Eplefe Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er jo bare å barbere det bort det da. Det har jo ikke noe med sydeuropeiske aner å gjøre. Er det min tur til å spørre om sjangs på bazukh nå? Jeg vet at jeg har det, så jeg trenger ikke spørre (på forumet ...) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jasså gitt, her er det tydeligvis noe jeg har gått glipp av Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det er så godt å ha en samboer som er snill og fikser alt når en er syk Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Tnååå du og lars er så søte ilag Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Bah, dette må være de lengste dagene i mitt liv, lite å finne på om dagen alt for lenge til kjæresten kommer hjem og lite kontakt med hun Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jeg er hos kjæresten min nå. I går bare slappet vi av og spiste pizza. I dag var det så varmt at vi bestemte oss for å bade. Fant en litt øde plass og bare hygget oss sammen der en time. Deilig å kjøle seg ned sammen med den man elsker <3. Jeg har det så fint når vi er sammen. I dag lagde han middag til meg også. Endret 10. juli 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Høres kjempekos ut. Godt dere har det fint sammen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Lagde han middag til deg også?! Imponert! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Lagde han middag til deg også?! Imponert! Haha, vi prøver å bytte på. Det har ofte vært kun han som lager mat, men når jeg skulle lage mat til oss begge, oppdaget jeg at jeg ikke er så verst til å lage mat likevel. Har aldri likt å lage mat. Det forandret seg når jeg fikk en jeg ville lage den til. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Lagde han middag til deg også?! Imponert! Du skulle bare visst hva jeg har mekka til hu. Alt fra pinnekjøtt til indrefilet. Gårsdagens var første hvor grønnsaker var involvert riktignok. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Indrefilét og pinnekjøtt uten grønnsaker? Grønnsaker er jo obligatorisk til begge deler Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 grønnsaker til pinnekjøtt? holder med kålrabistappe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Psst. Kålrot er en grønnsak. Samme er poteter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ja men man regner ikke det som grønnsaker til middagen. Det regnes som tilbehør. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Haha, grønnsaker ER jo tilbehør. At poteter ikke "regnes" som grønnsaker til maten derimot, akkurat det kan jeg være enig i. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Bah, dette må være de lengste dagene i mitt liv, lite å finne på om dagen alt for lenge til kjæresten kommer hjem og lite kontakt med hun Du kan trøste deg med at vi i hvert fall er to. Hjalp det? Ikke? Oh, well, jeg prøvde Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Bah, dette må være de lengste dagene i mitt liv, lite å finne på om dagen alt for lenge til kjæresten kommer hjem og lite kontakt med hun Du kan trøste deg med at vi i hvert fall er to. Hjalp det? Ikke? Oh, well, jeg prøvde Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Etter to år som singel har jeg truffet en fantastisk jente. Har riktignok kjent henne siden ifjor sommer men begynte først og fatte interesse for henne for en måneds tid siden Fantastisk deilig følelse og i det hele tatt holde hender med en jente igjen, gud bedre Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Indrefilét og pinnekjøtt uten grønnsaker? Grønnsaker er jo obligatorisk til begge deler Pft, nærmeste er kålrabistappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå