Llandari Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Ser ut som om det blir spesifisert isteden. Var bare noen få hundrelapper dyrere, og inkluderte frokost. Bare håpe på at hun får ferie på så kort varsel da Endret 2. juni 2010 av Llandari Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvis ikke så kan du godt ta med meg, altså. Det går bra det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jaa, måtte nettopp det. Herreguuud så synd jeg synes på meg selv. Det blir nok tøft, men det å passe på å ha det gøy og å ha masse å drive med bør hjelpe. Tenker jeg. Så man ikke bare går og sturer og savner og tenker. Desto bedre når helga kommer igjen da. Bare synd helgene alltid føles litt for korte. Ja, det er vel noe sånt jeg har kommet frem til óg. Samt å unngå lese for mye i aviser. Jaa. Hva og hvor skal han da? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvis ikke så kan du godt ta med meg, altså. Det går bra det. Ja det syns du vel Men nei, da er jeg nok redd for at det ikke blir noen tur, også drar jeg til henne isteden Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja det syns du vel Men nei, da er jeg nok redd for at det ikke blir noen tur, også drar jeg til henne isteden Åååw. Og jeg som allerede hadde begynt å glede meg. Tihi,dagene er awsome Møtt noen som gir deg sommerfugler i magen? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Åååw. Og jeg som allerede hadde begynt å glede meg. Haha (Dessuten fikk hun fri ) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nå er jeg dypt skuffa, Llandari Ih. Kjæresten ringte meg i går. Etter halvannet døgn med stillhet var det deilig med litt kontakt igjen. Beroligende å vite at han har kommet fram, har det bra og sånt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Reiser om et par timer, nå skal kjærligheten dyrkes! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hvor i Tyrkia? Edit: Når jeg tenker meg om, så har du sikkert dratt alt. Dessuten klarte jeg å snoke det fram på bloggen din. Drar til Side selv på torsdag, kanskje vi støter på hverandre? Edit2: Det gjør vi nok ikke nei. Ser på kartet at hotellet deres ligger i Antalya, ikke Side slik du skrev. Endret 6. juni 2010 av Llandari Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Side er et fint sted Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kjæresten min er så snill mot meg. Hun er så flink til å gjøre meg ekstatisk glad. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hvor i Tyrkia? Edit: Når jeg tenker meg om, så har du sikkert dratt alt. Dessuten klarte jeg å snoke det fram på bloggen din. Drar til Side selv på torsdag, kanskje vi støter på hverandre? Edit2: Det gjør vi nok ikke nei. Ser på kartet at hotellet deres ligger i Antalya, ikke Side slik du skrev. Eh, nei, hotellet ligger i Side (da er kartet i saafall feil). Endret 7. juni 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Gjest Frank Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei. Jeg har vært sammen med jenten min i litt over et år, men jeg merker det ikke er det samme lenger.. Merker gnisten ikke er det samme lenger. Klarer ikke glede meg over tiden som blir tilbrakt sammen med hun på samme måte lenger. Er glad i henne, og blir glad når jeg er med hun. Jeg er veldig sjalu og danner bilder i hode mitt, og blåser småting veldig opp, slik at det høres forferdelig ut, selvom det ikke har betydning. Kanskje dette har noe med saken å gjøre? At jeg blir skuffet, når hun bare er snill å grei? Noen som har noen råd? Elsker jenten virkelig.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg storkoser meg med å føle meg trygg på kjæresten min, jeg. Det er ikke all fireworks overalt lengre, det er helt sant, men bare den tryggheten og godheten han gir meg gjør at det er bedre enn sommerfugler i magen noensinne kunne vært (han gir meg forsåvidt dem fremdeles, men han må gjøre mer enn å bare være tilstede). Lenke til kommentar
Gjest Militær Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da var jeg blitt kaldt inn til førstegangstjeneste i slutten av sommeren. Noen som har utført førstegangstjenesten eller vært vekke fra kjæresten(bare sett hun/han ca like ofte som jeg kommer til å gjøre). Vi har snakket sammen om det, og begge er sikker på det kommer til å gå fint! Har vært sammen i et år nå! Planer om å flytte sammen og danne familie etterhvert. Lykkelig! Men det irriterer meg å måtte reise vekk. Jeg vet jo ikke hvordan vi kommer til å reagere. Erfaringer? Er det så gale som det høres ut som? Eller merker man først da hvor mye kjæresten betyr? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Forholdet mellom meg og dama (eks nå) var egentlig veldig fantastisk det året jeg var i militæret. Av en eller annen grunn var det en veldig oppfrisker i forholdet. Man savner hverandre i noen uker, bygger opp forventninger og gleder seg til å treffes igjen. Når permen endelig kommer, traver man sliten men lykkelig hjem til kjæresten. Man omfavner hverandre, kysser, lukter og kjenner på følelsen av å ha noen man er glad i. Man nyter tiden man er sammen. Utnytter den til det fulle. Når søndagen kommer og toget venter, forlater man sin kjære med et tungt hjert, men vel vitende om at en vakker dag skal du få tilbringe tid med dette fantastiske mennesket igjen. Du er tilbake på leir, du har ditt å tenke på. Dagene går fort og tregt om hverandre og før du vet ordet av det, er du på vei hjem igjen. Ok, litt romatisert, men you catch my drift:p Problemener kan selvfølgelig oppstå. Mange forhold som går dunken i militæret, men da er man kanskje ikke helt villig til å lide for det heller. Personlig syntes jeg det var en ambivalent følelse, men lærte å takle det. Har inntrykk av at mange problemer oppstår når dama bare sitter hjemme og venter. For deg kommer tiden til å gå fort, men det er slettes ikke sikkert at dama opplever det på samme måte. Det kan være en belastning for henne som kanskje kan gi negative assosasjoner til deg, og hun kan ønske å gå videre. Det er også viktig å holde forventningene så langt nede som mulig. Hver helg blir ikke drømmehelgen og det er defor viktig at man kan snakke om eventuelle problemer som oppstår. Du burde ikke legge full beslag på henne hver gang du er hjemme, noe som går begge veier. Oppretthold kontakt med venner og familie og la henne gjøre det samme. Stol på hverandre, vit hvor dere har hverandre og vær klar på hva dere vil, så skal det nok gå fint! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kjæresten min er så snill mot meg. Hun er så flink til å gjøre meg ekstatisk glad. Jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå