L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Dobbeltdyne synes jeg ingenting om. Det ender bare med at den ene har hele og den andre ingenting. Da foretrekker jeg å legge to dyner slik at de overlapper hverandre. Om man snur på seg og drar med seg dyna da så drar man bare med sin egen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Ih. Snart bare fem uker igjen til jeg får se kjæresten min nå. Kan ikke huske å ha gleda meg så intenst htil noe noengang før. edit: Vi har faktisk klart oss med ei enkeltdyne hittil. Har ei dyne til, men den havner stort sett på gulvet og blir bare brukt som ryggstøtte når vi ser film eller serier. Endret 1. august 2010 av bazukh Lenke til kommentar
pi. Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg og eksen brukte bare en dyne vi. Sover man tett, er to dyner overflødig.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 2 enkeltdyner er best. Jeg må pakke meg inn når jeg sover, så alt blir helt tett. Prøvde dobbeltdyne med en som i tillegg skulle klenge hele natta, det var pyton. Jeg trenger egen plass når jeg skal sove. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Pakker meg inn jeg også. Kan godt finne på å sovne inntil ei dame, men da skal jeg være særdeles trøtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det beste med å ha noen i senga er at de kan fungere som varmovn. Bare å spoone så holder man varmen uansett hvor kaldt det er. Og blir man kald på ryggen så er det bare å snu seg så man ligger rygg i rygg en halvtimes tid før man snur seg rette veien igjen. Lenke til kommentar
milsis Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Åh, finst det noko betre enn å ligga samankrølla med den du er mest glad i, i heile verda? Eg veit i alle fall ikkje om noko betre <3 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 /me noterer det også på lista over ting som skal gjøres/kjøpes. Andre ting på liste inkluderer: Skaffe noen å dele senga med Jasså ja. russianbrides.rl? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Tror Diskusjon.no er langt bedre på å finne seg en sengepartner enn russianbrides... Er ikke det .ru forresten, for russiske sider? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Aner ikke jeg vel, jeg har vel aldri vært inne på sånne sider Poenget er jo at han skulle kjøpe seg en. Endret 2. august 2010 av darkness| Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Tror jeg står over russianbrides, og satser på andre måter. Russiske sider har .ru ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Så du vil ikke ha deg ei russisk baburska? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Synes du er litt vel kresen, Llandari. Ikke skal du ha sånn armkrok-pute, og ikke skal du har russianbride... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Åh, finst det noko betre enn å ligga samankrølla med den du er mest glad i, i heile verda? Eg veit i alle fall ikkje om noko betre <3 Det er lite som slår det ja Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Synes du er litt vel kresen, Llandari. Ikke skal du ha sånn armkrok-pute, og ikke skal du har russianbride... han kunne jo prøve en slik: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Så du vil ikke ha deg ei russisk baburska? Ikke noe i veien med russiske damer, men det skal ikke være på bestilling Synes du er litt vel kresen, Llandari. Ikke skal du ha sånn armkrok-pute, og ikke skal du har russianbride... Jeg er vel for godt vant da Er vel ikke ledig hun du og Ole-Magnus skulle hooke meg opp med her for et par år siden vel? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hvem var det igjen? Kan ikke huske hvem det var, jeg. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Aner ikke jeg. Dere fant plutselig ut at dere ikke skulle likevel. Hun hadde en unge ihvertfall. Lenke til kommentar
LilGoldfish Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Fikk endelig se kjæresten min igjen etter å ha vært borte fra henne siden slutten av Juni. En helt fantastisk følelse å se henne igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå