Catkin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Helt grusomt å måtte se litt kliss her inne av og til, altså. Tenke seg til! At jeg kunne finne på å skrive noe sånt som svar til det koselige han skrev om meg her. Good stuff, Lemon og Bazukh! Endret 8. juni 2010 av KittyCat 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Helt grusomt å måtte se litt kliss her inne av og til, altså. Tenke seg til! At jeg kunne finne på å skrive noe sånt som svar til det koselige han skrev om meg her. Good stuff, Lemon og Bazukh! null stress, men begge er aktive her og da blir det litt sært. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er glad i litt kliss jeg Jeg også. Blir i godt humør når jeg ser at andre her også har det på samme måte som meg. Det unner jeg alle. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 pm er altså blokkert, ute av drift? Om du skal sutre for slik i KJÆRLIGHETSTRÅDEN er det en god mulighet problemet ligger hos deg, ikke oss. Helt grusomt å måtte se litt kliss her inne av og til, altså. Tenke seg til! At jeg kunne finne på å skrive noe sånt som svar til det koselige han skrev om meg her. Jeg elsker deg :love: :love: :love: :love: 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nei nå ble det for mye kliss her. Hvor er alle "Jeg hater typen min"-innleggene? Hvor er alle "Livet mitt er over"-postene? Neida, koselig å lese dette Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Kjærestebassen har endelig kjøpt seg leilighet. Er jeg pervo som i første rekke tenker på hvor mange nye steder vi kan ha sex? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kjærestebassen har endelig kjøpt seg leilighet. Er jeg pervo som i første rekke tenker på hvor mange nye steder vi kan ha sex? Trodde det var du som ikke likte å ha sex med han. Og nei. Tipper de fleste kjærester er sånn. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg får besøk av kjæresten min idag Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Dere er heldige som har kjærester:P Jeg er evig singel^^ 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tullete at du sier det som 16åring. Du skal få lov til å si det etter du har passert 50 som evig singel. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 hah, nei. Men mange gutter på min alder får jo seg jente lett, får ofte høre hvor pene de er osv osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er da ikke noe hastverk? Husk, kvalitet over kvantitet. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Forhold i tenårene er overvurdert. Bare en liten brøkdel av dem varer. Det er så mye bedre å bare hoppe over det i den alderen, og når man da endelig finner seg en i tjueårene er det virkelig herlig. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Forhold i tenårene er overvurdert. Bare en liten brøkdel av dem varer. Det er så mye bedre å bare hoppe over det i den alderen, og når man da endelig finner seg en i tjueårene er det virkelig herlig. Du må gjerne mene at det er overvurdert, men å velge det bort fordi det liksom ikke er verdt det er bare tullete. Er heller ikke noe godt argument at de forholdene ikke varer, man har det fint der og da og blir noen erfaringer rikere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hver gang jeg liker ei, faller hun for en kompis av meg. Hver fuckings gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå