Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest In love?21

Etter maaange år uten så mye som en lighterflamme, har jeg blitt forelsket, tror jeg. Men han er så rar på så mange måter, og jeg føler meg overfladisk som sier dette, men noen av tingene får meg til å tvile på om hans karakter matcher min. én ting er at han sier "halla balla" på msn. hva faen? og også "See you later alligator". Ja, vet jeg er teit, men blir så turn-off! En tredje ting, som forsåvidt er ganske jævlig, er at han har som msnbilde at han står i speilet og tar bilde av seg selv(desidert mest harry jeg vet om)

Bagateller, men gnager no jævlig!(beklager språket:p) Ufortjent medfølelse, anyone?

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til å ta kontakt med noen som sitter i kassen på en butikk? :p Er en i kassen på lokal butikken her som jeg synes er fin og kunne godt tenkt meg å bli bedre kjent med hun, men kjenner liksom ingen andre i dette området her, flyttet ut til en liten bygd i august for å jobbe og kjenner bare de jeg jobber med, så det å ende opp på en fest med hun er vel ikke akkurat stor sannsynlighet for heller.

Lenke til kommentar

Begynn med litt hyggelig småprat utover "Vil du ha en pose?" "Ja takk. Jeg betaler med kort".

Du trenger ikke begynne så heavy, et "Lang dag i dag? :)" kan fint starte en litt lengre samtale. Det funka i hvertfall fint for meg i sommer. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Om du har bil kunne dere bare kjørt til en cafè/kino/whatever. Om du ikke har bil kunne dere bare tatt buss (selv om det sikkert er kjipt), og rukket å bli litt kjent, siden man får tid til å prate litt da.

Lenke til kommentar

Om du har bil kunne dere bare kjørt til en cafè/kino/whatever. Om du ikke har bil kunne dere bare tatt buss (selv om det sikkert er kjipt), og rukket å bli litt kjent, siden man får tid til å prate litt da.

Ikke undervurder bussturer! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...