Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Haha, joda:P Men jeg likte ham før jeg visste at han var "på dater'n" med hun jenta også da.

Goshameg. Hvordan skal jeg klare å finne det ut, uten at alt skjærer seg? ;/

Snakke med han. Si at du føler noe for han, og du vil ikke trenge deg innpå hvis han har noe på gang med hun andre. Er han på dateren med hun, så finner du en av de andre fiskene i havet, sier han at han er fri, klemmer du til. Lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, joda:P Men jeg likte ham før jeg visste at han var "på dater'n" med hun jenta også da.

Goshameg. Hvordan skal jeg klare å finne det ut, uten at alt skjærer seg? ;/

Snakke med han. Si at du føler noe for han, og du vil ikke trenge deg innpå hvis han har noe på gang med hun andre. Er han på dateren med hun, så finner du en av de andre fiskene i havet, sier han at han er fri, klemmer du til. Lykke til.

Hehe, takk! Er vel bare å gjøre det da :hmm:

(Jeg som hadde håpet dritings på fest, og roting i boblebadet ville funke. Haha :blush: )

Endret av froken
Lenke til kommentar
(Jeg som hadde håpet dritings på fest, og roting i boblebadet ville funke. Haha :blush: )
Det spørs vel hva du legger i "funke". Finner du ut dagen etterpå at han faktisk er sammen med den andre dama, funker det vel dårlig i lengden.:p Og sannsynligheten for at dama legger deg for hat er jo stor. Merkelig det der, hvordan folk ikke liker at kjæresten deres roter med andre folk, og skylder like mye (hvis ikke mer) på den som rotet med kjæresten.
Lenke til kommentar

Da er jo alle midler tillatt. ;) Sånn omtrent da.

Noe annet: Noen tips til hva man finner på i Oslo med en herlig jente? Fredagen tenkte jeg egentlig "tusle litt rundt i Oslo. Men hva som er verdt å stikke innom er jeg litt usikker på. Ingen av oss som har interesse av å se en utstilling eller noe akkurat... Lunsj spiser vi vel på en eller annen koselig café, og så er det middag hjemme hos meg utpå ettermiddagen. Noen forslag til hva man bør innom (og til et koselig lunsjsted)? Hva vi skal gjøre på lørdagen aner jeg ikke (bortsett fra en midagsavtale sammen med noen venner). Da kunne det vært kjekt med et eller annet å finne på som ikke ekskluderer venninnen hennes. Henne ekskluderer vi sikkert nok de andre dagene. :wee: Så er det søndagen da, her har jeg heller ingen ideer.

Nå er det jo ikke noe problem å se film, gå på kino etc., etc. men noen litt artige planer hadde det jo vært kjekt å ha. Fyr løs, jeg vet dere har det i dere. :p

Lenke til kommentar
Ngz, en søt film med levende lys å dempa belysning og en god soffa, med hun i armkroken er jo alltid en 110%..
Det er faktisk planen for fredagen. :wee: Plukke ut film kan bli en nøtt da... Den skal være søt, men ikke for klissete/såpete/svada-aktig el., og ikke kjedelig, men ikke så spennende at man må følge med heller. :hmm:
Lenke til kommentar
Ngz, en søt film med levende lys å dempa belysning og en god soffa, med hun i armkroken er jo alltid en 110%..
Det er faktisk planen for fredagen. :wee: Plukke ut film kan bli en nøtt da... Den skal være søt, men ikke for klissete/såpete/svada-aktig el., og ikke kjedelig, men ikke så spennende at man må følge med heller. :hmm:

Forrest Gump :love:

Den er herlig!

Lenke til kommentar

The green mile
Lenke til kommentar
Det er ikke mangel på oss vettu, du som bare jakter på feile steder. ;)

Tingen er jo at også motparten skal være intr å da.

beste plassen er på forumet :) er der alle de beste er :dribble::love:

Jeg vil ha dame, ikke nettvenn.

Tid løser alle problemer, men tiden har faen ikke løst mine problemer til nå.

Lenke til kommentar
Forrest Gump var kanskje ikke så dumt. Det er han som jogger så jævlig langt, ikke sant? ^^ Green mile er vel litt brutal og litt lite romantisk?

Jeg er kanskje noe rar, men jeg synes Eurotrip var litt romantisk.

Hva med å snakke med hun heller? :roll:

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
"Hei du, jeg liker typen din noe helt sinnssykt jeg! Er dere veldig seriøse eller?"..
Instant classic. :!: Kan du ikke spørre lit hos venninnen din om kjenner ham?

Sleng med filmforslag når dere poster fremover her da. ^^

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Sto å mekka på sykkelen min i dag, så kom nabojenta hjem (gikk bort til meg). Vi sto å snakket lenge, og det var veldig koslig. Lurte litt på hvordan det gikk med meg osv. Og vi ble enige om å finne på noe en dag. Ble egentlig veldig godt humør av det hele :) Hun er veldig grei og sinnsykt pen. Nesten slående.

Bør jeg foreslå at vi ser en film sammen eller noe i den duren?

''Kjenner'' henne egentlig veldig godt fra før, men har ikke vært mye sammen i det siste pga skolegang ++. Har bodd ved siden av hun siden jeg var liten gutt. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil ha dame, ikke nettvenn.

selv har jeg funnet meg dame her på forumet, og det er flere par her som har funnet tonen over msn og lignende etter og ha pratet på her, og senere truffet hverandre, og blitt sammen...

kjærligheten finner du ofte der du minst venter den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...