula .. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har du noen spesielle fritidsaktiviterer? Du kan f.eks. spørre om hun blir med deg å se en film hos deg eller noe mer casual som å bli med deg å spille fotball eller noe.. Så lenge dokkar får vært ilag og snakket en del så går egentlig alt ann.. lykke til Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kjæresten min både elsker og meg. Jeg fikk Fallout: New Vegas i toårsgave. Kan jeg låne henne i 1 måned slik at jeg kan få det også? : ( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kjæresten min både elsker og kjenner meg. Jeg fikk Fallout: New Vegas i toårsgave. Kan jeg låne henne i 1 måned slik at jeg kan få det også? : ( Det går jo ikke å få toårsgave etter bare en måned da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Men... men... bare som en slags jubileums-gave Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 bare vil ha noen synspunkter på hva folk synes om når man har gjort det slutt med dama etter 1.5 år og på under en uke har sex med 2 andre jenter? Sikkert vanskelig for dere å tru, men jeg finner det ganske lett å "manipulere" venninner til å ville ha sex med meg, flere ganger. først har hatt sex med dem engang så er det lett neste gang. Bare vet ikke helt selv hva jeg mener om dette. penis sier ja, hodet er usikker. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Spørs jo helt og holdent på hva du selv føler det. Selv ville jeg ikke ha gjort det grunnet en viss "nedkjølelses-periode" etter et forhold. Og IHVERTFALL ikke med venninner. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 vet ikke helt selv hva jeg synes jeg =\ Men finner det veldig vanskelig å la vær. Har ei til på kroken også. ser ikke helt problemet med at de er venninner, lyst til å forklare? =) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 bare vil ha noen synspunkter på hva folk synes om når man har gjort det slutt med dama etter 1.5 år og på under en uke har sex med 2 andre jenter? Sikkert vanskelig for dere å tru, men jeg finner det ganske lett å "manipulere" venninner til å ville ha sex med meg, flere ganger. først har hatt sex med dem engang så er det lett neste gang. Bare vet ikke helt selv hva jeg mener om dette. penis sier ja, hodet er usikker. Jeg skal gi deg svaret du vil ha: Dritbra jobbet! Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 -minicruise -romantisk hotell! (hotell burde generelt vært billigere, bah) -en spesiell restaurant med fin beliggenhet -en fin gave bare? Tror ikke det er så mye Minicruise å hive seg på for tida Hotell hadde gått, men da kunne jeg gjerne tenkt meg å kjørt et annet sted enn her. Å det har vi desverre ikke tid nok til i helga Spisested får hun velge, jeg er ikke akkurat lokalkjent her. Hadde det vært opp til meg hadde vi dratt på Graffi En gave går kanskje ann, hun har vel igrunn ikke fått noe spesielt av meg enda. Men hva? Hun er veldig glad i å lese bøker. Men jeg tror sansynligheten for å velge ut ei bok hu har lest er ganske stor.... Ei feit bløtkake med "jeg elsker deg/du er det vakreste som fins for meg/du er deilig snuppa/kom å gi meg et kjøss!" e.l. på, som du har i kjøleskapet, og når dere er ferdig på restauranten, spør du om dere skal dra hjem og spise dessert? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Jeg mister helt troa på kjærligheten enkelte ganger. Nå bor jeg sammen med en annen gutt, altå vi leier sammen her i Bodø. Og han har dame. Greit nok. Men nå har han allerede vært utro, etter 3 uker her. Med ei jente, som også har type et sted, flere ganger. Hva er greia? Skjønner ikke hva som er så vanskelig med å ikke være utro. Noen ganger føler jeg meg helt alene i denne verden, som aldri har vært utro. Seriøst... Så det er deg ja... Visste det var noe kjent! Den skjønte jeg ikke.. Red: Åja, du har sett meg?? eller? McBitch: Var ute i går og jeg ble bare sittende og GLO på han. Blir så skuffa! Han er jo trivelig å bo med, skikkelig fin fyr, men så gjør han noe så idiotisk! Å dama hans vet det ikke engang... De har vært sammen lenge, så jeg skjønner ikke hvorfor han gidder å kaste bort tia si på en random berte her. Da kan han like gjerne slå opp.. Endret 3. september 2010 av Nymph Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen folk er bare idioter på visse områder. Minusen med å tenke med feil hode, vil jeg anta. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Den skjønte jeg ikke.. Red: Åja, du har sett meg?? eller? Jepp. Sett deg på skolen her. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Den skjønte jeg ikke.. Red: Åja, du har sett meg?? eller? Jepp. Sett deg på skolen her. Oi oi oi! Spennende. Du får si hei neste gang da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Får vel gjøre det ja. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 bare vil ha noen synspunkter på hva folk synes om når man har gjort det slutt med dama etter 1.5 år og på under en uke har sex med 2 andre jenter? Sikkert vanskelig for dere å tru, men jeg finner det ganske lett å "manipulere" venninner til å ville ha sex med meg, flere ganger. først har hatt sex med dem engang så er det lett neste gang. Bare vet ikke helt selv hva jeg mener om dette. penis sier ja, hodet er usikker. Jeg skal gi deg svaret du vil ha: Dritbra jobbet! var ikke ute etter et spesielt svar:P bare synspunkter, for selv så er jeg veldig usikker på om det kommer til å slå tilbake på meg i form av anger eller om det rett og slett kommer til å være noe jeg ser tilbake på å tenker "faen meg glad jeg gjorde det, for nå har jeg fått gjort fra meg og funnet drømmedama" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå