theoriginalAidskake Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Høres mer ut som 4-mannsseng Eller kanskje dere sover urolig? ikke egentlig, jeg ligger ofte klint inntil hun. men klager ikke over å ha muligenten til å breie meg skikkelig ut. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvor får man tak i senger i den størrelsen forresten? Spesialsjapper? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hvordan glemme en jente? Lat som at hun er dø. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hvordan glemme en jente? Ikke lett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hvordan glemme en jente? To get over someone, you need to get under someone. Helst veldig mange. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hvordan glemme en jente? To get over someone, you need to get under someone. Helst veldig mange. Ikke alle det fungerer for. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) . Endret 27. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 At det skulle være så jævla vondt... Hva da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kjærlighet, sikkert. Hun, som mange andre, opplever kjærlighet og dens stygge bakside. tipper jeg... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hvordan glemme en jente? To get over someone, you need to get under someone. Helst veldig mange. Ikke alle det fungerer for. Selvfølgelig, men hvis du vil ha en løsning på ditt spesifikke problem må du 1: Gå til noen som kjenner deg veldig godt 2: Komme med en betraktelig bedre beskrivelse av problemet enn "hvordan skal jeg komme over henne?" Når du skriver på et forum med ukjente, og bare skriver "hvordan komme over en jente" anbefaler folk det som funker for dem. Noen fordyper seg i arbeid, noen begynner å trene, noen sperrer seg inne og spiser seg halvt i hjel, noen blir alkoholikere (eller forsøker), noen doper seg, noen puler rundt. Jeg kom med et tips jeg vet har fungert for både undertegnede og bekjente. Selvfølgelig funker det ikke for alle, men det er verdt et forsøk. Gøy er det også. Kjærlighet, sikkert. Hun, som mange andre, opplever kjærlighet og dens stygge bakside. tipper jeg... No shit, sherlock? tenkte kanskje hun hadde lyst til å prate om det... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Tærer meg så jævlig opp at min beste venninne og "semi-romanse" likestiller meg og en annen kompis etter alt jeg gjort for henne, og alle år jeg har støttet henne gjennom vanskelige perioder. Han kunne ikke brydd seg et døyt mindre om henne, og tenker forøvrig bare med kuken. Hun hadde forøvrig klikket vinkel om jeg hadde likestilt rollen hun har for meg med en annen venninne. Om hun skulle likestilt meg med noen, så skulle det ha vært bestekompisen min som har vært der for henne i myyyyeee større grad gjennom årene, og som faktisk bryr seg om henne. Har sendt henne mld nå og sagt at jeg reagerer på dette, og synes det rett og slett blir feil. Så nå får vi se... Utrolig slitsomt sånne ting. Og hater å være sjalu, bitter og kontrollerende. Men jeg klarer ikke la dette gå. Ahhhhh!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Det er fullt mulig, ingenting som stopper henne. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 hvordan glemme en jente? To get over someone, you need to get under someone. Helst veldig mange. Ikke alle det fungerer for. Selvfølgelig, men hvis du vil ha en løsning på ditt spesifikke problem må du 1: Gå til noen som kjenner deg veldig godt 2: Komme med en betraktelig bedre beskrivelse av problemet enn "hvordan skal jeg komme over henne?" Når du skriver på et forum med ukjente, og bare skriver "hvordan komme over en jente" anbefaler folk det som funker for dem. Noen fordyper seg i arbeid, noen begynner å trene, noen sperrer seg inne og spiser seg halvt i hjel, noen blir alkoholikere (eller forsøker), noen doper seg, noen puler rundt. Jeg kom med et tips jeg vet har fungert for både undertegnede og bekjente. Selvfølgelig funker det ikke for alle, men det er verdt et forsøk. Gøy er det også. Gode poenger, men vil ikke begynne med å anbefale den løsningen til noen som sliter. Ville heller gitt de en litt mer standard løsning å snakke med noen som bryr seg osv. Alle har sine forskjellige måter å takle problemer på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvor får man tak i senger i den størrelsen forresten? Spesialsjapper? Vi har to store separate senger, men siden rommet er like bred som sengene er lange har vi bare satt to sammen og investert i en stor overmadrass. Så halve rommet er faktisk bare seng. Veeeeldig deilig. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Awe-some-ness! Pro tip for fremtiden, skaff lite soverom! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 At det skulle være så jævla vondt... Repeat after me: This too shall pass. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 /me noterer det også på lista over ting som skal gjøres/kjøpes. Andre ting på liste inkluderer: Skaffe noen å dele senga med Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Andre ting på liste inkluderer: Skaffe noen å dele senga med This! Satser på at det starter noen fine førstiser på skolen om et par uker. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 synes også det er digg med dobbeldyne om vinteren vel og merke. nå har jeg ingen å dele med så får mye dyne å tulle meg inn i hehe 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå