Vowels Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva synes dere om kjærlighet mellom søskenbarn, egentlig? Småekkelt, er rimelig på kanten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det er litt på grensa, men jeg synes det er litt forskjell på søskenbarn som har vokst opp sammen og vært sammen ofte og fått det "familiebåndet" og de som kanskje har møttes en gang annethvert år gjennom oppveksten. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) er det kusine og fetter liksom? da lurer jeg på en ting, er det det genetiske som gjør utslaget, eller at det er familie? hvis en f.eks er adoptert, er det da greit? etter min mening, aldri i verden, har en adoptert kusine så kan sette meg inn i det. men det er fortsatt litt rart at jeg skal reagere på det? hva mener folket om det? Endret 25. august 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Det er korrekt. Kjærlighet mellom søskenbarn er lovlig i forskjellige land, og jeg har ikke noe personlig mot det. *edit* Det er vanskelig å utvikle romantiske følelser for noen som du ser på som en slektning, men om du finner ut at noen du forelsket i er egentlig en slektning i etterkant, hva da? Endret 25. august 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Da har jeg pratet med svigermor på telefonen. Alltid like koselig å høre fra henne siden hun bor langt unna oss, ogg ingenting er som å planlegge overraskelser til kjæresten uten at han vet det, hehe. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Facebook prøver å hooke meg opp med eksen, hva gjør jeg? xD Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Selv syns jeg aldersfokusering er oppskrytt. Liker man hverandre, har det fint lite å si hva slags alder de er. Selvsagt, er de 20 års forskjeller mellom de, vil det sikkert oppstå noen "kultur"-konflikter, og det blir litt feil om du ser en 18-åring råkline med en 45-åring. To-tre år går helt fint i min bok så lenge begge er over femten, men å være sammen med noen som fortsatt går på grunnskolen når en er ferdig på VGS blir å trekke grensene noe veldig. En femtenåring er fortsatt et barn, en på tjue er voksen. Tjueåringen er mer eller mindre moden, uansett hvor moden en femtenåring kan virke - er h*n aldri i nærheten like voksen som en på tjue. Det er en grunn til at slikt blir omtalt som barnerov. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Alt er avhengig av personen det er snakk om. Jeg har møtt veldig reflekterte og intelligente "barn", og utrolig barnslige voksne. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Alt er avhengig av personen det er snakk om. Jeg har møtt veldig reflekterte og intelligente "barn", og utrolig barnslige voksne. Et normalt barn på 15 er ikke like reflektert og realistisk som en normal voksen på 20. Det har mye med erfaring og kunnskap å gjøre, erfaring og kunnskap barnet enkelt og greier ikke har opplevd nok til å kunne ha. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Alt er avhengig av personen det er snakk om. Jeg har møtt veldig reflekterte og intelligente "barn", og utrolig barnslige voksne. Et normalt barn på 15 er ikke like reflektert og realistisk som en normal voksen på 20. Det er akkurat det jeg driver å sier. Det er avhengig av personene. Normalt sett er 15åringer mye yngre enn en 20åring... MEN... det gjelder ikke alle... 1 Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Facebook har jo i det siste fått en ny og fin funksjon, hvor den forslår ting... Den har foreslått i et par dager nå at jeg skal skrive på veggen hennes, dele det nye, sende melding osv osv Og hver gang er det henne, går faen ikke vekk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg påsto også at jeg var moden og reflektert da jeg var femten. Greit, kanskje mer enn de fleste, men på langt nær ikke så mye som jeg burde vært for å ha et seriøst forhold til en som var så mye eldre enn meg. Jeg tror den eldre parten kan ha lett for å ende opp litt såret når han/hun oppdager at den modne femtenåringen heller trenger et par år til på å oppleve det livet har å by på av erfaringer før h*n er klar for noe seriøst. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Alt er avhengig av personen det er snakk om. Jeg har møtt veldig reflekterte og intelligente "barn", og utrolig barnslige voksne. Et normalt barn på 15 er ikke like reflektert og realistisk som en normal voksen på 20. Det er akkurat det jeg driver å sier. Det er avhengig av personene. Normalt sett er 15åringer mye yngre enn en 20åring... MEN... det gjelder ikke alle... Om en femtenåring er mer moden enn en på tjue sier det gjerne mer om den voksne enn barnet. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg påsto også at jeg var moden og reflektert da jeg var femten. Greit, kanskje mer enn de fleste, men på langt nær ikke så mye som jeg burde vært for å ha et seriøst forhold til en som var så mye eldre enn meg. Jeg tror den eldre parten kan ha lett for å ende opp litt såret når han/hun oppdager at den modne femtenåringen heller trenger et par år til på å oppleve det livet har å by på av erfaringer før h*n er klar for noe seriøst. Det er vell der problemet ofte ligger ja:) Den som er eldre er ferdig med singellivet og alt som har med det og gjøre, menst du sitter der og føler at det er så mye mer å oppleve. Har vertfall følt det slik selv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Iiih. Nå er det bare tolv dager til kjæresten er tilbake i Norge. Om tretten dager kommer han hjem. 2 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Facebook har jo i det siste fått en ny og fin funksjon, hvor den forslår ting... Den har foreslått i et par dager nå at jeg skal skrive på veggen hennes, dele det nye, sende melding osv osv Og hver gang er det henne, går faen ikke vekk Helt likt for meg. Prøver liksom å glemme et par ting, og Facebook hjelper ikke akkurat. "Jon, prøv vennefinneren på Facebook. ***** har funnet venner ved hjelp av vennefinneren på Facebook. Prøv den du også!" Fotominner fra album til "gjett hvem"... Og i den lille boksen hvor 6 av vennene mine er avbildet er The One Who Shal Not Be Named 90% av gangene. Universet er ikke helt med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå