Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Din heldige jævel. Jeg har vært på alle konsertene de har hatt i Norge siden Brave New World, men gikk glipp av de i sommer. Føler jeg svikta meg selv. Men det sto mellom ferietur med dama eller konsert, og da var valget ganske enkelt. Ville ikke plagd meg veldig om jeg hadde kunne oppleve begge deler riktignok. Den nye plata er jo helt fantastisk. Jeg liker den forrige veldig godt også, men jeg synes den nye var mer livlig. Herlig med konseptskive.

edit:

Og folkens, dette er ikke OT. Tråden handler om kjærlighet, og tro du meg - jeg har massive mengder kjærlighet for det bandet.

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Nettopp kommet hjem etter en langhelg i Roma med min kjære. Mmh, to historienerder i Roma førte til at den eneste shoppingen vi gjorde utenom taxfree var på et antikvariat og ellers replica av veldig gamle ting. Vi har ikke sett noe som er nyere enn 500 år, og den eneste bygningen som vi oppsøkte aktivt som var hel var en kirke med et veldig gammelt lik i kjelleren. :p

Piazza Republica og Piazza Venezia var jo i og for seg fryktelig imponerende, men vi brukte mest tid på Colosseum, Palatinerhøyden og museer. Vi skal tilbake, garantert. Vi sikret oss med å kaste mynt i Fontana di Trevi. :wee:

Lenke til kommentar

Jepp, man må jo nyte turen også. Tror jeg hadde gjort det samme selv om det hadde hendt meg. ;) Bryllupsreisen vår går ikke før juni 2012, så har vi noen år å spare på. Orker ikke å snu hver eneste krone når jeg skal på bryllupsreisen altså (og ikke har jeg tenkt til å låne penger for å reise heller). :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg tror, NAY, vet jeg kommer til å lande denne enkelt, faktisk kunne jeg ha gjort det igår om jeg ville, men jeg vil holde henne på pinebenken litt til. Uheldigvis dro hun akkurat til Tyskland på utveksling, tilbake om en uke. En venninne av meg skal legge inn et godt ord for meg mens hun er der.

Lenke til kommentar

Jepp, man må jo nyte turen også. Tror jeg hadde gjort det samme selv om det hadde hendt meg. ;) Bryllupsreisen vår går ikke før juni 2012, så har vi noen år å spare på. Orker ikke å snu hver eneste krone når jeg skal på bryllupsreisen altså (og ikke har jeg tenkt til å låne penger for å reise heller). :)

Er dere ferdig med å spare til bryllupet? Dere har vel hatt ganske god tid på dere til å spare nå, hvis jeg ikke husker helt feil?

Er for dumt å låne penger for å reise, ja. Vi hadde penger, men Egypt er ikke anbefalt for gravide, i tillegg til at formen var laber. Så pengene forsvant til et eller annet :) Ny TV kanskje? Husker ikke helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...