Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom kompisen din faktisk tok forholdet de hadde seriøst og nå er virkelig såret så vil jeg nok tro at han ikke vil ta det så bra dersom du "begynner med henne". Jeg i ville i hvertfall ikke blitt glad for det.

Virker ikke som han er spesielt såret :p

Lenke til kommentar

Tror dere på at når det først er kjærlighet mellom to mennesker, at det egentlig aldri vil forsvinne helt? Man vil liksom alltid ha en ting for hverandre?

Lenke til kommentar
Tror dere på at når det først er kjærlighet mellom to mennesker, at det egentlig aldri vil forsvinne helt? Man vil liksom alltid ha en ting for hverandre?

Nei, det tror jeg egentlig ikke. Ser nok av eksempler på mindre pene skillsmisser.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Så lenge man passer sammen og det ikke er en "høhø, hu er så trang fordi hun er ung"-ting så går det vel greit.

Tretten og spretten, møtes i retten? :tease:

Selv syns jeg aldersfokusering er oppskrytt. Liker man hverandre, har det fint lite å si hva slags alder de er.

Selvsagt, er de 20 års forskjeller mellom de, vil det sikkert oppstå noen "kultur"-konflikter, og det blir litt feil om du ser en 18-åring råkline med en 45-åring.

Lenke til kommentar

Helt enig, Slimda. Det blir for feil å fokusere på kun alder. Det blir som alt annet, det er 18 års aldersgrense på bilsertifikat, men jeg ser 20-åringer som ALDRI skulle ha fått sertifikat. Modenhet kommer på erfaring og egen evne til å reflektere over erfaringene man har. Min 15-åring er selvfølgelig en del barnsligere enn meg, men hun har en erfaringsevne som jeg ser meg selv i. Og hun er så vanvittig søt :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...