DJ_Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 For å gå mot alle: Jeg er den værste kjæresten! Fy faen jeg er lei alt som har med kjerringer. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Håhå, jeg er nok værre 4 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er du en "god kjæreste" blir du tilslutt bare manipulert og utnyttet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Dersom kompisen din faktisk tok forholdet de hadde seriøst og nå er virkelig såret så vil jeg nok tro at han ikke vil ta det så bra dersom du "begynner med henne". Jeg i ville i hvertfall ikke blitt glad for det. Virker ikke som han er spesielt såret Lenke til kommentar
Gjest HM Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tror dere på at når det først er kjærlighet mellom to mennesker, at det egentlig aldri vil forsvinne helt? Man vil liksom alltid ha en ting for hverandre? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Om kjærligheten forblir er jeg skeptisk til, men forholdet dere imellom kommer i de fleste tilfeller aldri til å bli det samme. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva syns dere om aldersforskjell i kjærlighetens verden? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er forelsket i en 15-åring. Selv er jeg 20. Så jeg er egentlig ganske åpen til det med alder. Så lenge man passer sammen og det ikke er en "høhø, hu er så trang fordi hun er ung"-ting så går det vel greit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Alder / 2 + 7 = minimumsalder. Alder - 7 * 2 = maksimumsalder. Den matematiske versjonen! 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Tror dere på at når det først er kjærlighet mellom to mennesker, at det egentlig aldri vil forsvinne helt? Man vil liksom alltid ha en ting for hverandre? Nei, det tror jeg egentlig ikke. Ser nok av eksempler på mindre pene skillsmisser. Endret 25. august 2010 av darkness| Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Så lenge man passer sammen og det ikke er en "høhø, hu er så trang fordi hun er ung"-ting så går det vel greit. Tretten og spretten, møtes i retten? Selv syns jeg aldersfokusering er oppskrytt. Liker man hverandre, har det fint lite å si hva slags alder de er. Selvsagt, er de 20 års forskjeller mellom de, vil det sikkert oppstå noen "kultur"-konflikter, og det blir litt feil om du ser en 18-åring råkline med en 45-åring. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva syns dere om aldersforskjell i kjærlighetens verden? Det viktigste er at det er likevekt i forholdet. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Helt enig, Slimda. Det blir for feil å fokusere på kun alder. Det blir som alt annet, det er 18 års aldersgrense på bilsertifikat, men jeg ser 20-åringer som ALDRI skulle ha fått sertifikat. Modenhet kommer på erfaring og egen evne til å reflektere over erfaringene man har. Min 15-åring er selvfølgelig en del barnsligere enn meg, men hun har en erfaringsevne som jeg ser meg selv i. Og hun er så vanvittig søt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skal innrømme jeg er lettere misunnelig. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det er en deilig følelse Jeg har savnet å være skikkelig forelsket. Får håpe det varer en stund til. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Hva syns dere om aldersforskjell i kjærlighetens verden? Alder er bare et tall og den blir mindre dess eldre en blir. selv har jeg datet ei som var 11 år yngre enn meg og det hadde ikke gått for endel år siden. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva synes dere om kjærlighet mellom søskenbarn, egentlig? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tretten og spretten, møtes i retten? Måtte flire av denne. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå