Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hurra... Må bare klage/bæse litt.

Jeg å kjæresten har ikke snakket siden Torsdagen .(hun har bevist ignorert meg) I dag fikk jeg en "So I Walk This High Wire Alone Tonight. That Way It Wont Hurt So Much When We Say Goodbye" tilsendt gjennom facebook statusen hennes... åpenbart en sangtekst som handler om det å slå opp :(

Endret av Kaptein...
Lenke til kommentar

Jeg å kjæresten har ikke snakket siden Torsdagen .(hun har bevist ignorert meg) I dag fikk jeg en "So I Walk This High Wire Alone Tonight. That Way It Wont Hurt So Much When We Say Goodbye" tilsendt gjennom facebook statusen hennes... åpenbart en sangtekst som handler om det å slå opp :(

Husk at slikt kan være noe annet enn det virker også. Kanskje hennes måte å "tvinge deg" til å ta det første steget mot å løse opp problemene.

Lenke til kommentar

Om noen av dine tidligere kjærester gjorde noe som brøyt med dine grenser i et forhold, er/var de ikke verdt det. Det var ikke meant to be. Aksepter det og gå videre, ikke "straff" din neste kjæreste for noe din forrige kjæreste gjorde. Det gjør det hele bare til en lang, ekkel sirkel.

Lenke til kommentar
Gjest anonym

Hei.

Jeg er en gutt som er utrolig foresket i ei jente som jeg kjenner ganske godt. Det begynte med at vi vi ble veldig gode venner. Da tenkte jeg aldri på henne på den måten som jeg gjør nå. men plutselig gikk det opp for meg at jeg var sinnsykt forelsket i henne. Jeg har vært forelsket i henne i over et halvt år nå. Vi har funnet på mye sammen, men somregel med andre venner... Har liksom aldri fått henne med på og finne på noe bare meg og henne. Jeg har følt at hun ikke har hatt lyst til det.. Men samtidig på noen fester vi har vært på sammen, så har jeg følt at hun har villet hatt meg. Også har jeg hørt fra noen andre som mente at hun har likt meg før.

Etter mange måneder hvor jeg har prøvd og bli sammen med henne så gav jeg opp. Men jeg tenker jo på henne hele tida uanesett. Derfor sa jeg det til henne for ikke lenge siden på en fest. jeg sa at jeg likte henne og at jeg tenker på henne hele tida. Hun svarte at hun likte meg som en venn :( I tillegg så har hun begynt og holde på med en annen i det siste. (før jeg sa det).

Spørsmålet mitt er: hva i huleste skal jeg gjøre? Har prøvd og glemme henne, men det er faen meg ikke lett. Har aldri vært forelska før, så jeg er ikke så kjent med dette.. Men jeg håper jo på at hun ombestemmer seg og vil bli min kjæreste.

Dette ble litt mye, men håper noen gidder og ta seg tid til og svare. Dette begynner og bli skikkelig tungt for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det finnes nok like mange svar som det finnes forumbrukere her, så jeg kan jo si litt om hva jeg selv har gjort i lignende situasjoner.

Tenk deg ferdig. Tenk alt som er å tenke om temaet, og bestem deg for noe. Helst at det ikke kommer til å gå. Da har du i det minste en liten sjanse for at du blir positivt overrasket en dag.

Ta tida til hjelp. Dagene må bare gå slik de pleier, jeg tror ikke det finnes noen mirakelkur for å glemme mennesker på denne måten. Det virker jo som denne jenta har gjort et veldig inntrykk på deg, tross alt.

Uansett hvor vanskelig det kanskje virker nå må du bare bite tennene sammen og komme over det. Jeg vet at det er ufattelig kjipt å bli fortalt dette, men jeg snakker av erfaring.

Når du er over det er du et bedre menneske. Du har lært noe du kan bruke til neste gang.

Ellers gjelder det jo å finne andre ting å gjøre. Prøv å bli kjent med nye jenter, for eksempel?

Finn på noe fett med kameratene dine, dyrk vennskapet og fyll hodet med alt annet enn akkurat denne jenta.

Hvorfor fortjener hun å være i tankene dine når hun i utgangspunktet ikke bryr seg om deg like mye som du bryr deg om henne?

Om det virkelig topper seg og du ikke ser noen utvei hjelper det ofte å snakke med noen. En god venn, en mamma eller pappa eller noe i den duren. Noen som lytter og som du kan dele synspunkter med. Ofte kan disse menneskene hjelpe deg med å se saken fra andre sider, og før du vet ordet av det er du på bedre tanker. :)

Håper de få tipsene mine kan være til nytte.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som får lyst til å be ei jente jeg liker ut, kun om natten?

Føler meg så utrolig klar når jeg sitter her, men med en gang hun er tilgjengelig og sola er oppe, så sitter jeg der og får ikke lyst eller tør noe.

Noen tips å få?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det bare jeg som får lyst til å be ei jente jeg liker ut, kun om natten?

Føler meg så utrolig klar når jeg sitter her, men med en gang hun er tilgjengelig og sola er oppe, så sitter jeg der og får ikke lyst eller tør noe.

Noen tips å få?

Hopp i det. Tving deg selv til å gjøre det. Har vært borti lignende selv, på ungdomsskolen. Manna meg opp og ringte til samme jenta tre ganger tror jeg det var og spurte om hun ville finne på noe. Ble blankt avslått, men jeg var glad jeg gjorde det. Jeg er/var jo generelt aldri typen til å gjøre sånn, så.

Noen ting kommer ikke av seg selv, og vil du det sterkt nok ordner det seg på en eller annen måte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...