Munty Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Leste en ting på nettet som fikk meg til å tenke. Det sto at man skal aldri gi opp når det gjelder kjærlighet. Er ikke det bare tull? Har en person sagt nei, så er det vel sånn? Noen inspill? Lenke til kommentar
Jordbæret Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Leste en ting på nettet som fikk meg til å tenke. Det sto at man skal aldri gi opp når det gjelder kjærlighet. Er ikke det bare tull? Har en person sagt nei, så er det vel sånn? Noen inspill? Jeg synes man skal ta et nei for et nei. Men det går jo an å prate, bare, se hva som skjer En hyggelig samtale er det ingenting i veien med! Har selv problemer med en som aldri gir meg opp. Han jobber i nærbutikken vi bruker, så det er utrolig pinlig. Jeg sniker meg alltid rundt, går lange omveier for å unngå ham osv. Sykt komisk om man ser det utenfra (meg som sniker meg rundt, gjemmer meg bak pakker med corn flakes osv, og er sååå redd for å møte på ham), men bare ubehagelig for meg og synd på ham. Sååå. Sånn generelt liker jeg at folk tar et nei for et nei Endret 11. august 2010 av Jordbæret Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Et nei skal jo bety et nei, men av og til merker jeg at folk er ikke så tydelig som de tror de er. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg føler at jeg klager fryktelig her, men men... Jeg sitter her og funderer på hvor lang tid det tar å komme over noen. Nå har det vel gått, tja, drøyt 15-20 dager, men det er like grusomt som alltid... Det er nok bare jeg som håper at dette skal gå litt kjappere en det det egentlig gjør. Jeg har jobb og skole som begynner å trykke på og jeg har ikke vilje til å gjøre en dritt. Jeg er redd det kommer til å gå til helvette med jobben. Har ikke noe matlyst og får ikke sove om nettene. Hva er det kroppen vil oppnå med dette? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det er veldig individuelt hvor lang tid det tar å komme over noen. Jeg brukte 4 dager på å komme over et 1,5 år langt forhold. Men som sagt, det er mange faktorer som spiller inn. Jeg vil anbefale å begynne med å tenke over fordeler med at du er ute av det forholdet. Lenke til kommentar
Gjest Ask Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Å komme over noen er nok svært individuelt. Kommer vel også litt an på hva annet du har som hjelper å ta tankene vekk og komme seg videre. Selv har jeg en tendens til å gå bli gående noen år uten å komme videre. Snart kan jeg markere treårsjubileum for en heller ulykkelig forelskelse. Har jeg kommet meg videre? Nei, men det er ikke like ille hver dag. Din egen livssituasjon her mye å si og når nesten hele din omgangskrets er opptatt med barn og familiegreier har man selv lett for å havne utenfor allfarvei om man ikke er flink til å gjøre ting på egenhånd. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tilbake fra spania-tur med kjæresten. Beste ferien jeg har hatt noen gang. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tilbake fra spania-tur med kjæresten. Beste ferien jeg har hatt noen gang. Jaaaa Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tja, synes ikke det er SÅ dyrt, men det kommer an på hvor man går. Vi har en favorittrestaurant hvor vi får studentrabatt. Da koster en pizza rundt 100-lappen (ekte stor italiensk pizza), og det synes jeg ikke er så verst. Vera er koselig det, men var koseligere når de lå i Christian IV's Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vera er koselig det, men var koseligere når de lå i Christian IV's Det kan godt være, det vet ikke jeg så mye om. Personlig bryr jeg meg mer om pris enn selve stedet, med mindre stedet er uutholdelig å besøke. Men synd dem flytta da, Kristian IV gate hadde jo vært super beliggenhet for oss. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 For all del, det er fortsatt en kjempetrivelig plass og et godt alternativ til å spise hjemme - jeg savner bare atmosfæren de hadde i de gamle lokalene, hvor jeg spiste annenhver dag Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Kjæresten min er best Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Noen burde arrangere en "kjæresten min er best!"-konkurranse, i ekte Reality-stil. Så kan vi stemme ut de som ikke er best. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Haha. Jeg skal ikke være med der i hvert fall. Tror jeg hadde tapt med stor stil Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Altså, jeg er den beste kjæresten Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nå må dere slutte å tulle sånn! Det jo klart at jeg, som ikke har noen kjæreste, vil gruse alle dere med god margin Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hei. En kompis av meg fikk for 3-4 uker siden kontakt med ei jente han likte veldig godt. De tilbrakte mye tid sammen. Kompisen min så til en annen kompis av oss at han kunne inngå et seriøst forhold me henne. De holdt på i kanskje to uker. Jeg tror hun ble "lei" av han, da hun ikke svarte på meldinger osv. Jeg tror han har gitt henne opp nå. (Om det betyr noe er jeg ganske sikker på at de ikke har hatt sex) Uansett. Denne jenta viser interesse for meg. Personlig holder jeg litt igjen, fordi jeg ikke er sikker på om jeg burde. Hva vil kompisen mine si om jeg begynner med henne? Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Dersom kompisen din faktisk tok forholdet de hadde seriøst og nå er virkelig såret så vil jeg nok tro at han ikke vil ta det så bra dersom du "begynner med henne". Jeg i ville i hvertfall ikke blitt glad for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå