Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er du trist over at du er singel? Jeg forstår ikke helt problemet med å være singel så lenge du ikke har følelser for noen som du har lyst til å være i et forhold med.

Fordi man savner det å ha noen å ha slike følelser for? Man savner følelsene, for å si det sånn. Samt det å ha noen å sove inntil, se film med, ha sex med (sex er stort sett betraktelig bedre i et forhold enn tilfeldige ONS) osv.

Lenke til kommentar

Munty: (Ja, du vet hvem jeg er :whistle: ) Synd det gikk som det gikk med hun jenta, men du finner alltids en ny. Og når hun bor såpass langt unna er det kanskje likegreit? Så slipper det å bli et avstandsforhold hvor dere nesten aldri får truffet hverandre. Skuffelsen er selvfølgelig stor når hun ikke føler det samme for deg som du for henne, men det går over. Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Munty: (Ja, du vet hvem jeg er :whistle: ) Synd det gikk som det gikk med hun jenta, men du finner alltids en ny. Og når hun bor såpass langt unna er det kanskje likegreit? Så slipper det å bli et avstandsforhold hvor dere nesten aldri får truffet hverandre. Skuffelsen er selvfølgelig stor når hun ikke føler det samme for deg som du for henne, men det går over. Lykke til videre :)

Hei på deg også. :)

Håper så absolutt dette går over, fordi det er ikke spesielt gøy. Og jeg vet det med avstanden, men jeg tenkte det er bedre om jeg sier noe, og det tror jeg at det er. Vel, ikke bedre akkurat nå, men senere.

yvonne2: Jeg føler med deg, og jeg skjønner hva du mener. Kanskje ikke like godt som deg, men litt. Ja, vi burde være stolte fordi å si noe sånt til en person du er glad i, krever utrolig mye. En av tingene som holdt meg tilbake er at jeg ikke ville gjøre skade for henne også. Men nå tenker nok ikke hun på det, eller i alle fall ikke like mye som jeg gjør det.

Sitronsaft: Jeg vil tro at du hadde de samme tankene som meg om avstandsforhold. Og det er at det ikke er noe å satse på. Men faen, kan ikke la være å si noe eller bare ignorere noen man er glad i. Det var det mest lettende øyeblikket i mitt liv da det var over. Ikke før dagen etterpå ble det ordenlig kjipt, men allikevel som om jeg var mange kilo lettere.

Og forresten, er det vanlig å miste matlyst og lysten til nesten alt etter noe sånt? Jeg spiser ikke en dritt og på toppen av det hele blir jeg mast på HELE tiden om å gjøre masse dritt her i hytta jeg er nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Og forresten, er det vanlig å miste matlyst og lysten til nesten alt etter noe sånt? Jeg spiser ikke en dritt og på toppen av det hele blir jeg mast på HELE tiden om å gjøre masse dritt her i hytta jeg er nå.

Ja, det er det.

Lenke til kommentar

Sitronsaft: Jeg vil tro at du hadde de samme tankene som meg om avstandsforhold. Og det er at det ikke er noe å satse på. Men faen, kan ikke la være å si noe eller bare ignorere noen man er glad i. Det var det mest lettende øyeblikket i mitt liv da det var over. Ikke før dagen etterpå ble det ordenlig kjipt, men allikevel som om jeg var mange kilo lettere.

Er nok ikke uvanlig nei, jeg reagerer litt på samme måten. Har gjerne også med ferie og slikt å gjøre, mister helt matlysten nå.

At det var kjipt dagen etterpå kjenner jeg meg også igjen i. Da min forrige kjæreste slo opp følte jeg ingenting der og da, men neste morgen når jeg satt for meg selv og tenkte over hva som hadde skjedd var det ille.

Lenke til kommentar

Tja, synes ikke det er SÅ dyrt, men det kommer an på hvor man går. Vi har en favorittrestaurant hvor vi får studentrabatt. Da koster en pizza rundt 100-lappen (ekte stor italiensk pizza), og det synes jeg ikke er så verst. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Nå når det har gått noen dager, lurer jeg på en ting. Jeg har sjansen til å starte en samtale med henne. Vi begge er jo på MSN. Har fryktelig lyst til å snakke, høre hvordan ting går. Er dette lurt, eller forverrer det kanskje situasjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...