iDork Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jakten kan være morsom nok den, så lenge man har selvtillit og pågangsmot til det. Jeg har ikke så mye av førstenevnte, og da hjelper ikke pågangsmotet mitt så alt for mye. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Stå på og vær tolmodig. Svar vil dukke opp, og visst det tar for lang tid kan du alltids spørre. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg er ikke vant til å være den pågående parten og visste ikke at det var så vanskelig. Fra nå av skal jeg være veldig snill og tydelig mot gutter som sjekker meg opp. Lenke til kommentar
Gjest In love?21 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Etter maaange år uten så mye som en lighterflamme, har jeg blitt forelsket, tror jeg. Men han er så rar på så mange måter, og jeg føler meg overfladisk som sier dette, men noen av tingene får meg til å tvile på om hans karakter matcher min. én ting er at han sier "halla balla" på msn. hva faen? og også "See you later alligator". Ja, vet jeg er teit, men blir så turn-off! En tredje ting, som forsåvidt er ganske jævlig, er at han har som msnbilde at han står i speilet og tar bilde av seg selv(desidert mest harry jeg vet om) Bagateller, men gnager no jævlig!(beklager språket:p) Ufortjent medfølelse, anyone? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Jeg veit hva du mener! Skjønner frustrasjonen din inderlig godt. Heldigvis er det sånne ting man kan vokse av seg/du kan endre selv, om dere blir et par. Endret 10. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 "Halla balla" sier jeg også. Lenke til kommentar
iDork Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hva er galt med see you later alligator? Senest i dag sa jeg "Whats up, buttercup?" isteden for hei. Det er da mest sannsynlig bare spøk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg tror det hun mener er at "halla balla" er noe man sier til kompiser, ikke kjæresten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Herlig. Våknet opp til en flott jente som sto utenfor døren min klar til å lage pannekaker til frokost e:leif Endret 10. mai 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som har noen tips til å ta kontakt med noen som sitter i kassen på en butikk? Er en i kassen på lokal butikken her som jeg synes er fin og kunne godt tenkt meg å bli bedre kjent med hun, men kjenner liksom ingen andre i dette området her, flyttet ut til en liten bygd i august for å jobbe og kjenner bare de jeg jobber med, så det å ende opp på en fest med hun er vel ikke akkurat stor sannsynlighet for heller. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kjøp en deodorant. Når hun spør om du vil ha en pose, svarer du bare "neida, jeg tar den under armen". Hun vil le, samtidig som hun får inntrykk av at du er en renslig person. Jeg har aldri prøvd dette. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Eller "Hei, du var søt. Lyst til å ta en kopp kaffe en dag?" Ikke gjør det vanskeligere enn det er. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Begynn med litt hyggelig småprat utover "Vil du ha en pose?" "Ja takk. Jeg betaler med kort". Du trenger ikke begynne så heavy, et "Lang dag i dag? " kan fint starte en litt lengre samtale. Det funka i hvertfall fint for meg i sommer. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det med pose vil funke ganske dårlig siden de ligger foran kassen Og her i området er det ikke akkurat noe sted å ta en kaffe, må vel kjøre rundt 1t, er ute på bondelande. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Spør om hun blir med å kaste hestesko. Det er i hvert fall noe bondetampene i familien min gjør. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Du har ikke bil da? Spørre om hun vil være med ut og råne, evt. være med og telle alle wunderbaumene dine? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 jeg har bil jo, men hun virker ikke akkurat som noe en råne person, og det er forsåvidt ikke jeg heller men får nå prøve å få i gang en liten prat mens jeg står der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Om du har bil kunne dere bare kjørt til en cafè/kino/whatever. Om du ikke har bil kunne dere bare tatt buss (selv om det sikkert er kjipt), og rukket å bli litt kjent, siden man får tid til å prate litt da. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Om du har bil kunne dere bare kjørt til en cafè/kino/whatever. Om du ikke har bil kunne dere bare tatt buss (selv om det sikkert er kjipt), og rukket å bli litt kjent, siden man får tid til å prate litt da. Ikke undervurder bussturer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå