darkness| Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Som nevnt over her, kålrabi er en grønnsak Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg har slettet litt grønnsaksprat som ikke hører hjemme i tråden. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Gjest Frustrert Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg blir så frustrert på meg selv, har ei jente på jobben jeg virkelig liker, litt flørting innimellom og slikt.. men de gangene jeg har vært alene med henne og ikke hatt noen i nærheten så blir det fortsatt bare prating, selvom jeg virkelig vil be henne ut, så klarer jeg bare ikke å gjøre det. Blir bare at jeg tenker for mye på det, og ikke får uttrykt det. Noen som kjenner seg igjen, evt. kan gi meg et realt spark i baken? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg blir så frustrert på meg selv, har ei jente på jobben jeg virkelig liker, litt flørting innimellom og slikt.. men de gangene jeg har vært alene med henne og ikke hatt noen i nærheten så blir det fortsatt bare prating, selvom jeg virkelig vil be henne ut, så klarer jeg bare ikke å gjøre det. Blir bare at jeg tenker for mye på det, og ikke får uttrykt det. Noen som kjenner seg igjen, evt. kan gi meg et realt spark i baken? Hvis man får vite hvor du bor, så kan man altids komme å gi deg et realt kick i assen, ikke noe problem det Men som min søster sier til meg: Det er faktisk bare å gjøre det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg blir helt fuzzy inni meg når kjæresten sier "jeg elsker deg" i søvne. ^_^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Åh. Jeg blir helt fuzzy og varm i kroppen av å tenke på at vi er halvveis. I hvert fall foreløpig, datoen blir sikkert flytta flere ganger, men akkurat nå er vi halvveis. Gleder meg usaklig mye til å se han igjen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er merkelig å tanke på at vi har vært sammen i snart to år allerede. Tida går fort! Nå er det bare ett år igjen til bryllupet. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er merkelig å tanke på at vi har vært sammen i snart to år allerede. Tida går fort! Nå er det bare ett år igjen til bryllupet. Tiden flyr! Min nydelig lille baby, som ligger i armene mine og sover, har allerede rukket å bli 2 måneder. Fantastisk Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Så flott da Miriann Er fint å se at flere av de man har sett og snakket med på forumet opp gjennom årene "vokser til" og får seg sin egen familie. Føler jeg begynner å henge litt etter, ihvertfall blant de av oss som nærmer seg 30 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Min nydelig lille baby, som ligger i armene mine og sover, har allerede rukket å bli 2 måneder. Fantastisk minner meg egentlig på at det allerede er tre måneder siden vi traff hverandre. tiden går alt for fort. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det er merkelig å tanke på at vi har vært sammen i snart to år allerede. Tida går fort! Nå er det bare ett år igjen til bryllupet. Tiden flyr! Min nydelig lille baby, som ligger i armene mine og sover, har allerede rukket å bli 2 måneder. Fantastisk Har du blitt mamma? Gratulerer! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Min nydelig lille baby, som ligger i armene mine og sover, har allerede rukket å bli 2 måneder. Fantastisk minner meg egentlig på at det allerede er tre måneder siden vi traff hverandre. tiden går alt for fort. Og jeg har snart vært samboer i et år. Virker ikke så lenge egentlig. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Og jeg har snart vært samboer i et år. Virker ikke så lenge egentlig. Samme her. Endret 15. juli 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 ÆSj, så kjedelig å være singel på sommeren! Så kos det hadde vært med hyttetur med kjæresten og ikke familien! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kjipt og kjipt. Har sine fordeler med å være singel. Mindre utgifter, frihet til å gjøre hva man vil. Always look on the bright side of life! 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Har sine fordeler med å være i et forhold. Noen å dele utgiftene med, dra på ferie sammen med, ha i armkroken og dele opplevelsene med. fixed 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Støtter ilpostino der. Var ikke veldig gøy å bli singel akkurat i det sommeren skulle til å starte. Fikk riktignok gjort unna ferien først, men den gikk egentlig bare ut på å finne ut at det var på tide å gi opp hverandre (Dessverre har jeg ikke hytte Nymph, ellers kunne du blitt med en tur ) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvordan ble det med den Tyrkia(?)-turen, forresten? For jeg er fortsatt tilgjengelig, altså! Ellers syns jeg ikke det er så ille å være singel om sommeren. Sommerflørter, folkens! Men jeg syns det er litt ekstra kjipt at kjæresten skulle være borte hele sommeren. Hadde vært bedre med høsten, syns jeg. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Vi var i Tyrkia, så kom vi tilbake, gjorde det slutt, og så grisekjørte jeg hjem og mistet lappen på veien (Men skal til Egypt i september, hadde jeg tenkt på det kunne du vært med dit ) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Vi var i Tyrkia, så kom vi tilbake, gjorde det slutt, og så grisekjørte jeg hjem og mistet lappen på veien (Men skal til Egypt i september, hadde jeg tenkt på det kunne du vært med dit ) Ah. Stemmer. Åw, det hadde vært noe. Men det er nok litt for seint, for da kommer kjæresten hjem. Vi får ta det neste gang han drar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå