Gjest GjestFU Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nei fytti. ALLE jenter som kommenterer på facebooken hans er jo kjempesøte eller dritheite. Hva i alle dager har jeg å stille opp mot dem? Hvorfor snakker han med meg, når han kan få noen av dem? Han er jo heit. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Personlighet teller mer enn bare utseende for de aller fleste. Men hvis du må spørre deg selv om hvorfor han i det hele tatt gidder å snakke med deg, så virker det ikke som at du gjør deg selv veldig attraktiv heller. Kanskje du er en flott person som han liker, og at det er derfor han snakker med deg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ah, jenter. Alle andre er bedre enn dem selv, og det er de 100% overbevist om, 99,98% av dem. 3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ah, jenter. Alle andre er bedre enn dem selv, og det er de 100% overbevist om, 99,98% av dem. Got that right! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ja, irriterende når jenter ikke kan ta imot komplimenter på f.eks. Facebook. Typisk setting: "Å så fin du var på bildet", "Nei du er finere", "Nei dere er så søte", "Nei, slutt alle sammen dere er mye penere, finere" osvosv. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det er da du bare sier deg enig med dem og gir faen. Vil de absolutt lure seg selv så la dem gjøre det. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ah, jenter. Alle andre er bedre enn dem selv, og det er de 100% overbevist om, 99,98% av dem. Jeg har et enormt konkurranseinstinkt og tåler ikke være dårligere enn noen, samtidig sammenligner jeg meg med alle jenter jeg ser eller hører om, og har store mindreverdighetskomplekser. Ganske heftig. 1 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Helgen som var, var den første helgen på to måneder jeg har følt meg "trygg". Jenta jeg har hatt en greie for som gikk fra samtalen om at hun bare ville være venn til å bli kjæreste, er endelig jenta som har fått tiden min borte fra henne lettere . Dette er herlig altså! Måtte bare få det ut... Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Tommel opp for selvinnsikt TheMartine Vil nå tro alle er til en viss grad like der. Er nok umulig å gå gjennom livet uten å ha sammenlignet seg selv med andre, og ville være bedre enn andre. Human nature. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ah, jenter. Alle andre er bedre enn dem selv, og det er de 100% overbevist om, 99,98% av dem. Jeg har et enormt konkurranseinstinkt og tåler ikke være dårligere enn noen, samtidig sammenligner jeg meg med alle jenter jeg ser eller hører om, og har store mindreverdighetskomplekser. Ganske heftig. High five for den! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Human nature. Neida, det liger bare i naturen til det forskrudde kjønn. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Glemt penisproblemene i puberteten eller? Ja jeg er jente, men vil nå tro gutta har samme greie. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det var da bare et problem for de med... Men kan faktisk ikke huske at det var så ille, det var jo ikke noe som plaget noen i hverdagen - med mindre man er nudist. Og nei, jeg tror dere er langt verre enn oss. Helt objektivt sett, selvfølgelig. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 He-he. Ikke bare penisproblemer, men å være tøffeste gutten i klassen er vel noe alle gutter har etterstrebet minst en gang. Eller noe annet. Selvfølgelig helt subjektivt sett Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det var da bare et problem for de med... Men kan faktisk ikke huske at det var så ille, det var jo ikke noe som plaget noen i hverdagen - med mindre man er nudist. Og nei, jeg tror dere er langt verre enn oss. Helt objektivt sett, selvfølgelig. Akkurat det med kukstørrelse har jeg aldri brukt tid til å tenke over. Om bekjente er bedre eller dårligere utstyrt bryr meg ganske lite. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Med mindre man beveger seg i skalaens ekstreme ytterpunkter kan jeg si det samme om meg selv og eventuelle partnere. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Forelsker meg i bestevenninen min, som også er sammen med bestekompisen min.... Just great.... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Etter å ha møtt ei jente et par ganger og en date, inviterte jeg henne til meg og vi så film og slappet av. Kvelden ble strålende og vi koste mens vi så film og, blei også litt klinings når jeg fulgte henne til bussstoppet. Jeg tror jeg er forelsket, og det like etter en tyngre periode med ei jente som det ikke ble noe av. Derfor er det utrolig deilig å kjenne følelser ovenfor ei jente igjen! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Aww, jeg vil også kose og se film. Har forresten vært skikkelig emobitch hver gang jeg har vært hos guttebassen min de siste månedene. Trodde det var fordi jeg hadde begynt på p-piller, men siden jeg aldri er sånn noe annet sted enn hos ham, må jeg bare konkludere med at det er det faktum at han fortsatt bor sammen med en kompis og kona hans, og det irriterer livet av meg. Så ja, da får han tåle litt emobitch til han komme seg ut derfra. Nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå