b-real Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er alltid like koselig den der ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 3. gangen det skjer siden i fjor høst. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg savner kjæresten min! Lenke til kommentar
.sere Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har i det siste hatt en tendens til å bli god venn med kompiser/venninner av ekser/folk man har hatt noe på gang med. Dette etter at forholdet mellom meg og han var over. Hvor irrterende er dette for fyren? Har ikke opplevd det selv, usikker på hvor mye jeg ville brydd meg egentlig. Nå dater jeg en kolega av tildigere kjæresten, og er ofte med ei god venninne av han. Fy? Lenke til kommentar
surtei Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Rimelig irriterende, og viss eksen din ikke er skikkelig over deg, så ja, fu tenker han nok Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) edit: tok vekk innlegget Endret 11. juni 2010 av Ursa Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 3. gangen det skjer siden i fjor høst. Da snakker du ikke godt nok med kompisene dine. Om jeg merker at en kompis er interessert i ei dame, trekker jeg meg med en gang unna. Bro's before hoes. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 3. gangen det skjer siden i fjor høst. Da snakker du ikke godt nok med kompisene dine. Om jeg merker at en kompis er interessert i ei dame, trekker jeg meg med en gang unna. Bro's before hoes. Veldig ofte så dropper man ikke jenta bare fordi en av kompisene dine også har en crush på henne. Det er ikke sikkert at kompisen har en sjanse i havet engang, og med mindre det er bestekompisen, så er det fritt fram. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Men dette var da det rareste jeg har hørt. Du sier du "dropper" ei dame du holder på med fordi en kompis blir interessert i henne? Hvorfor gjør ikke dine kompiser det samme mot deg, da, og lar dama di være i fred hos deg? Bro's before hoes gjelder jo tydeligvis bare en vei da. "Jeg har vært sammen med Lise i 3 mnd, men siden du har lyst på'a, skal jeg bare trekke meg bort så du kan få fruktfatet. Bro's b4 hoes ikkezant!" (kompis tenker) "For en tulling". Endret 11. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
iDork Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hah. Dammit mann, hvis det ikke er følelser inn i bildet, hvorfor sier han at han sover bedre når jeg er der, at han savner meg når vi ikke har snakket på en stund og at han bare bruker å kysse meg hvis jeg vekker han i søvne? Jeg vil ha enten eller. Hvis det ikke er følelser involvert så er det greit, men da er det forbasket unødvendig å si slike ting til meg. Han trenger ikke å oppføre seg slik for å få meg til sengs hvis det er det om å gjøre, jeg trodde vi var forbi det stadiet for lenge siden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Her var det vel snakk om at dama falt for kompisen hans, og ikke kompisen som falt for dama... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Her var det vel snakk om at dama falt for kompisen hans, og ikke kompisen som falt for dama... Du er den eneste som leste godt nok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Da kan du få kompisen din til å ødelegge ethvert godt inntrykk han har på hu dama, så kan du prøve å smyge innpå igjen? Ikke vet jeg, har aldri opplevd situasjonen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Her var det vel snakk om at dama falt for kompisen hans, og ikke kompisen som falt for dama... Du er den eneste som leste godt nok. kanskje jeg er i overkant naiv men bør ikke kompisene alikevel holde seg unna siden de vet at du holder på med de...? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Han har jo ikke skrivi noe om at han holdt på med de. Kun at han likte de. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvor mye kostet det? 27 000 kr for to personer i tre uker paa 5-stjerneshotell og alt inkludert. Eneste jeg har brukt penger paa her nede er et par gullöredobber. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Han har jo ikke skrivi noe om at han holdt på med de. Kun at han likte de. Også riktig. Hadde merket de siste dagene før jeg fant ut dette at det var noen følelser som bygget seg opp hos meg. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Men dette var da det rareste jeg har hørt. Du sier du "dropper" ei dame du holder på med fordi en kompis blir interessert i henne? Hvorfor gjør ikke dine kompiser det samme mot deg, da, og lar dama di være i fred hos deg? Bro's before hoes gjelder jo tydeligvis bare en vei da. "Jeg har vært sammen med Lise i 3 mnd, men siden du har lyst på'a, skal jeg bare trekke meg bort så du kan få fruktfatet. Bro's b4 hoes ikkezant!" (kompis tenker) "For en tulling". Du misforstod jo totalt. Det er tre personer involvert i scenarioet: A) Jenta B) Kompis som liker jenta C) Vår gutt som også liker samme jente Alle er single. Om da gutt c sier i fra til kompis om at han er interessert er det vel ganske normalt og si, ok kjør på! Med mindre det er snakk om ei helt sinnsykt bra dame eller du bor i utkant-Norge?? Mulig det bare er JEG som er rar her. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 BLÆ! Kjæresten reiser bort på 3 ukers inter-rail. Vil reise til Oslo og si hadet i morgen. 35 mil. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 tre uker er da ikke all verdens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå