PC^2020 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ble en fortreffelig kveld/natt for meg også.. Er ikke helt stormforelska akuratt, men føler litt.. vet liksom ikke helt Har sendt hu litt meldinger i dag, får vel kanskje møte hun til uka og bli bedre kjent..? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Yay! Mitt aller første kyss og klinings i kveld, og det med dama jeg har likt i 4 år nå En liten sak for de fleste, en stor sak for meg! Oi 4 år. Det er jo ganske spesielt da, bra at det endelig skjedde noe. Nå skal jeg snart til han fyren. Iiih! Kiler i magan. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Mye lettere for jenter å ta kontakt med gutter og få napp med engang enn det det er for gutter.. Napp som i? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Mye lettere for jenter å ta kontakt med gutter og få napp med engang enn det det er for gutter.. Napp som i? Napp som i et ligg. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) ** Endret 14. juli 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da vet jeg det nesten på en måte og jeg har en vond følelse i magen akkurat nå. Jenta er for faen 21 år. Msn, herregud. Annen type? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Mye lettere for jenter å ta kontakt med gutter og få napp med engang enn det det er for gutter.. Napp som i? Napp som i et ligg. Jaok. pc: Men, så er det kanskje slik at jenter som regel ikke alltid er ute etter "bare" ett napp. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) ** Endret 14. juli 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Yay! Mitt aller første kyss og klinings i kveld, og det med dama jeg har likt i 4 år nå En liten sak for de fleste, en stor sak for meg! Oi 4 år. Det er jo ganske spesielt da, bra at det endelig skjedde noe. Nå skal jeg snart til han fyren. Iiih! Kiler i magan. Hehe, det er ganske lenge ja Har hatt kontakt med hun hele tiden og vært litt opp og ned med oss, men bestemte meg for at ikke faen jeg skulle la hun forsvinne ut av livet mitt uten å ha engang kysset henne en eneste gang. Har heller aldri rota med en jente før så da var det litt magisk og ekstra koselig at det skulle bli min første og eneste kjærlighet til nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noe alà det jeg er redd for ja. Jeg syntes virkelig at hun kunne snakket med deg i virkeligheten, ny type eller ikke. Såpass moden burde det være mulig å være. >_< Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er nok noe hun har gått rundt å tenkt på en stund, men så valgte hun å si det der å da. Kommer alltid litt brått på sånt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da er hun ikke noen du vil være sammen med uansett. Syntes folk kan holde seg for god til å rote med andre når de er i forhold. Det bare tyder på at hun mangler karakter og troverdighet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da er hun ikke noen du vil være sammen med uansett. Syntes folk kan holde seg for god til å rote med andre når de er i forhold. Det bare tyder på at hun mangler karakter og troverdighet. Helt enig! Og når hun i tillegg tar det hele over MSN.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det gjør jo alltid vondt når noen slår opp. Men han her kan i hvertfall trøste seg med at hun ikke var noe særlig uansett. Det hjelper jo litt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er nok av andre mennesker der ute. bra du har den innstillingen. det gjøre det lettere å komme seg videre. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Faen Hun som jeg er interessert i har type Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Faen Hun som jeg er interessert i har type Den har jeg også fått tidligere. Spurte ei jente for lenge siden om hun ville bli med på kino. "Hvis det er greit for samboeren min så" fikk jeg i svar. :!: Endret 29. oktober 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå