Slimda Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Julemiddagen er jo selve jula. Ødelegger du den, burde du jammen ikke være høy i hatten etterpå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg hadde en kjempefin helg med kjæresten <3. Vi så på film og koste oss den første kvelden. Dagen etter var det meningen at vi skulle grille ute på stranden, men det begynte selvfølgelig å regne med en gang vi kom ut av døren. Så jeg lekte kokk inne isteden. Det er et sjeldent syn, så jeg er ganske fornøyd med prestasjonene mine. Gikk på kino gjorde vi også, og filmen var faktisk ikke så verst. Jeg har det egentlig veldig, veldig fint sammen med han uansett hva vi gjør. Om det er kino, grilling eller bare ligge og prate og kose i flere timer. Det var en kjempebra helg og maten var veldig godt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 møtte ei søt og hyggelig jente på onsdag som var studerer i danmark så bor jo der store deler av året. tok toget inn til århus men var litt tidlig fordi toget var litt tidlig ute. satt der også så jeg hu komme gående. lik type tursekk som meg, og kom gående over veien. så satt hu seg ned for å lese en bok, også la jeg merke til at den var norsk. nå veit jeg ikke med dere, men for meg så får jeg veldig lyst til å prate med andre nordmenn når jeg ikke er i norge sa hei osv også prata vi og reise sammen i 5 timer eller hvor lang tid det tok. hu var bare ekstremt hyggelig, og vi slo ann godt på tonen ihvertfall har håp om å få treffe hu igjen (fikk navnet og at jeg kunne legge hu til på facebook ) og vi studerer begge i danmark ikke så langt fra hverandre heller. trur det er en liten forelskelse som kan ligge på lur og gruble litt her trur jeg der slutta mitt babbel på kvelden. Så moro da! Hold oss oppdatert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nå er det bare akkurat i overkant av en måned til kjæresten min reiser som utvekslingsstudent til USA for ett år. I går kveld/natt gikk jeg meg en tur for å få luftet hodet litt og kvitte meg med litt tanker. Da innså jeg hvor forelsket jeg faktisk er. Det kommer til å bli så utrolig vanskelig når hun reiser. Jeg føler meg forholdsvis voksen, men i går kveld tok jeg til tårene. Jeg har vært forelsket før, men følelsene jeg har for henne, har jeg aldri hatt for et annet menneske. Jeg elsker henne! Kan ikke noen i det minste fortelle meg at det finnes håp for at vi klarer å komme oss gjennom det året? Jeg tror jeg trenger å høre noe oppmuntrende ord nå. Og jeg vil ikke plage henne med dette, ettersom at det sikkert er enda tyngre for å henne å forlate meg. Er i grunnen litt rart hvor det faktisk gjør å dele følelsene sine med noen andre, selv om det bare er på internett. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Si at du elsker henne, Freebird Jeg kommer til å bli singel resten av livet. *cry, cry* Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nå er det bare akkurat i overkant av en måned til kjæresten min reiser som utvekslingsstudent til USA for ett år. I går kveld/natt gikk jeg meg en tur for å få luftet hodet litt og kvitte meg med litt tanker. Da innså jeg hvor forelsket jeg faktisk er. Det kommer til å bli så utrolig vanskelig når hun reiser. Jeg føler meg forholdsvis voksen, men i går kveld tok jeg til tårene. Jeg har vært forelsket før, men følelsene jeg har for henne, har jeg aldri hatt for et annet menneske. Jeg elsker henne! Kan ikke noen i det minste fortelle meg at det finnes håp for at vi klarer å komme oss gjennom det året? Jeg tror jeg trenger å høre noe oppmuntrende ord nå. Og jeg vil ikke plage henne med dette, ettersom at det sikkert er enda tyngre for å henne å forlate meg. Er i grunnen litt rart hvor det faktisk gjør å dele følelsene sine med noen andre, selv om det bare er på internett. Jeg var studen i USA i 15 måneder. Fikk meg kjæreste hjemme i Norge når jeg hadde ca. ni måneder igjen av studiene. Det som gjorde at vi holdt sammen mens jeg var borte var 1) vi besøkte hverandre i feriene (juleferie, vinterferie, påskeferie, sommerferie, høstferie), og 2) videosamtaler på skype. Du må bare tenke at om det er meant to be, så klarer dere avstanden. Et år er tross alt ingenting om dere har tenkt å bli gamle sammen. Tenk på avstanden som en dråpe i havet av all den tiden dere faktisk kommer til å ha sammen om det kommer til å fungere livet ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis dere virkelig vil klare det, så kan sikkert dette året styrke forholdet, Freebird. Si i hvert fall til henne at du elsker henne før hun drar da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Freebird, vær åpne om hvordan dere føler for hverandre før hun drar. og vær positive. Dette skal dere klare, må være innstillingen. I dag ble det ekstra ille at kjæresten ikke kommer hjem før om en uke... I alle leilighetene i bygget har noen låst seg inn, rivi ut alt av skuffer og skap (spesifikt: mest undertøysskuffer), rett og slett rota noe jævlig og låst seg ut igjen. DEt eneste som er borte er en Audi cab, og et camera. (Bare på mitt rom er det pc-verdier til kanskje 50.000) Jo også finner jeg ikke pc-musa.. (til 49,90 på biltema) DE har løfta vekk et smykke til et par tusen (bryllupssmykket til mamma) for å plukek ting ut av skuffene. Det er mer enn bare litt skummelt. Ikke så kult å sove alene når man vet at noen når som helst kan låse seg inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det er ca den følelsen vi sitter igjen med også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Sikkert noen som har fått tak i en vaktmesternøkkel, da. Skal ikke så mye til, en kar som bor der rapper nøkkelen fra vaktmester på ett tidspunkt, gir den videre til sine medsvorne, og later som han ikke vet noe. Så robber de alle leilighetene og deler utbyttet. Endret 22. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er nok en sånn nøkkel som mangler, men vi har ikke vaktmestere, eneste (som skal ha) sånn nøkkel er eieren. Og det mangler ingenting av verdi O_o Blir godt å få hjem kjæresten^^one week to go! Lenke til kommentar
Gjest guttsomsnartgiropp Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 velger å være gjest på denne tråden for å ikke bli "avslørt" av venner og/eller bekjente. Men over til "saken": Det er jo da ei jente jeg har likt i over lang tid. Hu likte meg før, men er usikker på om hu enda gjør det. Vi er nå gode venner og vi finner på ting med hverandre osv som vanlige venner gjør. Og det som er problemet mitt er at jeg ikke tør å si: "Jeg liker deg" f.eks. Jeg føler på en måte at vi er "for gode" venner til at hu vil bli noe mer enn bare venner. Noe jeg syns er veldig kjipt. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Tina, kjøp en ekstralås eller noe..? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 snip har håp om å få treffe hu igjen (fikk navnet og at jeg kunne legge hu til på facebook ) og vi studerer begge i danmark ikke så langt fra hverandre heller. trur det er en liten forelskelse som kan ligge på lur og gruble litt her trur jeg der slutta mitt babbel på kvelden. Så kos! Bor hun langt unna her i Norge, eller? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 velger å være gjest på denne tråden for å ikke bli "avslørt" av venner og/eller bekjente. Men over til "saken": Det er jo da ei jente jeg har likt i over lang tid. Hu likte meg før, men er usikker på om hu enda gjør det. Vi er nå gode venner og vi finner på ting med hverandre osv som vanlige venner gjør. Og det som er problemet mitt er at jeg ikke tør å si: "Jeg liker deg" f.eks. Jeg føler på en måte at vi er "for gode" venner til at hu vil bli noe mer enn bare venner. Noe jeg syns er veldig kjipt. Noen tips? er i samme knipa.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jepp, jeg skulle hatt den funksjonen når jeg blurta ut at jeg sa "nei" en gang ei dame på pub spurte om vi skulle ha sex. Det leste selvsagt bestekompisen min, og minner meg på det hver gang vi snakker om damer i en eller annen form. "Men du sier jo bare NEI hahaha" Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 merker at jeg merkelig nok får vondt når jeg fikk beskjed om at min eks sin samboer har slått opp med han. Slev om jeg ikke har noe som hellst kontakt med han og ikke har hatt det på lange tider heller blir jeg trist. Stakars kar. Håper det ordner seg for han fort. Så han slipper å gå å ha vondt så alt for lenge. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 merker at jeg merkelig nok får vondt når jeg fikk beskjed om at min eks sin samboer har slått opp med han. Slev om jeg ikke har noe som hellst kontakt med han og ikke har hatt det på lange tider heller blir jeg trist. Stakars kar. Håper det ordner seg for han fort. Så han slipper å gå å ha vondt så alt for lenge. Ehh ... at jeg fikk lang mld av venninde som hadde fått vite at min jævel av en eks har blitt dumpa av den nye dama si. HAHAHAHA! Liker at enkelte folk har litt vondt:P Fra en annen tråd ... Henger ikke helt på greip. 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 merker at jeg merkelig nok får vondt når jeg fikk beskjed om at min eks sin samboer har slått opp med han. Slev om jeg ikke har noe som hellst kontakt med han og ikke har hatt det på lange tider heller blir jeg trist. Stakars kar. Håper det ordner seg for han fort. Så han slipper å gå å ha vondt så alt for lenge. Ehh ... at jeg fikk lang mld av venninde som hadde fått vite at min jævel av en eks har blitt dumpa av den nye dama si. HAHAHAHA! Liker at enkelte folk har litt vondt:P Fra en annen tråd ... Henger ikke helt på greip. Iknow. Første ble jeg små glad å tenkte som så at dette fortjente han. Men så får fikk jeg dårlig samvittelighet og vondt ettersom jeg da vet at han nå har det like dritt som jeg har hatt det de siste 2måndene ca. Og da fikk jeg plutselig kjempe vondt på hans veiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå