Nie Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Albuer ut av senger? Hva slags tull er det? Ta frem bena og spark ham ut av sengen og bortover gulvet. <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Bortover gulvet er kanskje å ta litt hardt i. Så lenge jeg sitter igjen med 80+% av dynen er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Vi har ikke dobbeldyne lenger for å si det slik. Haha. Men det er mest fordi jeg synes det er deilig å tulle meg helt inn i dynen alene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg liker og å pakke meg inni dynen og synes dobbletdyne høres ut som et håpløst prosjekt. Ikke lenge siden jeg stjal dynen hennes selv om vi har hver vår da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg bruker det såkalte ''dyne-sandwitch'' prinsippet. Om besøket er ei dyne-taker, så tar jeg ibruk underdynen. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Haha, jeg tror faktisk jeg aldri har opplevd å bli frastjålet dynen, er vel jeg som er dynestjeleren. Men det skjer ikke så ofte. Så jeg har ingen grunn til å sparke/albue han ut av sengen, tvert i mot. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kjæresten min gjør meg så glad. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Alt dette snakket om kjærester gjør meg sjalu 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 To dyner løser ikke nødvendigvis dyneproblemet. Vi har hatt to så og si hele tiden, men han tar fremdeles min fra tid til annen. Han påstår jeg er verst, men det er baaare tullball. Mhm. ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Vi er overraskende enige om dynefordeling når vi sover. Sengeplass, derimot - jeg liker å ta opp 80% av senga og som hevn så prøver han å kvele meg fra tid til annen. To måneder med å sove aleine har resultert i at jeg tydeligvis gjør tapre forsøk på å ta opp absolutt hele senga, så det blir spennende å se om han kan klare å stifte noe nærmere bekjentskap med veggen enn han allerede har fått når han kommer hjem. Og i dag har vi forøvrig vært kjærester i seks måneder. Kos. Endret 30. juli 2010 av bazukh Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Da var 7 dager og 4741 km tilbakelagt i kun hverandres nærvær(bortsett fra servitører, resepsjonister, bensinstasjonansatte osv). Og til tross for regn,regn,regn og regn(utenom de 6 timene i venezia) har sola strålt i bilen hvert minutt Endret 30. juli 2010 av toth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det tror jeg virkelig må ha vært en ildprøve Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hehe, kunne vel fort vært det. I tillegg var turen fullstendig uten plan, så en viss risiko for uenighet om stoppesteder, retning osv eksisterte vel i teorien. Men det kunne ikke gått bedre, vi storkoste oss Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Høres forferdelig koselig ut, toth. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det var det! Høres ut som kjøring,kjøring,kjøring.. Men føltes ikke slik, vi trålte tyske landsbygda, romantische strasse, østerrikske og italienske alper, besøkte venezia og tilfeldige slott og severdigheter, og var innom en ukjent fornøyelsespark. Veiene over alpene og gjennom landene, de som går utenom autobahn, er virkelig en opplevelse. Å legge inn en rute med kriteriet "unngå motorveier" på GPS'n anbefales virkelig Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 En slik tur har jeg altid hatt lyst på, det hørtes koselig ut. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 To dyner løser ikke nødvendigvis dyneproblemet. Vi har hatt to så og si hele tiden, men han tar fremdeles min fra tid til annen. Han påstår jeg er verst, men det er baaare tullball. Mhm. ^^ Vi har fire dyner i senga, så vi slipper å krangle. Nå er riktig nok senga 300x220cm, så vi har nok av plass. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Høres mer ut som 4-mannsseng Eller kanskje dere sover urolig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå