Niqābninja Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke sammenlignet med kjæresten min, nei. Akkurat som alle andre så syns jeg kjæresten min er den absolutt beste. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du er så ung at det hadde vært direkte ekkelt om jeg i det hele tatt skulle vurdert deg på den måten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 og vi har kommet til et punkt hvor det enten må bli VELDIG seriøst eller bare drite i det. Jaha? Jeg ble bare nysgjerrig på hva du mente med det. Håper du ikke tenker forlovelse/bryllup, eller unge for den del, for da sier jeg bare Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 er det plutselig meningen av gutter i puberteten skal spørre i tur om de har sjans på bazukh? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hun er for gammel for meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 er det plutselig meningen av gutter i puberteten skal spørre i tur om de har sjans på bazukh? Nei. Noen skal spørre deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Hun er for gammel for meg nå får du meg til å føle meg skikkelig gammel. Nei. Noen skal spørre deg. jeg er sikkert gammel nok til å være faren til de fleste bertene i denne delen av forumet så vet ikek hvordan det ville gått Endret 7. juli 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du er så ung at det hadde vært direkte ekkelt om jeg i det hele tatt skulle vurdert deg på den måten. Ikke hvis du var pedofil.. er det plutselig meningen av gutter i puberteten skal spørre i tur om de har sjans på bazukh? Er ikke noe unormalt med det Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 er det plutselig meningen av gutter i puberteten skal spørre i tur om de har sjans på bazukh? Jeg er da pokker meg langt forbi puberteten Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det jeg mente hvertfal var om jeg hadde sjangs på bazukh, men inget svar så tar det som et nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 er det plutselig meningen av gutter i puberteten skal spørre i tur om de har sjans på bazukh? Jeg er da pokker meg langt forbi puberteten Kanskje du var litt sen inn i den ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Haha? Hun har for god smak for meg Ååww, nå var du snill, Lars. Jeg er da pokker meg langt forbi puberteten Sikker? Og Gypsy, sjansen er langt mindre for at jeg hadde låst døra for deg enn Bluewaffle96, om ikke annet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ganske sikker. Mulig det henger igjen bittelitte granne, men det gjør det vel hos alle Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ja det var nå en liten trøst i det minste bazukh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå