Deadringer Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Enkel løsning på det der. Slett eksen som venn på facebook. H*n får ikke beskjed om at vennestatusen er endret. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Enkel løsning på det der. Slett eksen som venn på facebook. H*n får ikke beskjed om at vennestatusen er endret. Hun er vel strengt talt ikke en eks... Og har ikke lyst til å fjerne henne heller. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hva er porblemet da? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Når man er inne på Maiden var jeg på Koengen og så dem nå nylig, med kjæresten og andre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Din heldige jævel. Jeg har vært på alle konsertene de har hatt i Norge siden Brave New World, men gikk glipp av de i sommer. Føler jeg svikta meg selv. Men det sto mellom ferietur med dama eller konsert, og da var valget ganske enkelt. Ville ikke plagd meg veldig om jeg hadde kunne oppleve begge deler riktignok. Den nye plata er jo helt fantastisk. Jeg liker den forrige veldig godt også, men jeg synes den nye var mer livlig. Herlig med konseptskive. edit: Og folkens, dette er ikke OT. Tråden handler om kjærlighet, og tro du meg - jeg har massive mengder kjærlighet for det bandet. Endret 28. august 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Bryllupsreisen er bestilt, og jeg er i himmelen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Fuck this. Lurt igjen! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvor skal dere på bryllupsreise, Yvonne? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Nettopp kommet hjem etter en langhelg i Roma med min kjære. Mmh, to historienerder i Roma førte til at den eneste shoppingen vi gjorde utenom taxfree var på et antikvariat og ellers replica av veldig gamle ting. Vi har ikke sett noe som er nyere enn 500 år, og den eneste bygningen som vi oppsøkte aktivt som var hel var en kirke med et veldig gammelt lik i kjelleren. Piazza Republica og Piazza Venezia var jo i og for seg fryktelig imponerende, men vi brukte mest tid på Colosseum, Palatinerhøyden og museer. Vi skal tilbake, garantert. Vi sikret oss med å kaste mynt i Fontana di Trevi. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Shopping er sex og singelliv-oppskrytt anyways. Best å få med seg kulturen i byen man er i syns nå jeg. Shoppe kan jeg gjøre hjemme. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Santa Francesca Romana. Hun lå i kjelleren til kirken vi besøkte. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvor skal dere på bryllupsreise, Yvonne? Det blir cruise i Karibien, samt tur til New York. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Oi, dere slår på stortrommen Vi skulle egentlig til Sharm El Sheik på bryllupsreise, men den ble avbestilt pga ekstrem svangerskapskvalme Har faktisk aldri kommet oss avgårde på bryllupsreise. Menmen, det gjør ikke noe. Kan ta det igjen om 10 år Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jepp, man må jo nyte turen også. Tror jeg hadde gjort det samme selv om det hadde hendt meg. Bryllupsreisen vår går ikke før juni 2012, så har vi noen år å spare på. Orker ikke å snu hver eneste krone når jeg skal på bryllupsreisen altså (og ikke har jeg tenkt til å låne penger for å reise heller). Endret 29. august 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Pokker ta, da ble man betatt igjen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Pokker ta, da ble man betatt igjen. Ja uff, HELT enig! Høsten suger sånn sett for min del... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg tror, NAY, vet jeg kommer til å lande denne enkelt, faktisk kunne jeg ha gjort det igår om jeg ville, men jeg vil holde henne på pinebenken litt til. Uheldigvis dro hun akkurat til Tyskland på utveksling, tilbake om en uke. En venninne av meg skal legge inn et godt ord for meg mens hun er der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jepp, man må jo nyte turen også. Tror jeg hadde gjort det samme selv om det hadde hendt meg. Bryllupsreisen vår går ikke før juni 2012, så har vi noen år å spare på. Orker ikke å snu hver eneste krone når jeg skal på bryllupsreisen altså (og ikke har jeg tenkt til å låne penger for å reise heller). Er dere ferdig med å spare til bryllupet? Dere har vel hatt ganske god tid på dere til å spare nå, hvis jeg ikke husker helt feil? Er for dumt å låne penger for å reise, ja. Vi hadde penger, men Egypt er ikke anbefalt for gravide, i tillegg til at formen var laber. Så pengene forsvant til et eller annet Ny TV kanskje? Husker ikke helt. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Reiser vekk fra damen i ett år.. Kan jo bli krevende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå