Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herlighet. Tok meg til mot og spurte henne ut for noen uker siden. Hun skulle finne ut når hun kunne med tanke på jobb og greier, men svarte aldri. Jeg konfronterte henne i dag igjen, nervøs som faen og forventet et avslag, og plutselig skal vi til Tusenfryd alene til uka. Begge gleder seg som småunger, og jeg hater meg selv litt fordi jeg har overanalysert absolutt alt hittil. All denne tiden jeg ventet og nølte kunne vi moret oss isteden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sjarmør

Hei,

 

Poster som gjest, men har en konto her.

Har de siste månedene jobbet med ei meget søt jente, som jeg har begynt å like veldig godt og tonen mellom oss er ganske god.

 

Det jeg lurer på er om jeg bør ta steget videre og be henne ut, eller ta det som det kommer?

Og evt. hva jeg isåfall bør gjøre; be henne hjem til leiligheten min på middag eller ut på middag/cafe/kino whatever.

 

Har en ganske god magefølelse angående henne, og jeg er overbevist om at det er en gyllen mulighet at det kan bli noe ut av dette. Litt dårlig formulert kanskje, men dere forstår vel hva jeg mener. =)

Lenke til kommentar
Gjest Sjarmør

Det jeg også tenkte :)

Ingenting er som å være egen herre og ha kontroll på omgivelsene i sin egen leilighet når man har fint besøk!

Blir vel et ekstra + hos jenta det ;)

Lenke til kommentar

Det kan være at jeg og kjæresten må se det å bli foreldre sammen i øynene noen år for tidlig. Herregud, hvorfor er ikke apoteket søndagsåpent?! :|

Alltid ha både angrepille og graviditetstest på lur, kjære deg. ;) Og det finnes forøvrig døgnåpne apoteker i Oslo, sikker på at det ikke er noe i Bergen? Jooo, og om det er angrepille du skal ha, så selges jo det på noen kiosker, bensinstasjoner og butikker.

Lenke til kommentar

Herregud, hvorfor er ikke apoteket søndagsåpent?! :|

(vakt-)Apoteket på bystasjonen har åpent frem til 23 på søndager. Litt seint nå, men da vet du det til en annen gang.

Pluss at de har begynt å selge graviditetstester sammen med kondomene noen steder. Altså ikke sammen som i samme pakke. Men at de henger på samme sted. RFSU som har begynt å selge.

Lenke til kommentar

Hvorfor tar ikke bare jenter det de får og er fornøyd?

 

En fyr jeg kjenner, ikke en god venn, liker ei jente. Han har ikke fortalt meg det, men han legger ikke skjul på det. Det er godt synlig på avstand. Det så ut som det gikk bra for ham. Han inviterte henne til festen sin og hun satt i armkroken hans under et pledd hele tida. Etterpå har de brukt fritida si sammen. Hun har latt ham kjøpe henne is, osv. MEN nå liker hun meg. Hun gjorde det veldig tydelig for meg, og hun fortalte det til noen andre, som fortalte det til meg. Det ser sikkert han som liker henne også, og det er sikkert ikke moro for ham. Jeg vil at han skal få det som han vil. Jeg er ikke ute etter ødelegge for noen, men jeg kan ikke noe for at jenter liker meg! Jeg får ikke gjort alle til lags. Jeg kan gjøre det som er veldig lett, altså å gi jenta det hun vil ha, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få henne til å akseptere han andre. Kan ikke bare jenter være fornøyd med det de får? Hvorfor skal hun gå etter meg, noe hun ikke gjorde tidligere, når en helt grei fyr liker henne? (Jeg er ikke homofil, men jeg skal ikke nekte for at jeg hadde vært tiltrukket av denne karen hvis jeg var jente.)

Lenke til kommentar

Det er ikke riktig for noen parter at man bare nøyer seg med det man får. Jeg hadde blitt utrolig såret om jeg bare var det første og beste. Det fungerer kanskje for noen, men jeg tror at det godt forhold krever mye mer enn som så. Dessuten kan man ikke kontrollere følelsene sine. Blir man forelska, blir man forelska.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...