Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Og Gypsy, sjansen er langt mindre for at jeg hadde låst døra for deg enn Bluewaffle96, om ikke annet. :p

Meg daaa?

Lars din gris.

Ja det er han. :wee:

Lenke til kommentar

Lars din gris.

Hva? Det er jo sant?

Yeaaah! Tok endelig et tak i balla og prata/flørta med dama som jobber på isaksen. Hurra! 176, timeglass, dype bruuuuuune øyne og med spanske aner.

Hola señorita!

Ikke for å være noen partypooper, men etter min erfaring så har sydeuropeiske jenter ofte mer hårvekst enn det som er å foretrekke.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Haha? :ermm:

Og Gypsy, sjansen er langt mindre for at jeg hadde låst døra for deg enn Bluewaffle96, om ikke annet. :p

Min første reaksjon er: :ohmy:

Andre: :nei:

Tredje: :cry:

Fjerde: :mad:

Lenke til kommentar

og vi har kommet til et punkt hvor det enten må bli VELDIG seriøst eller bare drite i det.

Jaha? Jeg ble bare nysgjerrig på hva du mente med det. Håper du ikke tenker forlovelse/bryllup, eller unge for den del, for da sier jeg bare

fail-set-sail-for-fail1.jpg

vi har hatt et avstandsforhold så lenge som både jeg og hun orker å ha et avstandsforhold. hun er ferdig med å studere nå og da må vi enten flytte sammen eller avblåse hele greia.

Lenke til kommentar

haha, tenkte på det sjæl, men hun hadde kortermet på seg og hun hadde ikke noen synlige hår. (Been there, done that :p )

Nå snakket ikke Lars om armene. :whistle:

Jeg tenkte generelt på armer, bein, overleppe (GRØSS!) og andre steder.
Lenke til kommentar

Jeg tenkte generelt på armer, bein, overleppe (GRØSS!) og andre steder.

det eneste stedet jeg synes det er ekkelt med mye hår på damer er under armene og i ansiktet (bart og noe ala skinnskjegg). der jeg svømmer duker det jevnlig opp damer hvor det stikker ut hårdusker fra armhulende og noe eklere enn det finnes ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Er det min tur til å spørre om sjangs på bazukh nå?

Mhm.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...